Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    כלים לניתוח ובדיקת אתרים באינטרנט

    כל הכלים הנדרשים שמקדם צריך להכיר

    כלים לקידום אתרים

    כלים לקידום אתרים

    קידום אתרים אורגני ידוע כתחום תובעני, מורכב ומסועף הדורש עבודה ודאגה לפרטים הקטנים. למעשה מדובר בעבודה על עשרות פרמטרים שונים במהלך עבודת הקידום על אתר מסוים. לאורך השנים פותחו והתייעלו כלים לקידום אתרים. ללא הכלים הללו למעשה ייתכן ועבודת הקידום לא הייתה חכמה, מתוחכמת ואולי אפילו אפשרית כפי שהיא היום. בעזרת הכלים הללו ניתן לערוך מחקר מתחרים, לנתח את השוק אליו אנו עומדים להיכנס, לראות צפי חיפושים חודשי לביטויי מפתח נוספים, לעקוב אחר נתונים ואחר הגולשים ופעילותם באתר שלנו, לעקוב אחר השינויים בדירוגים מילות המפתח ועוד. למעשה יש כלים שאפילו מנתחים את קוד האתר שלנו ומבצעים פעולות שאנו לא יכולים לבצע ידנית או שייקח לנו חודשים שלמים לעשות אותה, כאשר הכלי מבצע את הניתוח בתוך דקות ספורות ולעתים פחות מכך. בכתבה זו נסקור כמה מהכלים החשובים ביותר בעולם הקידום האורגני נכון לאורך ונשאף להוסיף ולעדכן את הרשימה לאורך הזמן עם כלים נוספים וסיקור קצר שלהם על מנת לסייע לכם לשדרג את העבודה שלכם גם כן ולהכיר כלים נוספים.

    כלים לבדיקת אתרים ושירותי ALL IN ONE:

    MOZ – הכלי MOZ PRO הוא כלי נהדר הנחשב לפופולארי מאוד בקרב מקדמים בארץ ובעולם. הוא מספק לנו אפשרויות אנליטיקס באתר שלנו, כלים לרשתות חברתיות, ניטור מידע, לעקוב אחר מיקומי האתר שלנו לביטויי מפתח בגוגל, לסרוק את האתר שלנו בצורה מתקדמת ולעדכן על שגיאות שונות ועוד. כמו כן אחד הכלים הפופולרים מבית MOZ גם יהיה פתוח בפניכם בגרסת הפרו והוא OPEN SITE EXPLORER שהוא כלי נהדר למחקר קישורים.

    Zefoזיפו הוא כלי ALL IN ONE  נהדר בפיתוח של ישראלים. ללא ספק המערכת המובילה בישראל בכל הנוגע למערכת כוללת לקידום אורגני. בין היתר תהנו מבדיקת מיקומים יומית, מעקב אחר קישורים שלכם, התממשקות לכלי SEO ואנליטיקס שונים, מידע וסטטיסטיקות אודות עמודי אתרים ועוד.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      Raven Tools – עוד כלי קידום אתרים מומלץ. כלי זה כולל מגוון כלים לא רק לקידום אתרים אלא גם לפרסום ממומן, אנליטיקס וחיבור לסושיאל. ניתן להירשם כמנוי ב99 דולר לחודש וליהנות גם מחודש ראשון מתנה.

      כלים לניתוח אתרים ואיסוף סטטיסטיקות ונתונים:

      SEMRushסמראש כלי נהדר לאיסוף מידע, סטטיסטיקות ונתונים. משמש גם ככלי לניתוח אתרים ומתחרים. מספק לנו מידע אודות הביטויים המרכזיים המובילים תנועה אורגנית למתחרים שלנו. תצוגה של המתחרים השונים, הערכה של כמות הגולשים שלהם, מידע על קישורים ועוד.

      גוגל אנליטיקס – כלי חובה לכל מקדם אתרים. מציג סטטיסטיקות ונתונים של האתר שלנו, למדוד את ההתנהגות של הגולשים באתר שלנו, לבדוק אילו עמודים באתר שלנו פופולריים יותר מהאחרים, למדוד את זמן השהייה הממוצע באתר, אחוז נטישה, אחוזי המרה ועוד. השימוש בכלי הינו בחינם.

      גוגל סרץ' קונסולכלי מנהל אתרים חשוב מאוד, גם הוא של גוגל וגם הוא בחינם לשימוש. נעשה בו שימוש על ידי מרבית מקדמי האתרים בארץ ובעולם. מלבד נתוני האנליטיקס הוא מספק לנו מידע נוסף אודות בעיות טכניות שונות באתר, מאפשר לנו לשגר לגוגל מפת אתר במהירות, לשלוח קובץ DISAVOW במידה ויש קישורים המקשרים אלינו ואיננו רוצים שגוגל ייחסו להם חשיבות ועוד.

      כלים לבדיקת מיקומים:

      אם אתם לא עושים שימוש בכלי ALL IN ONE (אז ראשית חבל מאוד) אז תוכלו לעשות שימוש בכלים אחרים לבדיקת מיקומים על בסיס יומי:

      • RANK TRACKER – תוכנה שמורידים למחשב ולא בשירות ענן. מדובר בכלי אמין ונוח אולם מתאים למי שעובד על מחשב אחד בעיקר.
      • ADVANCED WEB RANKING – כלי נהדר לבדיקת מיקומים ונחשב לאחד המובילים בעולם בנושא זה.
      • AccuRanker – גם כלי לבדיקת מיקומים שמאפשר לראות תוצאות גם אם מדובר במפות או בתמונות.

      כלים למחקר מילות מפתח:

      • כלי מילות המפתח של גוגל – או מתכנן מילות המפתח אם תרצו, הכלי האולטימטיבי למחקר מילות מפתח ואיסוף נתונים אודותיהם. בעיקר נפח חיפוש, רעיונות לביטויים נוספים ומעט מידע המתקשר לקידום ממומן. עבור הקידום האורגני בעיקר משתמשים בכלי זה למציאת רעיונות נוספים לביטויים וקבלת נפח חיפושים מוערך של גוגל שהוא ככל הנראה גם הכי מדויק בשוק כיוון שמדובר בכלי של גוגל שבודק את הנתונים של מנוע החיפוש שלהם.
      • UberSuggest – כלי קידום אתרים נהדר וחינמי שמיועד למציאת רעיונות לביטויי מפתח ארוכים יותר ורעיונות חדשים לביטויים בתחומים מסוימים.
      • SpyFU – כלי הדומה ל SEMRUSH מבחינת איסוף נתונים על מתחרים ומידע שניתן להשתמש בו לצורך קבלת רעיונות לביטויי מפתח לקידום.

      כלים לבדיקת קישורים:

      Ahrefs – מדובר באחד הכלים החשובים בעולם הSEO וככל הנראה גם אחד הפופולריים בהם באופן טבעי. מלבד הממשק הנוח והידידותי יש מגוון כלים ואספקטים חשובים לעבוד עם הכלי הנהדר הזה והוא נחשב ליעיל ואמין מאוד. ניתן למצוא גם מידע אודות ביטויי המפתח שהגולשים בתחום שלנו מחפשים, לנתח את המתחרים שלנו ואת הקישורים שלהם, ללמוד יותר על התחום שלנו והתוכן הבולט בו ועוד.

      MajesticSEO – מלבד מחקר קישורים ומתחרים הכלי הוותיק והנהדר הזה מציע גם בדיקה של כמה דומיינים במכה, מאפשר להשוות בין דומיינים שונים ועוד. רוצים לנסות את הכלי בקטנה? היכנסו לאתר שלהם ונסו את הכלי החינמי שלהם שיציג לכם הדגמה מהכלי שלהם.

      כלים לבדיקת תוכן משוכפל:

      Copyscape – הכלי המומלץ ביותר בתחום זה. ניתן לבצע העתק הדבק לתוכן או מאמר מסוים מהמחשב שלכם או ממקור אחר ולבדוק אם הוא כבר קיים ברשת. במידה וחלק מהשורות מועתקות, מה שאמור לפסול את המאמר בגוגל (אלא אם כן העתקם את התוכן מאותו מקור שהוא מציג לכם לצורך בדיקה) אז הוא יראה לכם מהם החלקים המועתקים ומאיזה מקור ברשת. כלי קידום אתרים חשוב מאוד למשל אם אתם עובדים עם כותבי תוכן חיצוניים שמכינים את התכנים עבורכם ועבור לקוחותיכם. ניתן כיום גם להעלות קובץ WORD במקום לבצע העתק הדבק מה שהופך את השימוש בכלי למהיר ונוח יותר. כמובן שכל בדיקה כזו עולה כמה סנטים אולם זה שווה את השקט הנפשי שלכם.

      כלים למחקר שוק:

      ALEXA – מציעה שירות חינמי וגרסת פרו לכלי. הכלי מספק לנו מידע רב של סטטיסטיקות ונתונים אודות אתרים שונים, אפליקציות שונות ועוד. יש לקחת בערבון מוגבל את הנתונים ולהתייחס אליהם כאל אינדיקציה בלבד.

      QuantCast – כלי קידום אתרים המסייע בפילוח נתוני הקהל של אתר מסוים לפי פרמטרים שונים כמו גיל, אזור מגורים, מין, מכשיר שבו עושים שימוש בגלישה לאתר ועוד.

      לסיכום, כלים לקידום אתרים אורגני יהיו חלק בלתי נפרד מההצלחה של קידום האתר שלכם ושל הלקוחות שלכם. ללא שימוש בכלים הללו או חלק מהם ככל הנראה עבודת הקידום שלכם לא תהיה מוצלחת או בריאה כל כך. אנו מזמינים אתכם להתעדכן מפעם לפעם בכתבה זו אליה נשתדל להעלות לאורך הזמן סיקורים ושמות של כלים נוספים שעשויים לשמש אתכם לצרכי עבודת הקידום שלכם.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך