Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    חוות דעת טכנולוגית

    להנות ממבחר מידע על עולם שלם לקדם את העסק שלך

    חוות דעת טכנולוגית לבית משפט

    חוות דעת טכנולוגית אשר ערוכה בצורה מקצועית תעזור להוכחת הטענות שלך בהליך של תביעות, בין אם אתה בצד התובע או הנתבע חשוב מאוד להשתמש בשירותיו של עד מומחה מתחום האינטרנט אשר יכול להציג את האמת בכל סוגיה או שלב בהליך משפטי, החל מהגשת ממסמך רשמי חתום הכולל חוות דעת מקצועית לבית המשפט ועד הצגת הדברים מול שופט במשפט עצמו.

    בתחום הטכנולוגי ישנם כלים לניתוח ומחקר שרק מומחה לאינטרנט באמת יכול להכיר ובכך לעזור לך לעמוד על צדקתך, ניתן לדוגמא לחקור שמות מתחם (דומיינים), לבדוק איכות קוד של אתרי אינטרנט, ניתוח זמני טעינה, מחקר של קישורים או נתוני תוצאות פרסום ועוד. בכל אחד מהתחומים הטכנולוגיים צריך עד מומחה שמכיר את התחום הספציפי על בוריו ובכך יכול לשנות את החלטת השופט על ידי הוכחת העובדות בשטח, החל מהתקשרות שעסקה בעיצוב ו/או בניית אתר אינטרנט ועד לקידום או פרסום של חברה.

    חשיבות חוות דעת טכנולוגית בתחום של קידום אתרים

    שופטי בית המשפט נדרשים להכריע בעניינים שונים מדי יום ביומו השייכים לתחומים מגוונים, לעתים הם צריכים לעסוק בתביעות של רשלנות רפואית ובמקרים אחרים עליהם לדון בסוגיה טכנולוגית השייכת לבנייה או קידום אתרים. המידע העצום בתחומים כמו טכנולוגיה ורפואה מתעדכן בקצב מהיר, והשופטים אינם מצליחים לעקוב אחר ההתפתחויות והחידושים, לעתים אין לשופט או לשופטת מושג על מה מדובר ולכן כושר השיפוט שלהם מוטל על חוות דעת. משום כך, נקבע כי התובע או הנתבע יכול להביא מטעמו עד מומחה אשר יעזור להכריע בסוגיה מקצועית. עד מומחה הוא אדם הבקיא בתחום מסוים והוא יכול להגיש חוות דעת טכנולוגית בנושא מסוים ולעזור לשופטים להגיע לידי ההחלטה הנכונה, גם אם מדובר בהליכים של תביעות קטנות.

    חוות דעת טכנולוגית

    מתי נזדקק לחוות דעת מומחה לאינטרנט?

    בעלי אתרים וחברות בתחום האינטרנט נאלצות להתמודד מדי פעם עם תביעות כתוצאה מחילוקי דעות בין הצדדים. התביעות יכולות להיות בנושאים שונים כדוגמת תביעות בגין הפרת זכויות יוצרים, קניין רוחני, קידום או פרסום אתר בצורה לא תקינה או אי עמידה בתנאי החוזה הנחתם מראש. השופטים מתמודדים עם כל מקרה לגופו כאשר לכל אחד מהצדדים יש אפשרות להציג עדות של מומחה בתחום, כיום הגעה למשפט בתחום נישתי כמו שיווק באינטרנט מחייב חוות דעת טכנולוגית על מנת לחזק את הטענות המוצגות מול השופט.

    מהם שלבי ההכנה של חוות הדעת

    חוות דעת טכנולוגית מוגשת בשני שלבים. השלב הראשון הוא שלב הכתיבה של חוות הדעת בהתאם לתביעה. למשל, אם הלקוח מעוניין לתבוע מקדם אתרים אשר הפר את ההסכם ההדדי הנחתם בין שני הצדדים, הוא פונה לחברה המתמחה בקידום אתרים כדי שתוכל לבחון את המקרה שלו ולנסח חוות דעת מקצועית בכתב אשר בה יצוין כיצד פעולתו של הנתבע פגעה באתר הלקוח. בשלב השני מזמנים את העד המומחה לקידום אתרים לבית המשפט כדי למסור חוות דעת מומחה. עם זאת, הזימון אינו נעשה תמיד, ולעתים מסתפקים השופטים חוות דעת בכתב בלבד.

     עד מומחה למקרה הספציפי שלך

    בונה או מקדם אתרים נהג בכם בחוסר צדק? מעוניינים לתבוע אותו? כדי להוכיח שהאתר שלכם נפגע עקב פעולתו או אי פעולתו של בונה/מקדם האתרים, עליכם להביא חוות דעת של מומחה לבית משפט, כדי למצוא עד מומחה תביעות, מומלץ לפנות לחברה מנוסה ומקצועית אשר יש לה ניסיון רב בתחום העיסוק של התביעה. חברתנו הוותיקה פועלת עוד משנת 2008 ומספקת שירותים שונים בתחום המדיה החדשה והפרסום האינטרנטי: בניית אתרים, מיתוג עסקי, קידום אתרים אורגני וממומן.

    נושאים שבהם נוכל לסייע בהכנת חוות דעת על ידי עד מומחה בעל וותק וניסיון של שנים בתחום:

    1. חוות דעת לאחסון וגיבוי של אתר אינטרנט.
    2. חוות דעת לתפעול ותחזוקה של אתר אינטרנט.
    3. חוות דעת לאפיון ו/או עיצוב אתר אינטרנט.
    4. חוות דעת על בניית אתר אינטרנט.
    5. חוות דעת על ממשק משתמש.
    6. חוות דעת לתהליך מיתוג גרפי.
    7. חוות דעת לקידום אתרים אורגני (SEO).
    8. חוות דעת לפרסום בגוגל.
    9. חוות דעת לפרסום בפייסבוק.
    10. חוות דעת לתנועת גולשים באתר אינטרנט.

    אצלנו בלאוס מדיה ואינטראקאטיב נמצא עבורכם את העד המומחה בתפקיד הבכיר ביותר בחברה שינסח עבורכם חוות דעת מקצועית עבור בית המשפט.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו