Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    הסכם או חוזה קידום אתרים אורגני בגוגל

    כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שסוגרים!

    כל מה שחשוב לדעת על הסכם לקידום אתרים באינטרנט

    חוזה קידום אתרים

    חוזה קידום אתרים אורגני בגוגל

    לכל מי שמכיר ולו במעט את תחום הקידום האורגני, בין אם מהצד של חברת הקידום ובין אם מהצד של הלקוח, יודע כי שני הצדדים עשויים להיכוות כתוצאה מהצד השני, מצד אחד לקוח שלא עומד בתשלומים ובהסכמים שלו מול החברה ומן הצד השני גם בעל עסק המשלם תמיד בזמן, אינו מתערב בעבודה לחברת הקידום מלבד פגישת האפיון הראשונית ועדכון חודשי סטנדרטי בין הצדדים – עשוי להיכוות מחברת קידום לא מקצועית ו/או לא מנוסה אשר גובה ממנו אלפי שקלים בחודש ולא מספקת לו את התוצאות הנדרשות לו בתמורה להשקעה שלו. על מנת להבטיח שירות אמין, שקוף ככל הניתן ועבודה נעימה ומקצועית בין הצדדים – יש לקיים חוזה קידום אתרים בין הצדדים.

    מהו חוזה קידום אתרים?

    חוזה קידום אתרים הוא הסכם כתוב החתום על ידי שני הצדדים (הלקוח וחברת הקידום) כאשר חוזה תקין והוגן אמור לעגן סעיפים המתייחסים לשני הצדדים. המטרה היא מצד אחד לא לפגוע בלקוח שבסופו של דבר משלם ממיטב כספו ומאמין בחברה שתספק לו את התוצאות שהחברה שארה בפגישות הראשוניות עם הלקוח ו/או שיחת האפיון עמו ובתיאום הציפיות בין הצדדים. מצד שני גם חברת הקידום לא צריכה להיפגע אם הלקוח מחליט לפתע באופן חד צדדי שהוא רוצה להפסיק את העבודה כיוון שקיבל הצעה מוזלת יותר מחברה אחרת או שהוא אינו סגור על עצמו ומחליט לפתע לחסוך את העלויות החודשיות של עבודת הקידום והפרסום. יש חוזה – את החוזה צריך לכבד. כל חברת קידום שמכבדת את עצמה, את התחום שבו היא עובדת וכמובן את הלקוחות שלה – תעבוד עם חוזה קידום אתרים מסודר. כל לקוח המעוניין בעבודת קידום מקצועית ועבודה מול חברה מקצועית – יצטרך לחתום על הסכם כזה.

    מה חשוב שיהיה בחוזה קידום אתרים?

    אפיון העבודה – כל חוזה קידום אתרים צריך להכין אפיון/מפרט של העבודה בין הצדדים. קודם כל אפיון של החבילה בין הצדדים (לדוגמה סוג החבילה/השירות שהלקוח מקבל, תיאור כללי של השירות, כמות ביטויים המקודמים, כמות התכנים שיכתבו בתהליך ועוד). לאחר מכן יש לכלול את ערוצי הפעילות של החברה במסגרת העבודה וכן כמה מן הסעיפים שהלקוח מקבל במסגרת העבודה.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      הבטחות מיוחדות ללקוח – במידה ויש הבטחות מיוחדות ללקוח יש לציין אותן בסעיף זה בחוזה, כמובן שצריך להיזהר עם הבטחות שווא בנושא זה ובתחום קידום האתרים הכול דינאמי וגוגל יכולה פתאום להשיק עדכונים שישפיעו על תוצאות מנוע החיפוש ולפגוע בחלק מהלקוחות, ללא קשר לעבודה שבוצעה על ידי חברת הקידום עד אותו עדכון. בדרך כלל חברת קידום מנוסה יודעת לא להבטיח דברים לשווא או מבטיחה דברים מהניסיון שלה וצריכה לעמוד בהם או לפצות את הלקוח בהתאם למסוכם בין הצדדים. כמו כן חברת קידום מנוסה החיה את התחום תדע להתעדכן לעתים קרובות בעדכוני גוגל ולהיערך לעדכונים השונים בהתאם עם לקוחותיה על מנת למזער את הפגיעות הפוטנציאליות. דברים נוספים שיכולים להיות מובטחים ללקוח ויכולים להיכנס לסעיף זה הם בונוסים שהחברה הבטיחה, הטבות מסוימות או אפילו פיתוח מערכת כלשהי בתוספת תשלום כחלק מהסכם העבודה.

      תקופת ההתקשרות – קידום אתרים הוא שירות מקיף והוא כולל בדרך כלל עבודה לטווח הארוך. אם אתם מחפשים תוצאות בטווח הקצר אל תשקיעו בקידום אורגני אלא אם כן התקציב שלכם מאפשר במקביל לעבוד גם על הקידום האורגני שלה אתר לטווח הארוך וגם על פרסום ממומן בגוגל/פייסבוק עבור תוצאות בטווח הקצר. לכן חשוב לכלול טווח התקשרות מינימלי כדי לאפשר לחברת הקידום לבצע את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר ובאמת להביא תוצאות ללקוח. כמובן שמדובר בטווח זמן סביר וכי חברת קידום אתרים טובה תוכל לספק ללקוח תוצאות בטווח ממוצע של 8-12 חודשים. אם בטווח זה אתם לא מתחילים לקבל תוצאות כדאי לשבת מול החברה ולבדוק מה לא היה בסדר בדרך ו/או לסיים את ההתקשרות עם החברה. שימו לב כי יש תחומים תחרותיים יותר שיכולים לקחת גם שנים עד שתגיעו בהם לתוצאות הראשונות בגוגל ולכן כדאי לוודא זאת מול חברת הקידום בשלב תיאום הציפיות מראש.

      קישוריםבניית קישורים מרחבי הרשת המקשרים לאתר הלקוח מאז ומתמיד היו חלק נכבד מעבודת הקידום והם חייבים להופיע בכל הסכם. הסרת הקישורים מהאינטרנט לאחר ההתקשרות עשויה לפגוע משמעותית במיקום של הלקוח במנועי החיפוש, עבודה שהוא שילם עליה לאורך תקופת ההתקשרות עם חברת הקידום. יש חברות קידום שמנסות "לנקום" בלקוח שעזב אותם לאחר כמה חודשים בלבד למשל או הפר חוזה. במקרה כזה החברה תרצה להחזיר קונטרה ותיקח בחזרה הרבה מהקישורים שפיזרה ברשת לטובת הלקוח מה שיכול להחזיר אותו כמעט לנקודת ההתחלה. במקרים אחרים חברות קידום יחתימו מראש את הלקוח שהקישורים שהוא מקבל במסגרת עבודת הקידום אלו קישורים מושכרים ולא קנויים וכל זמן שהוא לקוח החברה הקישורים יהיו בתוקף. ברגע שיחליט לעזוב את החברה היא תסיר את הקישורים של אותו הלקוח. בדקו היטב מה כתוב בחוזה שלכם.

      דוחות ושקיפות – חשוב לכלול בחוזה גם מה הלקוח מקבל מבחינת דיווחים, מהם הדברים החשובים שיהיו בדו"ח, כל כמה זמן הוא מקבל את הדו"ח וכו'. יש לקוחות המבקשים לכלול בעסקה פגישה פעם בחודש עם נציגי החברה, אחרים מעדיפים שיחת טלפון ואילו אחרים מסתפקים בדוח חודשי מסודר למייל.

      תמיכה וזמינות של חברת הקידום – לכל לקוח, בוודאי כזה המשלם אלפי שקלים בחודש עבור קידום, חשוב לקבל תמיכה ושירות לקוחות בזמינות גבוהה. חברת קידום מקצועית תספק מגוון אפשרויות ליצירת קשר ומתן שירות לקוחות (טלפוני, וואטסאפ, מייל, פייסבוק וכמובן כתובת לפגישה פיזית).

      האם נדרש משהו מצד הלקוח לטובת עבודת הקידום באופן שוטף? – לעתים הלקוח מעדיף או נדרש לספק את התכנים בעצמו ותכנים הם חלק חשוב מעבודת הקידום ולכן על הלקוח יהיה להעביר את התכנים בזמן על מנת שחברת הקידום תוכל לבצע את עבודתה בצורה הטובה והמדויקת ביותר. לעתים הלקוח יתבקש גם לספק מידע, תאריכים, תמונות, מחירים, המלצות, חדשות ועדכונים.

      גישה של הלקוח למערכת הניהול של האתר – איזה גישה לניהול האתר תהיה ללקוח? מה קורה במידה והלקוח עושה נזק? האם מותר ללקוח לשנות דברים באתר כרצונו? (משהו שעשוי לפגוע בעבודת הקידום) ועוד…

      אחראיות בנוגע לנזק צד ג' – באינטרנט לעתים ישנם מקרים בהם צד ג' עשוי להיפגע, בין אם על ידי הצגת תוכן מבזה או אפילו על ידי הצגת תוכן מועתק. מי אחראי על התוכן שעולה לאתר? מי אחראי על נזק צד ג' הנגרם ללקוח כתוצאה מתביעה מסוג זה? ועוד

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך