Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

    מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





      לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

      רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




        כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

        קידום ופרסום ברשתות חברתיות

        שיווק ברשתות חברתיות

        דרכי השיווק של המאה ה-21 השתנו, התרחבו והתעצמו – כאשר פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר, לינקדאין ויוטיוב הפכו לפלטפורמות פרסום ושיווק מרכזיות. בואו תצטרפו למהפכה, ותיהנו גם אתם מתנועת מבקרים איכותית בפרופיל העסקי שלכם. כיצד? בזכות שיווק ברשתות חברתיות. קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב מציעה שירותי שיווק בפלטפורמות השונות – תוך אפיון הקמפיינים, יצירת מודעות איכותיות ועוד. כדי ללמוד עוד על שיווק ברשת החברתית, המשיכו לקרוא.

        שיווק ברשתות חברתיות באינטרנט

        חברתנו הוותיקה, לאוס מדיה ואינטראקטיב מספקת שירותים נרחבים לקידום האתר של העסק ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק טוויטר, לינקדאין ויוטיוב. כיום, אחת הדרכים הטובות להנות מתנועת מבקרים איכותית לאתר שלך היא בעזרת שיווק ברשתות חברתיות.

        שיווק בפייסבוק

        פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם והיא מונה כ-940 מליון חברים כאשר בארץ קיימים קרוב ל – 4 מיליון אנשים. מחקרים שנערכו מצביעים על כך שכאשר מפרסמים במקצועיות ומיומנות בפייסבוק, כלומר, מפלחים ומאתרים את קהל היעד ומפרסמים לקהל ממוקד, חשיפה מהסוג הזה תגדיל החזר ההשקעה כתוצאה מהפרסום. בהגדרת הקמפיין ניתן ליצור טופס לידים ולפרסומו עבור קהלי יעד אסטרטגיים שיחשפו למודעה ויוכלו להיות לקוחות חדשים, אשר יגדילו באופן משמעותי את כמות ההכנסות של הארגון. ניתן לעשות קמפיינים המאפשרים מעבר מחוץ לגבולות הפייסבוק באמצעות מעבר כלדף הנחיתה או לאתר, כאשר מומלץ להשקיע בעיצוב של דף נחיתה ממוקד מטרה שמספק בדיוק את צרכי הלקוח.

        שיווק באינסטגרם

        אחד מהחידושים של התקופה האחרונה היא שניתן באמצעות הפרסום בפייסבוק  לבצע שיווק גם באינסטגרם, שהיא רשת חברתית פופולרית ביותר אליה נודדים משתמשים ישירות מהפייסבוק, ניתן לפרסם ב 2 הפלטפורמות יחדיו על מנת לקבל תוצאה מקסימלית מבחינת החשיפה. אנחנו במחלקת הפרסום של לאוס מדיה ואינטראקטיב דואגים להתעדכן בכל החידושים שיש במגוון הרשתות החברתיות, לא רק בפייסבוק ובאינסטגרם, אלא גם בחידושים הטכנולוגיים ובכללי המשחק השונים והמשתנים ביוטיוב ולינקדאין.

        שיווק בטיקטוק

        האפליקציה עם זמני השימוש הגבוהים ביותר כיום בכל העולם היא טיקטוק, הקהל ברובו הוא צעיר אבל לא רק, ישנם גם קהלים בוגרים יותרים שמתחילים להיחשף ולהשתמש באפליקציה, אפילו ראש הממשלה פתח לאחרונה משתמש לנוכח התחזקות השימוש בה בישראל, כיום, אפשר לעשות פרסום בטיקטוק ולהיחשף לקהלים גדולים מאוד בעלויות נמוכות מאוד בהשוואה לשאר אפשרויות השיווק ברשתות החברתיות.

        שיווק בלינקדאין

        לא כל רשת חברתית מותאמת לפרסום העסק שלך, כיוון שרשת חברתית מהותה היא לרוב למפגשים ולשיתופים חברתיים ועל כן לא תמיד יתאים לקהל של העסק שלך. בהתאם לכך הוקמו רשתות חברתיות שהאוריינטציה שלהן היא עסקית היכולה לתת מענה לפרסום בתחום העסקי כמו לינקדאין. זוהי הרשת העסקית הגדולה בעולם וקיימים בה אנשים איכותיים,  אנשים המחפשים עבודה או מחפשים עובדים, אנשים המעוניינים להצטרפות של הזדמנות עסקית ולפיתוח עסק. במידה ולקהל היעד שלך יש עסקים בחו"ל הם יופיעו ככל הנראה באתר זה.

        שיווק בטוויטר

        טוויטר היא רשת חברתית שהפרסום בה הוא נקודתי ומתומצת ועל כן יש לבנות פרסום שיווקי ומכירתי שימשוך את תשומת ליבו של הלקוח. הנושאים המעניינים את גולשי טוויטר הם לרוב בידור, ספורט ופוליטיקה. הטוויטר מצויין לפרסום האתר שלך באופן ממוקד.

        שיווק ביוטיוב

        ערוץ יוטיוב נחשב למנוף עבור קידום האתרים, זוהי אופציה מצויינת שאנו ממליצים ללקוחותינו אשר קיימים ברשותם סרטונים, פתיחת ערוץ יוטיוב תגרום למנוע חיפוש נוסף המוביל בעולם למצוא אתכם ולהציג אתכם הצורה שאינה טקסטואלית אלא ע"י צילום ווידאו.

        שיווק עסקים קטנים וגדולים ברשתות חברתיות באינטרנט

        לאוס מדיה ואינטראקטיב תעצב עבורכם את העמוד עסקי בפייסבוק וגם את הערוץ יוטיוב בעזרת קונספט עיצובי שמותאם עבורכם, בקריאטיביות ובמומחיות רבה אשר בסופו של דבר תיצור עמוד או ערוץ יוקרתי ומקצועי אשר ימשוך את לקוחותיכם לצפות בתוכן שלכם וכתוצאה מכך גם ליצור עמכם קשר, שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות יכול להיות מוצלח מאוד ולהפוך עסק קטן לעסק גדול ברגע שבוחרים את הרשת הנכונה לפרסום, בשביל זה יש את צוות יועצי השיווק שלנו בחברה, ללא עלות ניתן לשוחח עם יועץ שיווק ולקבל ייעוץ לשיווק העסק שלכם.

        על קידום ושיווק ברשתות חברתיות

        מיליוני אנשים ברחבי העולם מבלים ברשתות החברתיות השונות – בין אם מהסמארטפון ובין אם מהדסקטופ. בשל כך, הרשתות השונות צברו כוח משמעותי בתחום השיווק והפרסום. בהתאם, עסקים רבים מנסים להגיע אל לקוחות חדשים באמצעות קידום ברשתות החברתיות. מעוניינים לפרסם וילה שעיצבתם באינסטגרם? מבקשים לעדכן פסיקות חדשות בחשבון הטוויטר או הלינקדין? בזכות המומחיות של קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב, תשיגו זאת בהצלחה ותשיגו חשיפה איכותית.

        פרסום ברשתות חברתיות: מה חשוב לדעת?

        השנים האחרונות יצרו מהפכה של ממש בתחום השיווק והפרסום, כאשר יותר ויותר עסקים מבקשים את השירותים הבאים: פרסום ברשתות חברתיות. החל מקידום אורגני בפייסבוק, שיווק נכון באינסטגרם, כתיבה קצרה ומדויקת בטוויטר ועד העלאת סרטונים מקצועיים ביוטיוב – הדרך להגיע אל לקוחות חדשים היא באמצעות צוות המומחים של לאוס מדיה ואינטראקטיב. קבוצה זו מתמחה בשירותי פרסום ושיווק בגוגל וברשתות החברתיות – ותסייע לכם להגיע לקהל הנכון עבורכם.

        חשיפה איכותית באמצעות רשתות חברתיות באינטרנט

        הרשתות החברתיות הן עולם ומלואו, דרכן אנו מכירים אנשים חדשים, יוצרים קשרים ונחשפים למוצרים מיוחדים. מתעניינים בפרסום מדויק בכל אחת מתוך רשתות חברתיות באינטרנט? לצד הפייסבוק המוכר והוותיק, קיימות פלטפורמות חברתיות ועסקיות כדוגמת אינסטגרם, טוויטר, לינקדין, יוטיוב ועוד. בתקופה האחרונה אנו אף נחשפים לרשתות חברתיות חדשים כדוגמת ה-Tumblr והטיקטוק המיועדים לקהל צעיר ואטרקטיבי. בזכות לאוס מדיה ואינטראקטיב, תגיעו לכולם ותצרו מעגל לקוחות איכותי.

        שירותי שיווק עסקים ברשתות החברתיות

        מנהלים עסק לעריכת דין? מעוניינים להרחיב את חברת הסטארטאפ בבעלותכם? יצירת קמפיינים ומודעות ברשתות החברתיות השונות, כדוגמת פייסבוק, לינקדין, יוטיוב וטוויטר תוביל לתוצאה הרצויה. החל מבניית פרופיל עסקי, בניית קמפיינים פרסומיים וממומנים, תפעול שוטף של העמודים, פעילות תדירה בקבוצות הרלוונטיות ועוד – המומחים של לאוס מדיה ואינטראקטיב יסייעו לכם ביצירת שיתופי פעולה איכותיים. זאת ועוד, בזכות שירותי שיווק עסקים מקצועיים שהקבוצה מציעה.

        שיווק עסקים באינטרנט – לא רק בפייסבוק

        אתם עדיין בפייסבוק? במקום לשלוח poke ללקוחות, אתם מוזמנים לפנות אל קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב ולהסתייע בשירותיה המקצועיים. יחדיו, ניתן יהיה לבנות את הקמפיין המדויק ברשת החברתית – וליהנות מפירות ההצלחה. בין אם מדובר בקמפיין ממומן בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, טיקטוק או שמא מדובר בהעלאת סרטונים ליוטיוב – המומחים שלנו יספקו שירותי שיווק עסקים באינטרנט כראוי. זאת ועוד, לצד הקמת פרופיל עסקי, יצירת מעגל אנשי קשר והרחבתו, ניהול העמוד ועוד.

        להגדיל את החשיפה בזכות מגוון רשתות חברתיות בעולם

        פרסום היא לא מילה גסה, וכיום עסקים רבים מקדמים את השירותים שלהם ברשתות החברתיות. משום שמדובר בעבודה מעמיקה המתבססת על חוקיות מאוד מסוימת, יש לפנות אל לאוס מדיה ואינטראקטיב. החל מציוצים מתומצתים בטוויטר, פרסום תמונות באינסטגרם, יצירת מודעות שיווקיות בפייסבוק ועד העלאת סרטונים ביוטיוב – לכל רשת חברתית היתרון שלה. אין זו הפתעה מדוע פרסום ושיווק באמצעות רשתות חברתיות בעולם יקדמו אתכם למקומות הראשונים. לפרטים נוספים, צרו קשר עם לאוס מדיה ואינטראקטיב.

        להתמחות בשירותי שיווק חברתי

        בזכות שיווק חברתי וקידום ברשתות חברתיות, תוכלו גם אתם להפוך את העסק שלכם לוויראלי. החל מפרסום תמונות, העלאת סרטונים, כתיבת תגובות, השתתפות פעילה בצ'אטים ועוד – צוות העובדים שלנו יבנה עבורכם את קמפיין הפרסום המדויק לצרכים שלכם. החל מניסוח מטרות הקמפיין, הגדרת קהל היעד, בחירת הרשת החברתית והאם להתרחב לרשתות חברתיות נוספות, המומחים של הקבוצה מתמחים בשירותי פרסום – ויספקו את המענה הדרוש. זאת ועוד, תוך ניהול התקציב, הקמת הפרופיל ותפעולו השוטף וכן הלאה.

        אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

        קידום זה לאוס

        אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

        מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

          עוד בנושא שיכול לעניין אותך