אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו ! אנחנו נדאג לשאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

ספר קידום אורגני למתחילים

הספר נכתב על ידי צוות מקדמי האתרים של במחלקת הקידום של קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב, בין המקדמים בחברה ניתן למצוא מומחה לקידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל, וגם יועץ קידום אתרים אורגני בכיר, כולם עובדים באופן יום יומי ממשרדי החברה כחלק ממחלקת ה SEO וכולם לקחו חלק בכתיבת הספר.

רוב המידע הנו בסיסי, קל ופשוט להבנה, מיועד לכל המעוניין בתחום, במידה ובכל זאת משהו לא ברור אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח לעזור לכם בנושא!

פרקים שלמים של קידום אתרים בגוגל

כמובן שאם רוצים לדעת מידע נוסף על עולם השיווק ובפרט על קידום אתרים מומלץ לקרוא את מילון המונחים שלנו שכולל מאות מונחים שונים שאינם מוזכרים בספר, זאת מכיוון שאין סוף לכמות המידע שאפשר לרשום במדריך קידום אתרים אחד ואין גבול לכמות הידע שאפשר לקבל בספר עצמו, אנחנו נמשיך להרחיב גם בבלוג שלנו וגם בפרקים נוספים עתידיים בספר זה במקביל להתפתחות התחום בשנים הקרובות.

נכון, אתם לא תהיו מקדמי אתרים מומחים לאחר קריאת הספר אך בוודאות יהיה לכם ידע נרחב ובסיסי על תהליך הקידום ובכללי איך עושים קידום אורגני בגוגל, על סודות המקצוע של חברתנו אנחנו לא נרחיב יותר מידי בספר עצמו כך שאתם תרכשו אותם דרך הניסיון והפרקטיקה עצמה 🙂

קידום אתרים זה בכלל לא קל

הושקע בכתיבת ספר קידום אתרים זה שעות רבות של תכנון ומחשבה על מנת לתת ערך מוסף לכל מי שחפץ במדריך לקידום אתרים,
אנו מאחלים לכם קריאה מהנה ומקווים שעזרנו לכם ללמוד את התחום המורכב ביותר בעזרת הפרקים הבאים:

1 פרק 1: מהו קידום אתרים אורגני?

לתחום קידום האתרים האורגני ניתנים פירושים רבים, חלקם נכונים וחלקם נכונים חלקית, אם נשמור על פשטות אז קידום אתרים אורגני הוא למעשה תהליך שבו אנו מבצעים שיפורים שונים באתר ומחוצה...
פרק 1 לקריאה

2 פרק 2: מילות מפתח – הליבה של הקידום האורגני

מילות מפתח בגוגל - הליבה של הקידום האורגני לפני שתוכל להתאים את האתר שלך למנועי החיפוש ולקדם תוכן מסוים, יהיה עליך לבצע חקר מילות מפתח בגוגל ולהחליט אילו מילות מפתח אתה מעוניין...
פרק 2 לקריאה

3 פרק 3: אופטימיזציה של תוכן

אופטימיזציה לתוכן כאשר אנו כבני אדם קוראים תוכן באינטרנט אנו מצפים לקרוא תוכן שבאמת עוזר לנו, ממקד אותנו, לא מבזבז לנו את הזמן ובהחלט נותן לנו מענה על השאלה שלנו. תוכן...
פרק 3 לקריאה

4 פרק 4: כתיבת תוכן

כתיבת תוכן לקידום אתרים החלק המרכזי אולי של כל עולם השיווק באינטרנט ובטוח בעולם הקידום האורגני הוא התוכן. מלבד זה שהתוכן צריך להיות מעניין, לספק ערך לגולש ולתת לו מענה ישנם...
פרק 4 לקריאה

5 פרק 5: בניית קישורים

מדריך בניית קישורים בניית קישורים היא חלק חשוב בכל תהליך קידום אורגני. הקישורים מהווים למעשה השקפה לחכמת ההמונים שגוגל עובדים לפיה, שכאמור על פי ההיגיון הבריא – אם כל כך הרבה...
פרק 5 לקריאה

6 פרק 6: חוויית משתמש

חווית משתמש ועיצוב אתרים הצלחה בתחום קידום האתרים האורגני טומנת בחובה מדדים רבים ושונים המשפיעים על קידום האתר. אחד מאותם מדדים שהתפתח לאורך השנים האחרונות נקרא "חוויית משתמש". מהו המושג "חוויית משתמש"?...
פרק 6 לקריאה

7 פרק 7: ניתוח נתונים ושיפור מתמיד

אחד הדברים החשובים ביותר בעסקים בכלל ובקידום אתרים בפרט הוא ניתוח נתונים. למעשה המידע שאנו אוספים יכול לסייע לנו בהסקת מסקנות ובשיפור הפעולות שאנו עושים לטובת השגת תוצאות טובות יותר....
פרק 7 לקריאה

8 פרק 8: ניהול מוניטין

ניהול מוניטין באינטרנט אנו נעשה הכול כדי להיראות טובים בעיני החברה, המוניטין חשוב לכל אחד מאתנו במיוחד כאשר מדובר על מוניטין באינטרנט, המוניטין חיוני פי כמה לבעלי עסקים וחברות. כי בעולם...
פרק 8 לקריאה

לקרוא זה לא מספיק, קידום צריך גם לעשות!

מעוניין בשירותי קידום אתרים מקצועיים?

השאירו פרטים וקבלו שירות קידום אתרים מקצועי