Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    מחפש מקדם אתרים מקצועי בגוגל?

    לנו יש יותר ממקדם אתרים אחד מומלץ להציע לך!

    לפני שתשאיר פרטים, נסביר לך על תפקידו של מקדם האתרים.

    מקדם אתרים

    מקדם אתרים באינטרנט – מה זה בכלל?

    כל אתר אינטרנט זקוק לשירותיו של מקדם אתרים מקצועי אשר יודע ללחוץ על הנקודות הנכונות על מנת להביא את האתר למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. אחרי הכול, זוהי מטרתו של כל בעל עסק בישראל – להופיע ראשון בתוצאות החיפוש ברגע שמקלידים את מילות המפתח הרלוונטיות לשירות שהוא מעניק. לכן, כל שנותר לעשות הוא למצוא מקדם אתרים מיומן אשר יוביל את האתר של בעל העסק בדרך הנכונה אל ההצלחה הנדרשת, שהיא חשיפה גדולה ככל האפשר במנועי חיפוש באינטרנט.

    באילו תחומים עוסק מקדם אתרים מקצועי?

    מקדם אתרים מקצועי מתמחה במגוון רחב של תחומים העוסקים בתחום האינטרנט ובהשגת תוצאות החיפוש. אלה רק שלושה מבין התחומים הבולטים ביותר:

    • קידום אורגני – במסגרת ביצוע קידום אורגני אחראי המקדם להעלות את האתר אל התוצאות הראשונות באמצעים אורגניים המשפיעים על מנוע החיפוש של גוגל, דוגמת ביצוע אופטימיזציה לעמודי האתר הכוללים עריכת מטא דסקריפשן, כתיבה והזנה של תוכן איכותי לאתר האינטרנט, ביצוע חקר מילות מפתח כדי לבחון את התחרות בין מילות המפתח ולקבוע אילו מהן כדאי לקדם, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים ועוד. מדובר בקידום אטי המשתלם יותר לטווח הארוך. בסיומו של הקידום האורגני זוכה בעל העסק לאתר איכותי ומושקע. כמו כן, בבוא הזמן בעל האתר יכול למכור את האתר ולהרוויח עליו כסף.
    • קידום ממומן – בניגוד לקידום האורגני שדורש זמן וסבלנות, הקידום הממומן הוא קידום מהיר שעובד כך: אתם משלמים עבור שטחי המדיה ישירות לגוגל, והיא מפרסמת את המודעות שלכם ברשת המדיה וברשת החיפוש. במקרה זה, יש השואלים מדוע יש צורך בשירותיו של מקדם אתרים באינטרנט, שהרי אפשר פשוט לשלם לגוגל וליהנות מפרסום מהיר. עם זאת, רבים נכשלים בקידום ממומן, מכיוון שהם אינם יודעים כיצד להשתמש בכלי זה. איש מקצוע העוסק בקידום אתרים יודע לשים לב לפרטים החשובים שבקידום הממומן ולמטב את ביצועי הקמפיין, לשים דגש על חשיבותו של דף נחיתה מעוצב, בחירת מילות מפתח לקידום הממומן, חשיבות התאמת הפרסומת הממומנת למכשירי מובייל, קידום סרטוני יוטיוב, שימוש בתוספי מודעות כגון סייטלינקס ועוד.
    • ניהול מוניטין שלילי – כוחו של מקדם אתרים מומלץ הוא היכולת שלו לעסוק לא רק בפרסומים החיוביים, אלא גם בשליליים. זה יכול לקרות לכל בעל עסק. יום אחד הוא יבצע חיפוש שגרתי של העסק שלו בגוגל ויגלה כתבה בלתי מחמיאה במיוחד, תלונה של לקוח או מבול של תגובות עוקצניות בפייסבוק. מקדם האתרים עושה כל שביכולתו כדי לדחוק את תוצאות החיפוש השליליות למקומות האחרונים בחיפוש ולהציל את שמו הטוב של בעל העסק.

     מקדם אתרים אורגני בגוגל שיודע להתמודד מול כל אתגר

    ישנם דברים בסיסיים שכל מקדם אתרים מתחיל באינטרנט יודע כמו לכתוב תוכן ולבנות קישורים פנימיים אך לא כל אחד הוא מקדם אתרים מקצועי בעל ניסיון שיודע לבדוק אתרים בעזרת פינגדום או לייטהאוס ולשפר אותם בהתאם לדרישות של גוגל, כמו כן, מקדם אתרים אורגני צריך לזהות קישורי ספאם ולהגיש לגוגל בקשה לדחיית קישורים זדוניים באמצעות כלי מנהל אתרים החדש הנקרא גוגל קונסול.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      אין הבדל בין מקדם אתרים בצפון או מקדם אתרים בדרום, הכל נעשה דרך האינטרנט אך בכל זאת רצוי לשים לב ולהיזהר כאשר בוחרים מקדם אתרים פרילנסר שיכול מאוד להיות מקדם אתרים בזול אך לא ידע לבצע את מלאכת קידום האתרים על הצד הטוב ביותר, לכן, מומלץ לא להסתפק במקדם אתרים אחד וללכת על חברה שמעסיקה מגוון רחב של מקדמי אתרים.

      מקדם אתרים בגוגל

      מקדם אתרים בגוגל צובר את הניסיון שלו בשטח, תוך שהוא הולך וצובר ניסיון לאורך השנים. קיימים כמה קריטריונים המאפיינים את מקדם האתרים המקצועי והמומלץ. ראשית, המקדם יודע להתמודד עם אתגרים ולחשוב מחוץ לקופסה (או לכל פחות, מחוץ לכל מה שלימדו אותו בקורס לקידום אתרים). שנית, אין אדם שלא טועה, וגם מקדם האתרים הטוב ביותר יכול לטעות מספר פעמים במהלך הקריירה שלו. אך בעוד המקדם הממוצע יתייאש ואולי אף יעזוב את התחום, המקדם המקצועי ילמד מהטעויות שלו וידע לא לבצע אותן בעבודות הקידום הבאות שלו. ולבסוף, מקדם אתרים טוב לומד בכל עת ומתעדכן בכל כלי חדש שיוצא אל השוק. לדוגמה, הוא יכול להעמיק את הידע שלו בגוגל אנליטיקס או ללמוד על תוסף הקידום החדש שיצא לוורדפרס עד לא מזמן.

      מקדם אתרים בחברת קידום אתרים מובילה

      בחירת מקדם אתרים מומלץ

      הקמתם עסק אך אינכם מצליחים להגיע לקהל היעד שלכם? רצוי להתרחק כמו מאש מבחירת מקדם אתרים בזול (כי הזול הוא היקר) ולבחור בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב המתמחה בתהליכי קידום אתרים באינטרנט ומספקת מגוון רחב של שירותים בתחום הדיגיטל. החברה פועלת בעזרת מתודולגיית עבודה בשלבים מסודרים הכוללים אפיון והבנת הצרכים שלכם כלקוחות, בניית אתר האינטרנט התדמיתי המתאים לכם וביצוע ניתוח אנליטי לצורך הגעת התוצאות הרצויות.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך