Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    פייסבוק זה לאוס

    פרסום בפייסבוק באמצעות מודעות פרסום ממומנות

    נסביר בקצרה על הקידום הממומן בעזרת פרסום בפייסבוק, למי שלא יודע, פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם שמתחרה ראש בראש עם גוגל על נתח ההכנסות מפרסום באינטרנט, אמנם גוגל היא הגדולה ביותר ופייסבוק רק שניה לה, במרוצת הזמן פייסבוק מצמצמת את הפערים וגדלה באופן הדרגתי על ידי שדרוג והוספת אפשרויות חדשות במערכת הפרסום אשר מספקות מגוון רחב של אפשרויות פרסום חדשות לסוכנויות הפרסום בישראל ובעולם.

    מעוניינים להגדיל את החשיפה וחושבים לעשות פרסום ממומן בפייסבוק עבור העסק שלכם בשביל לגייס עוד לקוחות? מעולה! אצלנו תקבלו את שירותי ניהול הקמפיינים בצורה המקצועית ביותר בעזרת מנהלי הקמפיינים המנוסים שלנו שיבצעו אפיון מעמיק במטרה להקים קמפיין פייסבוק מפולח היטב שיספק תוצאות סופיות טובות שיניבו החזר השקעה מעולה בעבור תקציב השיווק שלכם באינטרנט, במיוחד כאשר רוצים מחיר משתלם לשיווק העסק רצוי להשתמש בשירותה של חברת פרסום בפייסבוק שיכולה לתת גם מענה עיצובי על ידי מעצבת דיגיטל במקביל לניהול של הקמפיין על ידי מנהל קמפיין ייעודי, לקבלת התוצר הטוב ביותר.

    קמפיין בפייסבוק עכשיו זה הזמן

      פרסום ברשתות חברתיות

      פלטפורמת הפרסום הממומן בפייסבוק

      כאשר אנו מעוניינים לבצע פרסום בפייסבוק לעסקים, ישנם אלטרנטיבות מובילות למודעות פרסומיות שאנו כחברה ממליצים לבצע בקמפיינים פרסומיים.
      בעלי עסקים אשר מעוניינים בחשיפה ברשת החברתית הגדולה בעולם צריכים למצוא את הדרך הנכונה לקבלת ההחזר הטוב ביותר עבור העסק שלהם,חברתנו המתמחה בשיווק ברשתות חברתיות, מציגה עבורכם את חמשת הדוגמאות הפופולריות ביותר לפרסום בפייסבוק באמצעות מודעות ממומנת.
      לפני שנציג לכם כמה שיטות פרסום בפייסבוק, נענה על כמה שאלות קצרות:
      איך עושים פרסום בפייסבוק? הדרך הטובה ביותר לעשות פרסום בפייסבוק היא באמצעות חברות לפרסום בפייסבוק, שינהלו את הקמפיין דרך מנהל המודעות של פייסבוק.
      כמה זמן לוקח להקים קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק? אפיון קהל היעד והחלטה על מטרות הקמפיין, יצירת מודעות עיצוביות וכתיבת שיווקית תיקח מספר ימים בודדים, כאשר בסופו של תהליך נמתין לאישור של פייסבוק להרצת הקמפיין.
      כמה עולה לעשות פרסום בפייסבוק? אין תשובה חד משמעית, מחיר פרסום בפייסבוק נקבע בהתאם למטרות ולהיקף החשיפה, הפרסום מתאים לכל סוגי העסקים, לעסקים גדולים אך גם לעסקים קטנים ובינוניים שיש ברשותם תקציב חודשי של אלפי שקלים בודדים.

      5 מודעות שונות לקמפיין פרסום בפייסבוק לעסקים

      1

      קמפיין מודעות לפי מיקום העסק במטרה לעודד הגעה/התקשרות

      קמפיין מבוסס מיקום הוא קמפיין מקומי המציג את המודעה רק על בסיס מיקום ומאפשר התקשרות בלבד.
      2

      קמפיין לייקים המאפשר העלאת כמות האוהדים בעמוד העסקי:

      הגדלת כמות האוהדים בעמוד גורם לחשיפה אורגנית רחבה יותר כאשר מעלים פוסטים לעמוד.
      3

      קמפיין תנועה לאתר/דף נחיתה להגברת כמות הגולשים:

      קמפיין תנועה בפייסבוק מאפשר לשלוח את הגולשים מחוץ לרשת החברתית אל עמודי אינטרנט חיצוניים.
      4

      קמפיין צפיות בסרטון המאפשרת חשיפה נרחבת לסרטון

      קמפיין תפוצה לסרטון מאפשר לחשוף סרטונים לקהל נרחב של גולשים.
      5

      קמפיין יצירת לידים על ידי מודעה הכוללת טופס עם שאלות

      קמפיין לידים בפייסבוק באמצעות מודעות לידים מאפשר לגולש להשאיר את הפרטים שלו במהירות ללא צורך במילוי הפרטים באופן ידני, דבר שמקל על על הגולש להשאיר פרטים.

      כמובן שיש עוד המון אפשרויות לפרסום ממומן בפייסבוק שאינם הוצגו, כמו למשל קמפיין מסנג'ר (מודעות צ'אט) וקמפיינים שונים ומיוחדים, חשוב גם לקחת בחשבון שכל מודעה שהוצגה כאן מוצגת בצורה שונה במכשירים שונים ובפלטפורמות שונות אך המטרה נשארת זהה בהתאם להגדרת המטרות בביצוע האפיון למסע הפרסום.

      כאשר מנהלים את קמפיין הפרסום בפייסבוק, בהתאם לביצוע הפילוחים הנכונים והקריאייטיב המתאים, יש לבצע שינויים נקודתיים גם במהלך הקמפיין על מנת למצוא את הנוסחה הטובה ביותר שתעלה את ציון הרלוונטיות של המודעות ותביא את התוצאות הטובות ביותר שאפשר להשיג, בהתאם לתקציב הקיים.

      לכל סוג עסק צריך להגדיר את מסע הפרסום שיהיה הכי נכון ואידיאלי עבורו, סוכנות הפרסום של לאוס מדיה ואינטראקטיב תדע להתאים בצורה הטובה ביותר עבורכם את אופי הפרסום, מנהל הקמפיין עומד לשירותכם לכל אורך הדרך.

      פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים וגדולים

      ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק לכל העסקים

      הרשמו עכשיו ונציג יחזור אלכם עם הצעה מדוייקת עבור העסק שלך:

        קמפיין ממומן בפייסבוק עם מומחים לפרסום בפייסבוק

        פרסום ממומן בפייסבוק – זה זמן להגיע לקהל היעד שלך

        שיווק בפייסבוק מהווה כלי יעיל וממוקד אשר מאפשר את פרסום המודעה שלכם בקרב קהל יעד ספציפי. את קהל היעד ניתן יהיה לפלח על פי נקודות שונות ובכך להבטיח כי המודעה תגיע ליעדה בכל מכשיר, בין אם מחשב אישי, סמארטפון או טאבלט. הכירו את היתרונות המשמעותיים הנוספים שפרסום ממומן בפייסבוק טומן בחובו:
        קמפיין ממומן בפייסבוק

        חשיפה מוגברת ללקוחות

        פרסום ממומן במדיה החברתית מאפשר לכם לחשוף את העסק שלכם, שירותיו ומוצריו לקהל עצום, זאת במחירים הנוחים ביותר לעומת דרכי פרסום אחרים.

        מתמקדים בקהל יעד פוטנציאלי

        השגתן של תוצאות איכותיות תתבצע בעזרת טכניקות טירגוט מתקדמות בפייסבוק אשר הוכיחו את יעילותן לא פעם. כך ניתן יהיה לחשוף את המודעות לקהל היעד הפוטנציאלי שלכם בצורה ממוקדת שלא תבזבז לכם כסף.

        רימרקטינג – שיווק מחדש

        תכונה זו מאפשרת לכם לפנות אל כל מי שביקר באתר או בדף הנחיתה שלכם אך לא ביצע רכישה, ולהציע לו הנחה או הטבה ייחודית ומשתלמת המותאמת לו אישית.

        הגדלת מעגל הלקוחות

        זו תתאפשר הודות לחשיפה הגבוהה שמוביל הפרסום הממומן. מודעות מעניינות ואינטראקטיביות בפייסבוק יאפשרו גם ליצור מעורבות בקרה הלקוחות ויגדילו את העניין שלכם במוצר או בשירות אותו אתם מספקים.

        מעקב בזמן אמת על הצלחת הקמפיין

        בכל רגע נתון אתם יכולים לדעת האם המודעה שלכם נוחלת הצלחה מסחרר או שמא ישנו צורך ביישום שינויים בה אשר ישפרו את סיכויי הצלחתה. זהו יתרון משמעותי המאפשר דינאמיות פרסומית גבוהה ומאפשר לכם להיות עם אצבע על הדופק בכל עת.

        הגדלת המעורבות בדף העסקי

        הפוסטים והמודעות הממומנות השונות יחשפו את הגולשים לדף העסקי שלכם ובכך יתרמו לחיבור הנוצר בין השניים, יחזקו את המיתוג של העסק שלכם ויאפשרו לציבור הלקוחות הפוטנציאלי שלכם להכיר אתכם טוב יותר.

        מבחר שירותיי פייסבוק עבור העסק שלך

        פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים מאתפשר במגוון שיטות ודרכים שונות כפי שכבר הבנתם, אי אפשר להכניס את כל המידע בעמוד תוכן אחד בלבד, לכן במקום לרשום לכם מדריך אנו מזמינים אתכם לקרוא מאמרים נוספים על פרסום קמפיין ממומן בפייסבוק, כמובן שאנחנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

        פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים וגדולים

        ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק לכל העסקים

        הרשמו עכשיו ונציג יחזור אלכם עם הצעה מדוייקת עבור העסק שלך:

          פרסום עסקים בפייסבוק – מיקוד ויעילות בכל שלב

          הפייסבוק מהווה חלק בלתי נפרד בחיינו מזה שנים ארוכות ורבים עושים את הבחירה הנכונה ומשווקים את העסק שלהם ומוצריו בפני הציבור בפלטפורמה ייחודית ופופולרית זו. פרסום עסקים בפייסבוק על ידי קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב מעניק לכם את האפשרות לחשוף את שירותכם בפניו של קהל היעד המדויק והנכון לכם. יש לציין כי בשעה שאתם מתעניינים בפרסום בפייסבוק מחיר בוודאי יהיה אחד הגורמים החשובים לכם, וכאן חשוב לציין כי המחיר יותאם לכם באופן אישי בהתאמה לגורמים שונים הכוללים בין השאר את המתחרים שלכם בתחום לצד החשיפה שלכם לקהל יעד מדויק שיוביל לעליה בפניות הרלוונטיות לכם.

          איך יוצרים מודעות פרסום בפייסבוק?

          קיימים סוגים שונים של מודעות פרסות בפייסבוק אשר התאמתן תתבצע על ידי הצוות המקצועי שלנו, כאן בלאוס מדיה ואינטראקטיב. יצירתה של מודעת פרסום איכותית תתאפשר בעזרת שמירה על שלושה כללים פשוטים – רלוונטיות לקבל היעד, תוכן מעניין הכולל הצעה ייחודית ותמונה אטרקטיבית שתמשוך את תשומת ליבו של הלקוח. השילוב והיישום של שלושת הגורמים הללו יהיה זה שיאפשר לכם ליצור קשר אישי וקרוב יותר על ציבור לקוחותיכם, ובכך יביאו לתגובה, לייק או לשיתוף את הפוסט עצמו. הצוות שלנו ידאג לטפל בכל היבט של יצירת ופרסום המודעות המעניינות אשר לבטח יביאו לחשיפת העסק שלכם ועליה בפניות.

          מקימים קמפיין בפייסבוק בהתאמה לעסק שלכם

          אולי אתם יודעים כיצד עובד פרסומם של פוסטים רגילים בפייסבוק, אך חשוב להבין כי חוקיו של קמפיין בפייסבוק אשר נועד להגביר פניות לעסק שלכם, הינם שונים באופן מהותי. הקמתו של קמפיין ממומן בפייסבוק תהיה זו שתתמקד בתזמון הפרסום של המודעות, פילוח הקהל בצורה נכונה, הגדרת תקציב לכל הקמפיין ובחינת המיקום של המודעה ויעילותה. חשוב לציין כי במסגרת קמפיין זה חשוב יהיה לבחון את היעילות שלו על מנת לבצע בו שינויים הנחוצים לשיפור האפקטיביות שלו. השינויים הנקודתיים הללו, אשר תבצע בעבורכם קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב, נועדו למצוא את הנוסחה הטובה ביותר לקבלת התוצאות הטובות ביותר בעבור הקמפיין והעסק שלכם.

          על חשיבות התקציב במסגרתו של קמפיין לידים בפייסבוק

          תכנונו והקמתו של קמפיין לידים בפייסבוק יתבסס על שילוב של נקודות חשובות רבות הכוללות השקעה בנראות המודעות, היכרות מעמיקה עם יכולות פילוח השוק של פייסבוק ותחזוקה של הקמפיין תוך שדרוגה בזמן אמת בהתאמה לתוצאות המתקבלות. יש לציין כי קידום בפייסבוק מחיר ישתנה מקמפיין לקמפיין ויהיה תלוי בגורמים שונים, על כן יש לזכור כי השימוש בתקציב חייב להיות מושכל ותלוי בתחרותיות של קהל היעד שלכם ובפרק הזמן בו ירוץ הקמפיין באוויר. אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב נסייע בביצוע ההחלטות הללו בצורה מיומנת ונאמנה לכם מתוך שמירה על האינטרסים שלכם וניסיון להביא למיצוי מלא של הקמפיין בהתאמה לתקציב שתגדירו למשימה.

          מנהל מודעות פייסבוק

          איך לפרסם עסק בפייסבוק?

          רוצים לדעת כיצד ניתן יהיה להגדיל את חשיפת העסק שלכם ושירותיו בפניהם של לקוחות חדשים? תוהים איך לפרסם עסק בפייסבוק? כעת גם אתם יכולים ליהנות משירותיה של קבוצת לאוס מידה ואינטראקטיב ולהיעזר באנשי המקצוע המיומנים בתחום אשר יציגו את המותג שלכם באופן הבהיר והאטרקטיבי ביותר. משימה זו תושלם הודות לעזרתו של מנהל מודעות פייסבוק אשר מעניק לנו ולכם את כל הכלים לניהול הקמפיין שלכם ותפעול שוטף של המודעות. זכרו כי הפרסום בפייסבוק יהיה יעיל ואפקטיבי ביותר בשעה שאתם מקימים תחילה את הקמפיין ולאחר מכן יוצרים במסגרתו סדרת מודעות אשר יותאמו לקהל היעד שלכם.

          פרסום באמצעות מנהל מודעות של פייסבוק

          איך עושים קמפיין קידום ממומן בפייסבוק?

          ניהול קמפיין בפייסבוק היא דרך נפלאה להביא גולשים לאתר שלכם באופן מידי, אתם משלמים בעבור כל לחיצה על המודעה שלכם וכניסה לאתר שלכם וכך תוכלו להרוויח את הלקוחות הבאים שלכם כבר בתוך כמה שעות. כמובן שכדי לנהל קמפיין רווחי אתם צריכים יד מקצועית עם ידע בניהול מודעות באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק. לניסיון יש משמעות חשובה כיוון שהוא משפיע על איכות המודעות שייכתבו, על תזמון השינוי של המודעות, על הגדרה ממוקדת ונכונה של קהל היעד המפולח, שליטה בכמה קמפיינים שרצים במקביל עבור אותו לקוח, ביצוע שינויים נכונים לאחר קריאת מצב הקמפיין ועוד. ספליט טסטינג הוא אחד מאותן טכניקות מתקדמות לניהול המודעות בקמפיין הממומן שלכם, כאשר אנו נעשה עבורכם את הקמפיין נצטרך לבצע כדי לשפר את ביצועיו באופן מתמיד.

          פרסום בפייסבוק כיום

          נכון לשנת 2021 לרשת החברתית של פייסבוק יש למעלה מ2.5 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, כאשר למעלה מ6 מיליון מהמשתמשים הינם משתמשים ישראל. על פי הערכות בערך חצי מהמשתמשים הינם משתמשים הפעילים בפייסבוק מדי יום ולעתים מגיעים למעל שעה של זמן נטו ביום בפייסבוק. כיום לא מדובר רק ברשת חברתית לשיתוף סטטוסים ותמונות וכי פייסבוק כוללת גם קבוצות דיון בנושאים שונים, עמודים עסקיים המשתפים מידע, מבצעים וקידום מכירות, פייסבוק מאפשרת פרסום וקידום אירועים שונים, יש בפייסבוק גם אפליקציות ומשחקים, אפשרות לנהל אלבומי תמונות, להוסיף סטורי, להוסיף סרטונים ועוד. אנשים משתמשים בפייסבוק גם למציאת עבודה, לפרסום, ללימודים, להתייעצות עם אנשי מקצוע וכמובן גם לחשוף מחייהם לחבריהם ומכריהם ולהתעניין קצת בחייהם גם כן. פרסום בפייסבוק הינו כל כך פופולרי היום שכל עסק יכול להיעזר בפלטפורמה זו על מנת לקדם את העסק שלו, להביא לקוחות חדשים לעסק, לקדם את ההכנסות, לקדם מוצרים ושירותים חדשים, לחבר אליו את הקהל, למתג את העסק מחדש ועוד.

          אפשרויות פרסום בפייסבוק:

          כפי שהזכרנו בפסקה הקודמת יש הרבה מה לעשות בפייסבוק, אולם 2 ערוצי השיווק הטובים ביותר בתוך פייסבוק הם קידום דף עסקי ו/או שימוש במערכת הפרסום הממומן של פייסבוק לשליחת הקהל מפייסבוק ישירו לאתר/דף הנחיתה שלכם.
          קידום דף עסקי – בטכניקה זו תצטרכו לפתוח עמוד אוהדים או עמוד עסקי אם תרצו. להעלות תמונת פרופיל ותמונת נושא מעוצבות, לבנות לשוניות בתפריט שיתאימו לצרכים שלכם, לשתף תוכן אינטראקטיבי עם העוקבים שלכם, לחלק טיפים, לבנות אמון, לקדם את המותג ותוך כדי לקדם גם מכירות. בין היתר תוכלו להשתמש בעמוד לקדם רשימת תפוצה, לקבל פניות ישירות מלקוחות פוטנציאליים, ליצירת שת"פ, לקידום מוצרים ושירותים שונים, לייצר לעצמכם מוניטין, להוביל אותם לאתר החברה שלכם ועוד. כדאי גם לקדם את נושא הדירוגים באתר ולאפשר ללקוחות שלכם לדרג אתכם ב5 כוכבים ולהשאיר פידבק חיובי למען לקוחות פוטנציאליים עתידיים.
          פרסום ממומן בפייסבוק – מערכת הפרסום המתקדמת והשנייה בגודלה באינטרנט אחרי גוגל היא מערכת הפרסום של פייסבוק. באמצעות מערכת זו נוכל לקדם תמונות, סרטונים, סטטוסים, להביא אוהדים לעמוד העסקי שלנו, לקדם אפליקציות שלנו, לשלוח תנועה ישירות לעמוד נחיתה חיצוני ועוד. ניתן יהיה לעשות שימוש במערכת החכמה לפילוח ממוקד ויעיל של קהל היעד לפי מגדר, גיל, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד.

          סוגי קמפיינים ממומנים בפייסבוק

          שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק יכולה לסייע לכם לקידום העמוד העסקי שלכם, לשלוח תנועה ישירות לעמוד נחיתה חיצוני שלכם, לקידום מעורבות בפוסט מסוים ועוד. יש כמה אפשרויות בכל קמפיין פרסום ממומן כאשר כל קמפיין מיועד לצרכי קידום של משהו אחר.
          קמפיין מבוסס מיקום – הוא קמפיין המציג לאנשים מודעות ממומנות של העסק שלכם רק בהתבסס על המיקום שלהם והוא מקדם התקשרות עם העסק. לדוגמה: אם יש לכם חדר בריחה בחיפה תוכלו לפרסם את המודעה שלכם על חדר הבריחה רק לאנשים הנמצאים בחיפה כאשר המודעה מכוונת ליצירת קשר עם העסק שלכם ו/או הגעה למקום.
          קמפיין ממומן לקידום העמוד העסקי – העמוד העסקי שלכם יהיה מוצלח יותר ככל שיהיו בו יותר אוהדים. אלה למעשה נחשבים לעוקבים שלכם וככל שאלה יהיו איכותיים וממוקדים יותר וכן רבים יותר, כך העמוד שלכם יהיה אטרקטיבי יותר ויותר אנשים יחפשו אל המותג שלכם, יבנו אתכם יחסים ואולי יבצעו רכישה בעסק שלכם. בקמפיין זה אתם משלמים עבור לייקים לעמוד העסקי שלכם.
          שליחת תנועה לאתר חיצוני – בין אם יש לכם אתר אינטרנט מקצועי או דף נחיתה לקידום מוצר/שירות ספציפי שאתם רוצים לשלוח אליו תנועה תוכלו כעת לעשות זאת באמצעות קמפיין ממומן אטרקטיבי בפייסבוק. קמפיין זה מאפשר לכם לשלוח את התנועה ישירות לעמוד נחיתה חיצוני שתבחרו כאשר אתם משלמים למעשה עבור כל הקלקה על המודעה שלכם.
          קמפיין לשיפור מעורבות בתוכן שלכם – לדוגמה אם אתם רוצים לקדם צפיות בסרטון שלכם, או תגובות, לייקים ושיתופים לסטטוס שלכם – תוכלו לקדם את הסטטוס ולשלם עבור המעורבות של הגולשים או לפי כמות צפיות.

          טיפים לפרסום ממומן בפייסבוק:

          הניעו אנשים לפעולה:
          כדי שהפוסטים שלכם יזכו ליותר חשיפות, צריך להגדיל את המעורבות בעמוד העסקי שלכם ובסטטוסים שלכם. עודדו את האנשים להגיב לסטטוסים שלכם: לשתף, להגיב, לעשות לייק. כל מעורבות שכזו תסייע בהרחבת החשיפות לקהל שלכם בכל פעם שתעלו פוסט חדש.
          שתלו פיקסל פייסבוק:
          אם אתם רוצים להשתמש בפרסום ממומן בפייסבוק בצורה אפקטיבית לאורך זמן כדאי יהיה לשתול פיקסל פייסבוק בדפדפן של הקהל שלכם. מה שקורה למעשה הוא מעין חלקת קוד המושתלת בדפדפן של הלקוח, כאשר זה נכנס לעמוד מסוים שלכם שבו התקנתם את הפיקסל וכך אתם צוברים קהל מסוים ויכולים למקד את קמפיין הפרסום שלכם אל אותו קהל.
          מקדו את הפרסום שלכם:
          ככל שהפרסום שלכם יהיה לקהל יעד ממוקד יותר כך אחוזי ההקלקה בקמפיין וסך ההמרות בו יהיו גבוהים יותר. ככל שאלה יהיו גבוהים יותר כך הקמפיין יהיה יעיל ורווחי יותר ואתם תוכלו ליהנות מכך. לעתים עדיף להקים כמה קמפיינים במקביל כאשר ההבדל ביניהם הוא פילוח קהל היעד לחלקים קטנים יותר.
          בצעו שיפורים כל הזמן:
          אחד הדברים החשובים ביותר בעולם השיווק בכלל ובפרסום בפייסבוק בפרט הוא לבצע שיפורים. אף קמפיין הוא לא רווחי ויעיל החל מהשנייה הראשונה. צריך לשפר את המודעה, לשנות מעט כותרות, טקסטים והנעה לפעולה, תמונות ולבצע ספליט טסטינג נכון ומקצועי עד שמגיעים למצב של מודעה וקמפיין רווחיים.

          החיבור בין פייסבוק לאינסטגרם והיתרון של העסק שלכם:

          פייסבוק רכשה את אינסטגרם לפני כמה שנים ומאז היא מקדמת את הפרסום באינסטגרם דרך מערכת הפרסום של פייסבוק ובעוד כל מיני שיטות של סינכרון עמודים עסקיים בין שתי הפלטפורמות, העלאת מוצרים, שיתוף סטטוסים ועוד. כיום יותר מתמיד קל ונוח יותר לקדם את העסק שלכם בשתי הפלטפורמות דרך מערכת פרסום אחת.
          פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים – מאיזה מחירים אפשר להתחיל?
          פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים הוא מפתח להצלחה וקידום העסק, הבאת קהל נוסף, מיתוג החברה והמוצרים שלכם והגדלת ההכנסות. כך תוכלו להתפתח עם פרסום בתקציבים גבוהים יותר, להתפתח למחלקות ושירותים חדשים וכן אזורים נוספים בארץ. בכל הנוגע לשירותי פרסום בפייסבוק מחיר עשוי לנוע בין 1500 ל-5000 ₪ בחודש בממוצע, תלוי בתקציב שלכם ובגודל העסק, קהל היעד שאתם מכוונים אליו והציפיות שלכם מקמפיין הפרסום. כמובן שיש מפרסמים בתקציבים הרבה יותר גדולים אולם בכל הנוגע לעסקים קטנים זהו הממוצע בדרך כלל.