Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    רוסית, ערבית, אנגלית או אפילו בצרפתית

    קידום במגוון רחב של שפות שונות בגוגל

    קידום אתר במגוון רחב של שפות שונות בגוגל

    קידום אתרים בשפות זרות

    קידום אתרים במגוון שפות שונות

    יזמים רבים בישראל המעוניינים להיפתח לקהל יעד במדינות זרות, להפוך לבינלאומים או להתחיל בגזרה הבינלאומית ואז רק להגיע לישראל – מקימים תחילה אתר בשפה זרה, המיועד להיות אתר בינלאומי או אתר מקומי רק של מדינת יעד אחרת שאיננה ישראל. לדוגמה: קידום אתרים בשפה הרוסית, קידום אתרים בערבית, קידום אתרים בצרפתית, קידום אתרים באנגלית וכו'. גם בישראל אגב יש קהל יעד מאוד גדול של אנשים ממוצע רוסי, בלארוסי או אוקראיני למשל המדברים, כותבים וקוראים ברוסית. כלומר הם חיים פה בישראל אבל כשהם מבצעים חיפוש באינטרנט הם מבצעים חיפוש ברוסית ויש לא מעט בתי עסק בישראל שהיו רוצים להגיע לקהל היעד הזה ולכן יצטרכו לקדם את האתר שלהם בשפה הרוסית, למנוע החיפוש של גוגל ישראל או מנוע החיפוש המוביל לשפה הרוסית. כך גם לגבי שפות אחרות דרך אגב. אז איך מבצעים קידום אתרים בשפות זרות? יש כמה שלבים חשובים שאסור לפסוח עליהם.

    הכרת מנוע החיפוש המקומי בנוסף לגוגל:

    ראשית יהיה עליכם להכיר את מנוע החיפוש המוביל לאותה השפה. כמובן שאנו כאן בישראל עושים שימוש בגוגל עם סיומת co.il או גוגל ישראל אם תרצו והרוב המוחץ של גולשי האינטרנט בישראל עושים שימוש במנוע חיפוש זה. קידום אתר בינלאומי יכוון גם לגוגל נקודה קום העולמית שכן בדרך כלל קידום המונע לפי האלגוריתם של גוגל מסייע לרוב גם לקידום במנועי חיפוש אחרים אם כי עדיין צריך לבצע התאמות שונות. לדוגמה: יאנדקס הוא מנוע החיפוש הפופולרי ברוסיה ובשפה הרוסית בכלל. אם תרצו הדרך המקבילה לקידום בגוגל היא קידום ביאנדקס, מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוסיה ולאנשים דוברי רוסית ברחבי העולם בכלל. לא מן הנמנע שגם אנשים בישראל המדברים רוסית למשל יבצעו חיפוש ביאנדקס ולא בגוגל.

    עבודה עם איש מקצוע השולט בשפה:

    כדי לבצע עבודת קידום אתרים בשפות זרות חשוב לעבוד מול חברת קידום אתרים מקצועית המעסיקה מקדם אתרים עם שפת אם מתאימה (רוסית/ערבית/אנגלית וכו'). כחלק מעבודת הקידום אתר הלקוח והתכנים בו יצטרכו להיות בשפה זרה, מחקר מילות המפתח צריך להתבצע בשפה הזרה ולעתים בשפות זרות יש לדוגמה ניקוד מעל אות מסוימת או דרך שונה לכתוב את המילים והמשמעות שלהם שונה משפות אחרות ולכן צריך לעבוד מול איש מקצוע שלא רק מבין את השפה אלא ממש קורא, כותב ומדבר אותה כשפת אם.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      ביצוע מחקר מילות מפתח:

      הבסיס של כל עבודת קידום אורגני, לא משנה באיזו שפה, היא ביצוע מחקר מילות מפתח. כלומר בחירה של הביטויים שבהם אנו מעוניינים לקדם את האתר והעמודים הראשיים בו כדי להביא את נפח החיפושים העיקרי לאתר מאותם הביטויים. כמו כן בחירת הביטויים משפיע גם על המיתוג והמוניטין של העסק ביחס למתחרים וכמובן שמידת התחרות של הביטויים תשפיע גם במידה רבה על המהירות של הבאת הלקוח לתוצאות הראשונות בגוגל.

      בניית אתר בשפה המקומית:

      השלב הבא יהיה לבנות אתר אינטרנט מקצועי לחברה כאשר האתר צריך להיות בשפה המקומית. אם האתר מכוון לקהל בינלאומי ממדינות רבות סביר להניח שהדומיין של האתר יהיה .COM ושפת האתר תהיה אנגלית. במידה ומדובר בשפה זרה של מדינה ספציפית או קבוצת מדינות מצומצמת ייתכן ותרצו סיומת שונה לאתר ובעיקר שהשפה בה הוא יהיה תהיה השפה המקומית שבה אנו מקדמים את האתר.

      ביצוע מחקר מתחרים וליקוט מידע:

      עוד חלק חשוב מעבודת הקידום היא לבצע מחקר מתחרים, הכוונה היא לחקור את האתרים של המתחרים שלכם הנמצאים במקומות הראשונים בגוגל ולאסוף מידע חשוב כמו:

      • אילו ביטויים הם מקדמים, מה מהם ביטויים ראשיים ומה משניים (זנב ארוך).
      • כיצד האתרים שלהם בנויים מבחינה ויזואלית ומבחינת חוויית משתמש?
      • האם יש באתר שלהם משהו שגם באתר שלנו כדאי שיהיה?
      • שימוש בכלים שונים למחקר המתחרים לבדוק אילו קישוים מרחבי הרשת מקשרים לאתר שלהם ולקבל רעיונות למקומות לקישורים עבורנו.

      הזנת תכנים באתר והתקנת הכלים והתוספים הנדרשים:

      כעת לפני תחילת עבודת הקידום השוטפת כדאי יהיה להתחיל לבצע הזנת תכנים לאתר: אם זה מוצרים לחנות אלקטרונית אז להוסיף את תמונות ומפרט המוצרים. כדאי להוסיף תגובות והמלצות של לקוחות. כדאי להוסיף מאמרים לבלוג באתר ועוד. בנוסף חשוב להתקין תוספי מעקב שונים ולשתול קוד של כלים שונים החשובים לביצוע עבודת הקידום.

      קישורים איכותיים מאתרים במדינת היעד:

      לבסוף כדאי יהיה להתחיל לדאוג ליצירת קישורים מאתרים איכותיים במדינת היעד. קישורים מאתרים בינלאומיים יכולים להוסיף לקידום אך מעט כוח, לעומת אתרים איכותיים בשפה ובמדינת היעד של הקהל שאתם מכוונים אליו. בצעו מחקר שוק וגלו אתרים חזקים בתכנים מקבילים לאלה של האתר שלכם והציעו שת"פ. כמו כן מצאו אינדקסים, אתרי מאמרים, רשתות חברתיות, אתרי חדשות, מקומונים ועוד אתרים איכותיים במדינת היעד ודאגו לבנות קישורים איכותיים ככל שניתן מאתרים אלו. זכרו כי איכות הקישורים חשובה יותר מהכמות בשלב הראשון ואז המשיכו להרחיב את מעגל הקישורים והפריסה האינטרנטית שלכם.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך