Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    שיפור יחסי המרה

    להנות ממבחר מידע על עולם שלם לקדם את העסק שלך

    יחס המרה הוא מונח המבטא את היחס בין מספר הגולשים שמבצעים פעולה מסוימת באתר כמו רכישת מוצר או רישום לניוזלטר לבין מספר הגולשים המבקרים בו בפועל. ככל שיחס ההמרה גבוה יותר כך האתר נחשב ליעיל ולאפקטיבי יותר, וכמובן למכניס ורווחי יותר עבור העסק. כדי לשפר את יחס ההמרה יש לפנות לחברת קידום ושיווק מקצועית באינטרנט וזו תפעל במגוון שיטות מתקדמות לתיקון האתר על ידי מתן דגש בכל הקשור להנגשת האתר לגולש ככה שבסוף התהליך תיגרם תוצאה ישירה של שיפור יחס המרה (CRO).

    אופטימיזציה של המרות (CRO)

    על מנת לשפר יחס המרה באתר מסוים יש להתייחס למגוון מרכיבים באתר כגון:

    • שימוש נכון בתכנים המופיעים באתר
    • דרכים להנעת הגולשים באתר לביצוע פעולה מסוימת מוגדרת מראש
    • עיצוב מרשים עם מסרים שיווקיים ומניעים לפעולה
    • נוחות הגלישה והניווט באתר
    • כותרות ותמונות באתר

    כדי לבצע אופטימיזציה של יחס ההמרה יש להיעזר בתוכנות סטטיסטיות מתקדמות כדי לנתח את תנועת הגולשים שהגיעו לאתר, מהיכן הגולשים הגיעו (פרסום ממומן בגוגל, ניוזלטר, פרסום ברשת חברתית, קידום אורגני וכו'), מילות חיפוש באמצעותם הגיעו הגולשים לאתר, ניתוח דפים מוצלחים ודפים שאינם משיגים את יעדם, ניתוח הרגלי הגלישה של הגולשים באתר ועוד. את האופטימיזציה ניתן לבצע באמצעות גוגל אנליטיקס. בנוסף, חשוב להקים קבוצת מחקר כדי לקבל הערות לגבי האתר ותכניו ולבדוק שמאפייני הקבוצה תואמים את קהל היעד המוגדר מראש.

    דרכים לגרימת שיפור יחס המרה

    לאחר ניתוח האתר ניתן לשפר את יחס ההמרה במגוון דרכים כמו אופטימיזציה לתוכן, עיצוב חדש ויעיל יותר, שליחת מיילים ו/או ניוזלטרים שיווקיים ופרסום ממוקד להבאת טראפיק רלוונטי. באמצעות ניתוח הרגלים ותגובות של הגולשים ניתן לשפר את השירות באתר, להציע מוצרים פופולאריים יותר, לחזק את נאמנות הלקוחות כך שישובו לרכוש באתר ולפעול בסינרגיה עם ערוצי שיווק מקוונים נוספים במטרה להגדיל את נפח התעבורה לאתר של גולשים רלוונטיים המבצעים רכישות, כמובן שהדבר הכי חשוב הוא בסופו של דבר להניע את הגולש לפעולה ולגרום לו להשאיר פרטים ו/או לרכוש את המוצר הרלוונטי.

    מעוניין לדעת איך אפשר לשפר את יחסי ההמרה באתרך? צור אתנו קשר עוד היום ונשמח לייעץ לך!

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו