Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים אורגני בשנת 2021

    הדגשים שצריך לקחת בחשבון לשנת 2021

    קידום אתרים 2021

    קידום אתרים בשנת 2021

    קידום אתרים אורגני היא טכניקת הפרסום המובילה כיום באינטרנט. להיות מקום ראשון בגוגל זה הרבה מעבר לפרסום והשגת תנועה לאתר אלא גם סמל סטטוס המשפיע על המיתוג של העסק ועל המוניטין שלו ביחס למתחרים. בהמשך הכתבה הזו נרחיב על השינויים שהולכים להיות בעולם הקידום האורגני בשנת 2021, עם למעלה מ- 3,000 שינויים באלגוריתם שגוגל מבצעת במהלך כל שנה ושנה במנוע החיפוש שלה אין ספק כי מנוע החיפוש משתנה הרבה ולעתים קרובות. כמובן שרוב העדכונים הללו הם מינוריים ולא משפיעים בצורה דרסטית על המיקום במנועי החיפוש אולם השינויים הגדולים יותר בהחלט משפיעים. ולכם יש 2 דרכים להיות מוכנים לשינויים הללו: לקרוא אודות השינויים הצפויים להגיע בקרוב ולהכין את האתרים שלכם ושל הלקוחות שלכם בהתאם או לקרוא בהקדם את השינויים שלאחר העדכון ולבצע שינויים והתאמות לפני שהאתרים ניזוקים בדרך ולפני שהמתחרים שלכם מבצעים את התיקונים שלהם גם כן.

    בכתבה זו נסקור כמה מהטרנדים ו/או השינויים שהולכים להיות בתחום הקידום האורגני בשנת 2021. למדו היטב אודות השינויים הללו והכינו את האתרים שלכם בהתקדם. מוכנים? יצאנו לדרך!

    תתכוננו להרבה קפיצות בדירוגים

    אחד הדברים ששמנו לב אליהם לאחרונה ויהיו גם בשנת 2021 הוא אותם קפיצות ושינויים בדירוגים בסגנון של נדנדה – פעם למעלה, פעם למטה. לאורך השנה והשינויים הרבים שגוגל מבצעת באלגוריתם שלה השינויים הללו עשויים להשפיע גם עליכם ועל הלקוחות שלכם בתוצאות החיפוש ובמיקומים שלכם. כלומר, ייתכן והאתרים שלכם יושפעו לטובה ויעלו בדירוגים וייתכן והאתרים יאבדו מעט מכוחם ויספגו ירידה. בדרך כלל כאשר תבצעו את הדברים כמו שצריך וכפי שגוגל רוצה – אתם תחוו עליות אולם אם תשתמשו בטכניקות קידום לא חוקיות או לא טובות או פשוט לא תבצעו את הדברים כמו שצריך ייתכן ותספגו ירידות. שימו לב – זהו השינוי הדרמטי כביכול – גם אם אתם עושים הכול כמו שצריך זה עדיין לא מבטיח לכם שהאתר שלכם רק יחווה עליות. ייתכן מאוד והאתר גם יחווה ירידות. אבל, ויש אבל, אם לאורך זמן תעשו מה שגוגל רוצים, תשפרו את חוויית המשתמש באתר שלכם ותשימו את הגולשים במרכז – בטווח של שנה נאמר זאת כך, תוכלו לראות שביחס לשנה שעברה תחוו עליות בדירוגים וכן גם בכמות הכניסות לאתר. האתר שלכם יחווה עליות וירידות במהלך השנה. אל תתרגשו מזה כי זה אצל כולם כך. כל עוד תמשיכו בשלכם בעשיית עבודת SEO טובה שדואגת לגולשים שלכם ושמה אותם במרכז – בטווח הארוך אתם תחוו עליות ושיפורים במדדים.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      לכבוש את המקום הראשון משמעותי מתמיד

      היום להיות מקום ראשון בגוגל הופכת להיות המטרה העיקרית של כל עסק וכל חברת קידום. להיות בין הראשונים לא תמיד יספיק. להיות ב"עמוד הראשון" בתוצאות לא תמיד יהיה מספיק. על פי מחקרים מעל 35% מהתנועה האורגנית המבצעת חיפושים בגוגל לוחצת על התוצאה הראשונה בתוצאות. כלומר שליש מהמחפשים בגוגל נכנסים לאתר המופיע בתוצאה הראשונה. בעקבות השינויים הרבים האחרונים בגוגל, שפתאום מציגה תוצאות עשירות יותר כמו מזג האוויר, עסקים מקומיים, רכישת כרטיסים ישירה, סרטוני ווידיאו בתחומים מסוימים ועוד תוצאות עשירות אחרות – זה דוחק את התוצאות האורגניות מעט למטה בעמוד. יתרה מכך כיום אין 10 תוצאות חיפוש אורגניות בעמוד הראשון בגוגל עבור רבים מביטויי החיפוש הקיימים. בדרך כלל תמצאו 7, 8 אולי 9 תוצאות חיפוש ביחד עם התוצאות העשירות. זה לא אומר שקידום אתרים "מת". יותר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט, מבצעים חיפושים ועושים שימוש בגוגל. העולם מתקדם טכנולוגית ויותר אנשים גם מתחברים לאינטרנט. לכן עדיין תוכלו להתברג 2,3,4 או אפילו בתוצאה אחרת בעמוד הראשון בגוגל וליהנות מתנועת גולשים איכותית לאתר שלכם והכנסה מסוימת אולם ככל שתצליחו להגיע למקום הראשון – שם תוכלו ליהנות באופן משמעותי מתנועה אורגנית רבה יותר ובשלה יותר של גולשים. לכן המקום הראשון הוא המטרה האולטימטיבית עבורכם כעת.

      שמים דגש על חוויית המשתמש

      ובכן זה לא סוד שקידום אתרים אורגני בשנים האחרונות התחבר בצורה משמעותית עם כל מה שקשור בחוויית משתמש. חוויית משתמש ברמה גבוהה תסייע לכם להגדיל באופן משמעותי את אחוזי ההמרה באתר שלכם אבל יתרה מכך היא גם תסייע לכם לקידום האורגני של האתר. בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה משמעותית בשימוש במובייל למשל עבור גלישה באינטרנט וביצוע פעולות שונות באינטרנט, כולל חיפוש מידע בגוגל. בשל עובדה זו – כמות המשתמשים העושה שימוש בגוגל במובייל גוברת על זה שעושה שימוש בגוגל במחשבים רגילים. בשל כך גוגל החלה לייחס חשיבות גדולה יותר לאיך אתרים מוצגים במובייל ומהי חוויית המשתמש עבור הגולשים לאותם תוצאות במובייל. אנו לא מדברים אתכם על מהירות הטעינה של האתר או רק על האופן שבו האתר מעוצב או גודל הכתב – אלא ממש חוויית הגולש הכללית באתר שלכם. האם הוא מוצא במהירות את התוכן הרלוונטי עבורו גם בעת גלישה במובייל? האם הוא יכול לגלול במהירות בין התכנים בתוך האתר שלכם? האם יש אלמנטים חשובים המוצגים באתר שלכם בדקסטופ אבל לא במובייל? האם הם יכולים להגיע לעמודים החשובים ולבלוג שלכם דרך המובייל? האם הם יכולים להשאיר תגובות ופידבקים דרך הגלישה במובייל? וכו'. האינטראקציה עם הגולשים שלכם חשובה מאוד וחווית המשתמש גם בדסקטופ וגם במובייל חשובה מאוד. השקיעו בחוויית המשתמש שלכם ובצעו התאמות לשנת 2021 באתרים שלכם.

      עדיפות לאתרי נישות

      היום עדיף בהרבה לבנות אתרים המתמקדים סביב נישה אחת. כמובן שאתרים גדולים כמו ויקיפדיה ופורטלים כאלה ואחרים הכוללים קטגוריות רבות עשויים להיות אפקטיביים עדיין ככל שהאתר גדול יותר, אולם למעט אתרים מאוד מאוד סמכותיים העדיפות תהיה ברוב המקרים להציג בתוצאות החיפוש אתרים נישתיים וממוקדים יותר. זו הסיבה שאנו רואים אתרים גדולים רבים שמפרקים את התוכן באתר שלהם לקטגוריות וקטגוריות משנה ולעתים אף לאתרי משנה. הם מפצלים את הכוח של האתר והתכנים בו לאתרים ממוקדים יותר בכל נישה ועל ידי כך מעלים את הערך של האתר, של הביטויים המקודמים ושל הכוח שהאתר מקבל בגוגל בשל היותו אתר ממוקד ורלוונטי יותר לביטוי חיפוש. זה כמובן לא תמיד המקרה אך ברוב המקרים כיום תוכלו לראות שאתרי נישה ספציפיים יותר יופיעו למעלה בתוצאות החיפוש. לכן גם אם יש לכם חברת פרסום למשל ואתם מספקים מגוון שירותים – כדאי גם להקים אתרי נישה ספציפיים לכל אחד מהשירותים ולקדם את עצמכם באותה הנישה הספציפית. זה תקף כמובן לכל תחום ולכל בית עסק. אנו יכולים לראות כי אתרים נישתיים גם מקבלים נוכחות רחבה יותר בגוגל בקשת רחבה יותר של ביטויים הקשורים בתחום. העשיר והאריכו את התכנים באתר שלכם לפחות נושאים ויותר מידע בכל נושא.

      החשיבות של אורך התוכן – לא מה שחשבתם

      לאורך השנים האחרונות ועל פי מחקרים רבים אנו יכולים לראות כי ברוב התוצאות הראשונות בגוגל, התוכן הממוצע יהיה תוכן של בערך 2000 – 2500 מילים. כלומר נדיר מאוד שאתרים טובים המציעים תכנים ארוכים יהיו מדורגים בתוצאות הנמוכות יותר. זה לא תמיד כך כמובן וזה תלוי בהרבה מאוד משתנים אולם אם בשנים האחרונות היה משמעותית נרחבת לכמות המילים בעמוד היום המשמעות הזו פוחתת. שלא תבינו לא נכון – תכנים ארוכים יותר הם משמעותיים ומוסיפים המון לאתר שלכם, לחוויית המשתמש של הגולש וכמובן לזמן השהייה הארוך יותר של הגולש מה שמשפיע גם על הקידום האורגני בסופו של דבר. אבל המנוע של גוגל חכם ולהכניס תוכן ארוך באתר שלכם בכל נושא, בכוח, רק בשביל שהמאמר יהיה ארוך – עשוי אף לעשות לכם נזק מאשר להעניק תועלת. איך זה אפשרי? נניח שמישהו מחפש בגוגל "איך לקשור עניבה?" או "איך לענוב עניבה?". הגולש לא מחפש עכשיו מדריך של 2000 מילים על איך לעשות את זה. הוא ישמח לצפות בסרטון קצר של חצי דקה-דקה שמראה איך לעשות את זה או לקרוא בפסקה-שתיים מה צריך לעשות בשביל זה. לכן אם הוא יכנס לאתר שלכם ויראה מאמר של 2000 מילים בנושא סביר להניח שהוא יברח משם מהר (אלא אם כן בראש הכתבה יופיע סרטון הדרכה של דקה שהוספתם למאמר ויש סיכוי שהוא יצפה בסרטון ובכך יישאר מעט יותר זמן בעמוד שלכם ולא יברח מהר). במידה ויותר גולשים יעזבו מהר את האתר שלכם, אחוז הנטישה יעלה וזה יפגע בכם בקידום. על כן פשוט חשוב תמיד על הגולש ומה הוא צריך. אם יש מקום להרחיב ולפרט – נהדר. אם הגולש מחפש משהו קצר ולעניין – דאגו להכין לו מדריך קצר בנושא שיהיה מספיק טוב לגוגל והעמוד לא יהיה רזה מדי אך גם קצר ולעניין בעיני הגולש.

      בנייה נכונה של קישורים

      אחד הדברים שכל מקדם אתרים בארץ ובעולם עושים כדי לתת דחיפה קלה לגוגל ומנועי החיפוש בכלל בהקפצת האתרים שלנו בדירוג הוא בנייה טבעית ויזומה של קישורים מרחבי הרשת הממליצים על האתר שלנו. בניית קישורים היא אומנות בפני עצמה והיא דורשת תמהיל קישורים נכון, בנייה טבעית ונכונה עבור מנועי החיפוש, מינון נכון של קישורים במהלך החודש וכו'. לפי מחקרים שנעשו בשנה האחרונה אנו עדים לכך שאתרים רבים – לוקח להם יותר זמן לעלות בדירוגים כאשר בונים להם קישורים במהירות עם הקמת האתר/תחילת עבודת הקידום עליו. כלומר, כאשר אתם מעלים תוכן חדש לאתר (נניח פוסט חדש לבלוג באתר שלכם) אנו ממליצים לכם בחום לחכות חודש-חודשיים-שלושה ורק אז להתחיל לקדם מרחבי הרשת לאותו מאמר. לתת לדברים לזרום בטבעיות יותר ובכך להשיג תוצאות מהירות יותר.

      לקדם את האתר בשנת 2021

      אז מה ההבדל בין שנת 2020 , 2019 , 2018 או 2017 לשנת 2021 הנוכחית? כל שנה דברים משתנים ומנוע החיפוש משתדרג משנה לשנה ושם דגשים נוספים שצריך להתייסח אליהם, מה שחשוב לכם זה להשתמש בשירות של חברה מקצועית שחיה את התחום ויכולה להיות הערך המוסף שלכם לאורך השנים, קידום האתרים היה לפני שנים רבות כנראה ימשיך להיות עוד שנים רבות ולכן, אתם צריכים לבחור בנו, בתור מי שילחם על המקום שלכם בשנים הבאות באינטרנט.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך