Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    תוצאה אפס בגוגל - zero click searches

    כל מה שצריך לדעת על תוצאה אפס במנוע החיפוש של גוגל

    תוצאה אפס

    תוצאה אפס בגוגל

    עד כה היינו רגילים לשמוע על תוצאות חיפוש אורגניות ותוצאות חיפוש ממומנות. כולם מכוונים לעמוד הראשון וכמובן לתוצאה הראשונה אך לאחרונה הושרש בלא מעט מקומות גם המושג "תוצאה אפס בגוגל". אז מה הכוונה תוצאה אפס בגוגל? מאיפה זה בא? למי זה באמת תורם? ומה ההשלכות של התוצאה הזו בגוגל על קידום אתרים בכלל ובעלי האתרים בפרט? על כך ועוד בדקות הקרובות.

    מהי תוצאה אפס בגוגל?

    ראשית כדאי להכיר מהי תוצאה 0 בגוגל (zero click). הכוונה כאן היא לפיסת מידע המוצגת לגולש בתוצאה הראשונה במנוע החיפוש מיד לאחר ביצוע שאילתת החיפוש שלו בגוגל, מבלי שהוא יצטרך להיכנס לאתר או קישור מסוימים. תוצאה זו מוצגת באמצעות טכנולוגיית גרף הידע של גוגל שהופכת חכמה יותר מיום ליום ומאפשרת לה לקשר בין נושאים שונים וישויות שונות, פיסות מידע שונות ועוד – כדי להציג תשובות ענייניות, קצרות ומדויקות לגולשים כבר בגוגל מבלי שאלה יצטרכו ללחוץ על קישור להגיע לאתר רלוונטי בכדי למצוא את התשובה שהוא מחפש, להלן דוגמא לתוצאה אפס ישירות מאתר של לקוח שלנו:

    תוצאה אפס

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      עוד דוגמאות ממנוע החיפוש:

      נסו לחפש עכשיו בגוגל לדוגמה "מה השעה עכשיו בסין?" וגוגל תציג לכם באופן מידי את השעה בסין. נסו לרשום חג מסוים ושנה מסוימת, לדוגמה "חג פסח 2022" ותראו את זמני הכניסה והיציאה של החג. וכך הלאה. גוגל תוכל לספק לכם תוצאה אפס לשאילתות רבות, בתחומים רבים ושונים. לחסוך לכם את הצורך להיכנס לאתר מסוים בתוצאות כדי לקבל את המידע שאתם צריכים.

      הבעיה שנגרמת כתוצאה מתוצאה אפס:

      תארו לכם מציאות שבה הגולש כבר לא צריך להיכנס לאתרים המופיעים בתוצאות כיוון שגוגל מספקת לו תשובות מהירות לחיפושים שלו, מענה מהיר, בתוך גוגל – למה שבעלי האתרים ימשיכו להשקיע עכשיו בהזנת האתר שלהם בתוכן איכותי? מדוע שבעלי אתרים ישקיעו עכשיו בקידום אורגני בגוגל אם גוגל פשוט מציגה מה שבא לה בתוצאה הראשונה ומספקת מענה מהיר מבלי שהגולש יצטרך כבר להיכנס לאתר מסוים? ובכן יש לכך כמה סייגים. ראשית לגוגל אין תוצאות מהירות לכל שאילתה ובכל תחום. שנית, גוגל תדע לאזן בין הרצון לספק לגולש תוצאה מהירה, מדויקת, תמציתית ורלוונטית בחלון של גוגל לבין הרצון לשמור על הסטטוס קוו של בעלי אתרים שמשקיעים בהזנת תוכן איכותי, רלוונטי ומדויק – כיוון שגם התוצאה אפס של גוגל מתבססת על אותם אתרים המזינים את התכנים הללו. תוצאה אפס בגוגל כאן כדי להישאר ולכן נצטרך להוציא את המתוק מהעז ולראות למי התוצאות הללו תורמות וכיצד נוכל לרתום אותן לעזור גם לנו, כבעלי האתרים.

      כיצד תוצאה אפס מסייעת לגוגל?

      בכל הנוגע לגוגל זה די מובן מאליו. גוגל רוצה להשאיר את הגולשים אצלה כמה שיותר זמן, להעניק לגולשים חוויה ושירות טוב יותר בכל הנוגע לחיפוש מידע דרכה, קבלת מענה מהיר, מדויק ותמציתי ולמצב את עצמה כשליטה המוחלטת בכל הקשור לחיפוש מידע באינטרנט וקבלת המענה הנדרש במהירות וביעילות. היא לא מסתפקת בהפניה לאתרים סמכותיים אלא מציגה את המידע הסמכותי ישירות אצלה וחוסכת לגולש את הביקור באתר. היא משאירה את הגולש יותר זמן בפלטפורמה של גוגל ומגדילה את הסיכוי שהוא ילחץ על תוצאות רלוונטיות סמוכות הקשורות לאותו נושא חיפוש, שכן מדובר במודעות ממומנות ממערכת הפרסום שלה שהיא מקור ההכנסה העיקרי של מנוע החיפוש שלה.

      כיצד תוצאה אפס מסייעת לגולשים?

      • הגולשים מקבלים תוצאה מהירה, מיידית וכנראה גם מדויקת למענה שלהם. הם לא צריכים להיכנס לאתר כלשהו כדי למצוא את המידע שהם מחפשים.
      • הגולשים נחשפים למידע מובנה בנושאים קשורים שיכול לסייע להם במציאת מענה או מידע מקיף יותר במהירות.
      • הגולשים יכולים לבצע השוואת מחירים מהירה בין מוצרים שונים דרך תוצאות אפס של גוגל.

      תוצאה אפס בגוגל

      כיצד תוצאה אפס יכולה לסייע לבעלי אתרים?

      על הנייר אנו יכולים לחשוב שתוצאה אפס רק תפגע בבעלי האתרים ותפחית את הסיכוי שגולש יגיע אל האתר מתוצאות החיפוש, אולם ניתן לקחת גם את הנקודות החיוביות של הנושא. כך למשל: כאשר גולש יחליט כבר להיכנס לתוצאת חיפוש מסוימת (ככל הנראה אחת התוצאות האורגניות הראשונות) הוא יכנס לאתר בשל יותר לבצע רכישה או להפוך ללקוח החברה ויגדיל את אחוזי ההמרה שלנו באתר. הסיבה לכך היא כי אותה תוצאה מתומצתת לא נתנה לו את המענה שהוא היה צריך והוא מחפש מענה מקיף ומפורט יותר. בנוסף, גוגל לא בהכרח מציגה אתרים הנמצאים בתוצאות הראשונות בכל הקשור לתוצאות קרובות רלוונטיות לתוצאה אפס שלה או למשל בהמשך לדוגמה שנתנו קודם על חיפוש מחיר של מוצר מסוים. כך שבעלי אתרים שאינם מדורגים גבוה בגוגל יכולים לזכות לאקסטרה חשיפה שלא זכו לה קודם בתוצאה התוצאה אפס.

      האם ניתן להבטיח שהאתר שלנו יופיע בתוצאה אפס או סמוך אליו?

      אז כמובן שלא ניתן להבטיח שגוגל תציג את המידע או האתר שלנו או אפילו את שם המותג שלנו בתוצאה אפס בגוגל. מה שאנחנו כן יכולים לעשות זה לשפר את הסמכות של האתר שלנו ולבצע פעולות שונות להגדלת הסיכוי שזה יקרה. כך למשל נשפר את הסמכות של האתר שלנו ושל המוצרים בו: נכניס מידע על המוצר, מחיר, תמונות ועוד. במאמרים ונושאים שונים באתר נכניס מידע מקיף, מדויק ורלוונטי ככל שאפשר. נשדרג עמודים רזים באתר ונשפר את הסמכות של העמודים הפנימיים שלנו. לבסוף כדאי לדאוג שכל האתר ועמודיו הפנימיים יהיו מותאמים רספונסיבית לגלישה במובייל ובמסכים שונים. זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר לגוגל בתחום הקידום האורגני ובחוויית המשתמש בכלל ולכן לא מן הנמנע שהתאמת האתר לגוגל תשפיע באופן ישיר על סמכות האתר שלכם.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך