Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים באמצעות מאמרים

    אחת הדרכים הטובות ביותר לתת בוסט למיקום של האתר בגוגל היא לעשות קידום אתרים באמצעות מאמרים, לכן אנחנו רושמים מאמר תוכן שיווקי לכל מילת מפתח שנמצאת בתהליך הקידום של כל אחד מהלקוחות שלנו. את המאמרים הללו אנחנו מחזקים באמצעות קישורים המגיעים אל האתר שלנו מרחבי הרשת, קישורים שנחשבים בעיניי גוגל להמלצות, לכן כל קישור עשוי לעזור לקדם את האתר עוד קצת במעלה תוצאות החיפוש. מכיוון שלפרסום המאמרים ברשת יש משקל רב על קידום של אתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, הרי שיש גם תחרות גדולה בין חברות קידום האתרים כיצד להגיע לאתרים רבים ומגוונים ככל האפשר כדי לספק ללקוחותיהם עוד קישורים.

    איך עושים קידום אתרים באמצעות מאמרים?

    בעבר חברות קידום ובעלי אתרים היו עובדים כל החודש על השגת קישורים לאתר שלהם מכל רחבי הרשת ומכל מקום שבו הם יכלו לשים עליו את היד. הסיבה לכך הייתה שלכמות הקישורים הייתה משמעות גדולה יותר מאשר לאיכות הקישורים וזה הפך להיות מעין תחרות של מי שישיג יותר קישורים יופיע ראשון בגוגל. היום קידום אתרים באמצעות מאמרים שונה לגמרי, בעקבות השינויים הדרמטיים במנוע החיפוש של גוגל בשנים האחרונות היינו עדים לשינוי מהותי בנושא הקישורים. משקל הקישורים עבור הקידום האורגני השתנה מכיוון שכעת גוגל שמה דגש גדול יותר על איכות התוכן שנמצא בתוך המאמרים שבאתר, עדיין חשוב גם לבנות אליהם קישורים מאתרים איכותיים ולשמור על תמהיל קישורים איכותי, טבעי והגיוני.

    איך צריך להיות בנוי מאמר לקידום אתרים?

    בין אם אתם כותבים את המאמר בעצמכם או שכרתם נותן שירות לביצוע עבודה זו עבורכם – כדאי להכיר את החשיבות הבסיסית לאיך צריך להיראות ולהיבנות מאמר לקידום אתרים. ובכן איכות המאמר תהיה לרוב בהתאם לרצון בעל העסק. בעלי עסקים מעדיפים לשלם מעט יותר כדי שהמאמרים שיפורסמו תחת שמם או שם העסק שלהם יהיו מאמרים טובים הכתובים היטב ולא משנה היכן יפורסמו ברשת. אורך המאמר יהיה לרוב באזור 400-500 מילים תלוי באתר אליו עולים המאמרים. נושא המאמר יכול להיות כל דבר אולם טוב שהמאמר יעסוק ברובו בביטוי המפתח ממנו אתם מוציאים את הקישור לאתר שלכם.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      את מאמרי התוכן שנכתבו לקידום אנחנו נפרסם בכל אחד מהאפשרויות שעומדות לפנינו:

      • בלוג – המקום הפופולרי ביותר לפרסום המאמרים השיווקים הוא בבלוג של אתר העסק, החלק העיקרי באסטרטגיית קידום אתרים באמצעות מאמרים.
      • אתרי תמיכה – כל חברת קידום אתרים שמכבדת את עצמה מחזיקה ברשת אתרי תמיכה שהיא מתחזקת לאורך השנים כדי לקדם באמצעותה את לקוחותיה. מה שנקרא במקום לחכות שמישהו אחר יעשה את עבודה או להיות נתונים לחסדיהם של אנשים אחרים – חברת הקידום מתחזקת בין עשרות למאות אתרים על שרתים שונים עם כתובת IP שונה, כך שתוכל לקדם את לקוחותיה עם קישורים ממאמרים באותם אתרי תמיכה מתוחזקים.
      • אתרי מאמרים – דרך נוספת להשיג קישורים היא באמצעות פיזור מאמרים מתוך אתרי מאמרים. כמובן שעל המאמרים להיות ייחודיים ולעמוד בדרישות של אתרי המאמרים, זו דרך ישנה מאוד להשיג קישורים לאתר שלכם ושיכולה לסייע בקידום האורגני של האתר אם אין ברשותכם תקציב לרכישת קישורים איכותיים.
      • מקומונים ומגזינים – אתרי תוכן אלו מבוססים על חדשות מקומיות והאסטרטגיה עצמה נקראת "קידום אתרים באמצעות כתבות" בהם מפרסמים כתבות בתשלום עם קישור לאתר העסק, לרוב מדובר באתרים איכותיים כיוון שהם מבוססים על תוכן רב שמתעדכן מידי יום.
      • אתרים מובילים – אנו מדברים על אתרים גדולים בסגנון וואלה, ישראל היום, ערוץ 7, ערוץ 20 ועוד. אומנם יש הרבה קישורים שיוצאים מהאתרים הללו וזה מפחית מערך הקישור אך הם נחשבים כל כך גדולים וסמכותיים בעיניי גוגל שהקישורים עדיין שווים לכם המון.
      • שת"פ – תוכלו להציע שת"פ לקולגות או לאתרים בתחום ולהציע להם תוכן טוב ואיכותי לאתר שלהם בתמורה לקישור אליכם מתוך המאמר.

      אנו מתמחים בקידום אתרים וקידום עסקים באמצעות תוכן, פרסום כתבות יח"צ, כתבות באתרי תמיכה, במקומונים וכן באתרים מובילים. צרו קשר לפרטים נוספים והזמנת השירות.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך