Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים באמצעות כתבות

    קידום בגוגל באמצעות פרסום כתבות באתרים מובילים!

    הסגמנט העיקרי שעולה ומתחזק בתחום קידום האתרים בגוגל הוא ללא ספק קידום אתרים באמצעות כתבות שמתפרסמות באתרים מובילים (אתרים חדשותיים), כחלק מהאפשרויות הנרחבות בז'אנר הקיים של פרסום באינטרנט ניתן כיום לפרסם כתבה בכל אתר תוכן מוביל שקיים בישראל, לכל אתר חדשותי מוביל יש ערוץ, מדור או קטגוריית תוכן אשר מיועדת לכתבות פרסומיות הנקראות כתבות יח"צ (יחסי ציבור). האתר המוביל משמש למעשה כשטח "נדל"ן" עבור הכתבה עצמה על מנת לחזק את מהימנותה של התוכן הנקרא בעיני הגולשים.

    כשהפרסום תורם לקידום בגוגל

    פרסום של כתבה באתר מוביל תורם רבות לחשיפה של המותג למגוון קהלים ייעודיים (בהתאם לאופי וסוג האתר) אך בעיקר עוזרת לתהליך הקידום האורגני (seo) באמצעות קישור אמין ואזכור חיובי במנוע החיפוש של גוגל. גוגל סורק את האתר בתדירות גבוהה מכיוון שמדובר באתר שמתעדכן באופן תמידי, הרווח של פרסום כתבות באתרים הוא כפול מכיוון שיש גם ערך משמעותי לקידום האורגני, כל עוד מדובר אכן באתר מוביל עם פרמטרים איכותיים בכתובת הדומיין.

    קידום כתבות באמצעות המלצות תוכן באתרים

    מה שנקרא בעבר "מודעה לעיתונות" מתורגם היום לעולם המדיה הדיגיטלית לכתבת תוכן שיווקי במדור המיועד לו כתוכן מקודם, שימוש נוסף שלשמם נועדו הכתבות הפרסומיות הוא עבור פלטפורמות להמלצות תוכן כגון אאוטבריין (Outbrain) וטאבולה (Taboola) הממליצות על קריאת הכתבה ולמעשה עושות בה שימוש חוזר. במהלך קמפיין פרסומי באינטרנט ניתן לפרסם כתבות באתרים של עיתונים פופולריים שמוכרים לכל אזרח בארץ, בין היתר ניתן לפרסם כתבה בישראל היום ובעיתון הארץ, לאתרים אלה יש מיליוני כניסות חודשיות וקיים מוניטין רב לתוכן שנמצא ומתפרסם תחת האתרים הללו בגלל הכרתם בתור עיתונים מובילים בפני עצמם.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      3 סיבות עיקריות מדוע לפרסם כתבה באתר מוביל:

      1. חשיפה – לאתרים מובילים ישנם חשיפה אדירה של גולשים, הכתבה מתפרסמת במקביל גם ב"גוגל ניוז" שמרכז את כל הכתבות החדשותיות ונותן להם ערך מוסף ולעיתים גם חשיפה בעמוד חיפוש הראשי.
      2. שרידות – הכתבות באתרים המובילים נשמרים למשך שנים ואף עשרות שנים באוויר, אינן נמחקים מכיוון שמדובר באתרים עוצמתיים עם גב כלכלי אדיר שהמשך פעילותם הוא וודאי.
      3. קישורים איכותיים – בניית קישורים מאתרים מובילים הוא אוליי היתרון הגדול ביותר מכיוון שקישור מאתר מוביל הוא קישור איכותיתורם רבות לאמינות האתר בעיני האלגוריתם של גוגל.

      קידום אתרים באמצעות כתבות

      קידום אתרים באמצעות כתבות באתרים המובילים בישראל

      קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב עוסקת בתהליכי שיווק ופרסום נרחבים ברמה המקצועית והמתקדמת ביותר, כחלק משירותי החברה הנרחבים בתחום הפיתוח והקידום אנו נותנים שירות כתיבת כתבות שיווקיות ופרסומם באתרים מובילים, החברה פועלת באדיבות ומקצועיות לטובת קידום לקוחותיה הרבים ברשת האינטרנט תוך יצירת מוניטין חיובי של קידום אתרים באמצעות כתבות פרסום באתרים מובילים, החברה מאמינה בחוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר ולכן נותנת שירותים מקיפים תחת קורת גג אחת (שירותי שיווק – 360 מעלות) לכלל לקוחותיה.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך