קידום אתרים > מונח > מחקר מילות מפתח – Keyword Research
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
מחקר מילות מפתח – Keyword Research
לפני כל תהליך קידום אתרים מקצועי חברת הקידום מבצעת מחקר מילות מפתח מקדים, שמטרתו היא למצוא את רשימת מילות המפתח הכדאיות לקידום עבור הלקוח. מחקר זה מתבצע באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל. מדובר בכלי חינמי של גוגל עצמה המשתפת נתונים אמיתיים מהחיפושים המתבצעים אצלה במנוע החיפוש ומכאן ניתן להכין רשימות מסודרות של מילות מפתח לפי נושאים שונים ולקבל עליהן נתונים. ניתן להשתמש במחקר זה כדי לקבל רעיונות חדשים למילות מפתח נוספות לקידום האתר. לא רק חברות קידום מבצעות מחקר מילות מפתח. מכיוון שמדובר בכלי חינמי הרי שבעלי עסקים שונים המקדמים בעצמם את האתרים שלהם לומדים באופן עצמאי כיצד לבצע מחקר זה בצורה יעילה ועושים אותו בעצמם.