Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    מחקר מילות מפתח

    מחקר מילות מפתח לקידום אתרים אורגני

    שלב מחקר מילות מפתח הוא ללא ספק החלק החשוב ביותר בפרויקט של קידום אורגני בגוגל, שלב זה יכריע עבור התוצאות שיתקבלו ויגיעו במהלך הדרך ולכן, חשוב מאוד שהבחירה עצמה תתבצע בצורה הטובה ביותר למטרת תקינות התהליך והתקדמות האתר בצורה הטובה ביותר.

    הבסיס הנכון של הבדיקה והמחקר של מילות המפתח לקידום האתר הנו בהתבססות על ביטויים, שהם למעשה צירוף של מילים בעלי משמעות מסוימת, זאת בניגוד מוחלט למילת מפתח הכוללת מילה בודדת בלבד אשר נקראת בדרך כלל ביטוי "גנרי" (Generic) שהוא למעשה בשפת העם נקרא ביטוי כללי.

    הטעות הנפוצה ביותר שכולם עושים בשלב מחקר מילות מפתח לקידום אתרים אורגני

    טעות קריטית היא להסתמך על בחירת מילת מפתח גנרית (מילה כללית בודדת) שאינה יכולה להביא גולשים רלוונטיים לאתר בגלל עצם היותה מילת המפתח לא מממוקדת. הבעיה הנוספת ואף העיקרית היא שביטוי גנרי מאריך את זמן ההגעה לעמוד הראשון מכיוון שהתחרות וכמות החיפושים גבוהה שבסופו של דבר רק תיפגע בפרודוקטיביות של התהליך עצמו.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:


      איך עושים מחקר מילות מפתח?

      לפניכם שלוש אופציות לבחירת ביטויים בצורה המומלצת ביותר לפי מומחי קידום אתרים:

      1. כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל (שמיועד למעשה עבור קידום ממומן ברשת החיפוש).
      2. בדיקה באמצעות השלמת מילים על פי מנוע החיפוש של גוגל (עדיפות להשלמות הראשונות שגוגל מציע).
      3. כלים שונים לניתוח דומיינים שיכולים להציג נתונים נוספים מנקודת המבט של גוגל על מילות מפתח.

      מחקר מילות מפתח - קידום אתרים

      שם המשחק: ביטויי זנב ארוך עם פוטנציאל המרה גבוהה!

      זה לא משנה אם לביטוי יש עשרות או מאות חיפושים, העיקר הוא שמדובר בביטויי שיכול להביא גולשים שיכולים להפוך להיות לקוחות פוטנציאליים, עושים זאת בעזרת ביטויי זנב ארוך (Long Tail) שהם למעשה צירופי מילים בעלי נפח חיפושים נמוך אך בהרבה יותר ספציפי וממוקד המרה.

      הסיבה העיקרית לבחירת ביטויים הכוללים זנבות ארוכים נעוצה במשך זמן התהליך עד לרגע קבלת התוצאות, מכיוון שיש הרבה יותר ביטויי זנב ארוך מאשר ביטויים גנרים, רמת התחרות יורדת בביטויי זנב ארוך והסיכוי להצליח להגיע לעמוד הראשון עולה באופן משמעותי.

      אז למה לבצע את מחקר מילות המפתח אצלכם?

      אצלנו, במחלקת קידום האתרים של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב מבצעים את כל הדברים שנדרשים לטיפול בהתחלת תהליך קידום אורגני בצורה המושלמת ביותר תוך שקיפות מלאה וליווי אישי, החל מבחירת הביטויים הנכונים עבורך, מחקר מילות מפתח של המתחרים (בדיקת מילות המפתח אותם מקדמים המתחרים הרלוונטיים בתחום) באופן מקיף ומפורט, בדיקת תקינות לדומיין וותיק (במידה וקיים כזה) ועוד צ'ק ליסט רחב של משימות לפני שאנחנו יוצאים לדרך הנכונה לקידום האתר בגוגל, מתחילים ברגל ימין את התהליך על מנת להביא תוצאות במהירות האפשרית.

       כלי חדשני בלאוס מדיה ואינטראקטיב

      שירות חדש בלאוס מדיה ואינטראקטיב – LeoSearch כלי למחקר מילות מפתח בגוגל המאפשר ללא עלות לחפש לפי כתובת האתר או שם מתחם (דומיין) את מילות המפתח שאתם סרוק בהם בגוגל ובנוסף לראות את כל המתחרים שלכם במנוע החיפוש של גוגל.

      לסיכום, כמה מילות מפתח 🙂

      הצלחה במהלך הדרך של הקידום האורגני בגוגל מתקיים בעזרת כמה שלבים שהראשון שבהם הוא החלק הרגיש שבו בוחרים את מילות המפתח, אם הדבר לא מתבצע בצורה המקצועית ביותר, כל המשך הדרך יהיה לא רלוונטי, דבר שפשוט אסור שיקרה.

      מעוניינים לעשות את זה נכון מהתחלה ועד הסוף? צרו איתנו קשר בהקדם האפשרי ונשמח לעמוד לשירותכם, נמצא את השירות המתאים ביותר  עבורכם שיכלול בתוכו גם את הקידום האורגני על שלל רבדיו, החל מבחירת הביטויים ועד לכל הדברים הנדרשים להגעה ליעד עצמו של התהליך – הגעה לעמוד ראשון בטווח של שנת פעילות.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך