Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    יאנדקס מטריקה – yandex metrica webvisor

    יאנדקס מטריקה yandex metrica webvisor כלי אשר נועד לתעד את פעילותיהם של הגולשים באתרי האינטרנט. הכלי מתעד את התנועות בצורה מדויקת – החל מכניסתו של הגולש לאתר, דרך הצורה שבה הוא מגולל את העכבר ועד לרגעים שהוא מבצע פעולות כלשהן באתר. אם גם אתם מעוניינים להתקין את Yandex Metrica Webvisor – באתרכם, אלה כמה שלבים שתצטרכו לבצע:

    • יש להיכנס ל-Settings באתר ששבו אתם מעוניינים להתקין את הכלי.
    • יש לעבור ל-counter coded, לסמן את האפשרות Webvisor ולבצע שמירה של ההגדרות.
    • חשוב להעתיק את הקוד שעודכן ולהטמיע אותו באתר הרצוי.

    כאשר הכלי שלכם מותקן ומוכן לפעולה, הוא יכול להעניק מידע ושירותים באמצעות מגוון רחב של מאפיינים. אחד המאפיינים האלה הוא פילוח האתר בעזרת מקורות תנועה. הוא מאפשר לבחון כיצד מתנהגים גולשים שהקלידו את שם האתר דרך שורת החיפוש, לעומת גולשים שהגיעו לאתר שלכם דרך כתובת חיצונית או מודעת פרסום. מעבר לכך, הכלי יכול לפלח את ההתנהגויות של הגולשים גם דרך המכשיר שממנו התקבלו הפניות – מובייל או מחשב נייח. באמצעות מידע זה ניתן לשפר ביצועים באתר.

    מאפיין חיוני נוסף אשר קיים בכלי Yandex Metrica Webvisor הוא היכולת שלו לפלח יעדים, מה שאומר שבעלי העסקים יכולים לעקוב אחר המסלול שעברו הגולשים בשעה שביצוע פעולות כמו מילוי טפסים או רכישת מוצר מסוים. ולבסוף, הכלי יכול להעניק לבעל העסק את האפשרות לעקוב אחר העמודים המרכזיים באתרים כמו הרשמה לסל הקניות או יצירת קשר.

    יאנדקס מטריקה yandex metrica webvisor

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן