Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    אלגוריתם ברט – bert algorithm

    בסוף חודש אוקטובר 2019 הוכרז על ידי גוגל עדכון גדול נוסף במנוע החיפוש הנקרא "אלגוריתם ברט". מדובר למעשה באלגוריתם בינה מלכותית שמטרתו היא לנתח ולהבין טובה יותר את השפה בצורה הטבעית ככל הנראה, מה שנראה כמשפיע באופן ניכר יותר על ההבנה של מילות מפתח. תחילת האלגוריתם יפעל באתר הבינלאומי של גוגל בשפה האנגלית ולאחר מכן יתפשט לשפות שונות.

    למה מיועד אלגוריתם bert?

    לפני כמה שנים גוגל הוציאה לאווירה את ראנק בריין שאמור לעשות את העבודה שאלגוריתם ברט עושה למשהו ומטרתו היא די דומה. כמובן שהשאיפה של גוגל היא כל הזמן לשכלל את המנוע והרובוט שלה הסורק את התוצאות ומשגר אותם לגולשים בעמוד החיפוש – כאשר הם רוצים להבין טוב יותר כל שאילתה הנרשמת בשורת החיפוש ולהציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר. האלגוריתם הזה צפוי להשפיע על עשרה אחוזים מסך החיפושים בגוגל ויטפל בעיקר בכל מה שקשור לביטויי זנב ארוך ולביטויי מפתח שבהם יש מילות מפתח.

    מדוע עוד אלגוריתם להבנת השפה אתם שואלים?

    גוגל טוענים שיש כמה דרכים להבין שפה מסוימת ועל כן צריך כלים שונים לאבחן את השפה, ודאי כאשר מדובר ברובוט שאמור לאבחן את השאלה שלכם ולהציג לכם את התוצאות הרלוונטיות ביותר. כמו כן ככל הנראה שהאלגוריתם של RANK BRAIN לא מספקת את העבודה הנדרשת שאלגוריתם ברט יכול לייצר. כעת, באמצעות ההכנסה של אלגוריתם ברט לפעולה, גוגל יבינו טוב יותר שאילתות חיפוש בעלות כמות מילים גבוהה ומילות חיבור ויוכלו להציג תוצאות טובות יותר.

    כיצד אלגוריתם ברט  צפוי להשפיע על הקידום האורגני?

    אנו רגילים שכל שינוי גדול משפיע בצורה ניכרת על הקידום האורגני של אתרים רבים ועשוי לגרום לאתרים רבים לקפוץ/לצנוח בדירוג בהתאם. העניין הוא שעם כל כך הרבה עדכונים של גוגל במהלך השנה, שכמה מהם עדכונים גדולים, קשה מאוד לבצע שינויים בכל עדכון כזה או אחר. מכיוון שמדובר עדיין בעדכון חדש, ניתן עדיין לעבוד רגיל, לייצר את התוכן הטוב והמדויק ביותר עבור הגולשים ולחכות לראות כיצד ישפיע העדכון על אתרים כאלה ואחרים, לאבחן את הנושא יותר לעומק ולפעול לטובת ביצוע ההתאמות הנדרשות.

    אלגוריתם ברט - bert algorithm

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן