Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    סייטליינר – Siteliner

    Siteliner – תוכן מועתק באתר אינטרנט עלול לגרום לבעיות לא קטנות. ראשית, אם גוגל תגלה שיש לכם תוכן מועתק, היא עלולה להעניש את האתר או להתעלם מקישורים המגיעים ממנו. שנית, אתם עלולים "לזכות" לתביעות בגין הפרת זכויות יוצרים. מעבר לכך, גולשים המגלים תכנים כפולים באתר, עלולים לאבד בו עניין ולעבור לאתר אחר שבו יש תכנים איכותיים יותר.

    בעבר אמנם השתמשו באותו התוכן למספר מקורות חיצוניים, אך מאז עדכון פנדה של גוגל פעולה זו הפכה לקידום "בשחור". היום קיימת בהחלט דרישה לתכנים מקוריים, כך שלא מומלץ להעתיק פסקאות שלמות ואפילו משפטים.

    למרות כל זאת, לא פעם אנו נתקלים בתכנים מועתקים. בין אם מדובר בכותב תוכן שלא היה לו זמן לכתוב את המאמר כראוי, ובין אם מדובר בכותבים המנסים להרוויח כסף ללא מאמץ מיוחד, ועל כן מעתיקים תכנים.

    למרבה המזל, בימינו קיימים כלים משוכללים שיכולים לזהות תוכן מועתק. אחד הכלים האלה הוא Siteliner. כלי זה מיועד לזהות תוכן כפול פנימי, כלומר תוכן הכתוב באתר עצמו. נוסף על כך, הכלי יכול לספק נתונים מעניינים וחיוניים דוגמת האורך הממוצע של המאמרים באתר, גודלו של העמוד ועוד. מעבר לכך, הכלי רגיש מאוד לתכנים מועתקים, ולכן הוא עלול לזהות גם תפריטים שחוזרים על עצמם כתוכן מועתק. על כן, כאשר אתם בוחנים את התוצאות של הכלי, כדאי לקחת את הנתונים בערבון מוגבל ולשלוף מתוכם את המידע הרלוונטי בלבד.

    סייטליינר - Siteliner

     

     

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן