Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    מעל הקפל – above the fold

    Above the fold או מעל הקפל בתרגום חופשי לעברית הוא האזור העליון של האתר שלכם שהגולש רואה מבלי שהוא צריך לגלול למטה. אזור זה חשוב מאוד כיוון שרבים מבעלי האתרים אוהבים להשתמש בחלק העליון לשתף סליידרים גדולים או כל מיני אפקטים שונים ובעצם דוחקים את התוכן העיקרי של אותו עמוד עם ביטוי המפתח המרכזי שלו למטה באתר מה שמפחית את הערך שלהם, הן בעיני גוגל והן מבחינת הגולשים. 

    יצירת אפקט הוואו – האם היא תמיד אפקטיבית?

    הסליידרים והאפקטים השונים או התמונות שאתם משתפים בחלק העליון של האתר יכול לייצר את אפקט הוואו ללקוחות אולם תוך כמה שניות התחושה הזו עוברת. אפקט הוואו נגמר והגולש צריך לגלול למטה כדי למצוא את התוכן הרלוונטי עבורו. גם ברמה הטכנית שגוגל סורק את האתר ורואה את הסליידרים והגלריות האלה למעלה בחלק של הHEADER באתר והתוכן החשוב נדחק למטה – הוא מייחס לכך חשיבות. גם מבחינת חוויית המשתמש – אתם מאמצים את הלקוח להשקיע יותר זמן ומאמץ בחיפוש התוכן שהוא מחפש וכדי לתפוס את תשומת הלב שלו. הוא עשוי לאבד סבלנות ולצאת מהאתר שלכם כדי להגיע לאתרים של מתחרים שלכם בסופו של דבר.

    מהירות הטעינה של האתר:

    פרמטר חשוב נוסף בכל מה שקשור למעל הקפל הוא העובדה שגל הסליידרים והגלריות הללו מוסיפים משקל לאתר. אתרים ללא סליידרים בראש העמוד וכאלה עם פחות תמונות ואפקטים שונים יטענו מהר יותר והיום זה משמעותי מאוד לחוויית המשתמש של הגולשים. פגיעה בחוויית המשתמש תגרור אחוז נטישה גבוה יותר באתר וכן זמן שהייה נמוך יותר שגם הם פוגעים בקידום האתר שלכם בגוגל. אז ההמלצה שלנו בכל הקשור ל above the fold היא להיות מינימליסטים ככל שניתן ולצמצם את אזור הHEADER. זכרו לקחת בחשבון שבתצוגת המובייל שטח התצוגה הוא קטן יותר ושם הגולש צריך לגלול אפילו יותר.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן