Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים מהיר

    קידום אתרים מהיר – האם יש דבר כזה? אם כן – איך זה עובד

    כולם רוצים להשיג תוצאות כאן ועכשיו ובכל זאת מרבית בעלי העסקים לא רוצים לוותר על טכניקת הקידום האורגני, שברור שעובדת לטווח הארוך ולא יכולה לספק תוצאות כבר בשבועות הראשונים ובוודאי לא כאלה שיכסו את הוצאות הקידום. בשל עובדה זו רוצים בעלי עסקים לחפש אחר שיטות לביצוע קידום אתרים מהיר, כזה שתוך חודשים ספורים ייקח אותם לתוצאות הראשונות בגוגל לביטויי המפתח המקודמים, להביא לאתר שלהם הרבה תנועה ולקוחות, להגדיל את ההכנסות של העסק. ובכן זה אפשרי להגיע לתוצאות בקידום אתרים תוך כמה חודשים, אולם זה תלוי מאוד בדרך שתבחרו. שימוש בטכניקות "כובע שחור" (כינוי לטכניקות קידום לא חוקיות ו/או כאלה שגוגל ממש לא אוהב ומעניש עליהן) עשוי לגרום לגוגל להעיף אתכם מתוצאות החיפוש וכל הזמן, הכסף וההשקעה ירדו לטמיון. איך אם כן נקדם את האתר בצורה מהירה יותר, חוקית לגמרי וכזו שבאמת תניב לנו תוצאות ורווח אמיתי על ההשקעות שלנו? התשובה שלנו בהמשך המאמר.

    לפני הכול – חידוד נושא החוקיות וממה אתם צריכים להיזהר:

    רגע לפני שאתם ממשיכים לקרוא את הפסקאות הבאות במאמר ורצים עם העין בין כותרות המשנה כדי לגלות את השיטה לקידום מהיר בצורה חוקית – כדאי לדעת להבין קודם את ההבדל בין טכניקות קידום ישרות לטכניקות מתחכמות ותחמניות שגוגל פחות אוהב. ישנם מקדמי אתרים, הפועלים לטובת קידום אורגני של לקוחותיהם במהירות רבה, כאשר הם יודעים מראש כי הם מסכנים את לקוחותיהם בכך שגוגל ישלחו את האתר שלהם לארגז החול שלהם. הכוונה היא שיוציאו את האתר ממנוע החיפוש ובעצם מדובר ב"גזר דין מוות" לאתר ולכל ההשקעה עליו. ללא תנועה האתר שלכם לא יהיה שווה כלום ומקור התנועה העיקרי שלכם יהיה גוגל. לכן אתם רוצים לוודא שאתם משחקים לפי החוקים והכללים.

    כמה זמן לוקח לקדם אתר? 2 נקודות הקיצון

    רוצים לדעת כמה זמן לוקח לקדם אתר? בואו נבחן את 2 נקודות הקיצון בנושא ונחריב עליהם בכמה מילים במאמר זה. ישנם תחומים תחרותיים כמו קידום עורכי דין, תיירות, משכנתאות, הלוואות, צימרים וכו' – שביטויים רבים בתחומים הללו יכולים לקחת אפילו שנים עד שתקודמו לעמוד הראשון בגוגל, בוודאי לתוצאות הראשונות עבור אותם ביטויים. לעומת זאת, בתחומים מסוימים שבהם אין הרבה תחרות בגוגל, ייתכן ומספיק שתקימו עמוד תוכן נחמד ואיכותי באתר שלכם וזה לבד יספיק להביא אתכם לתוצאות הראשונות. עם קצת קידום תגיעו לתוצאה הראשונה בתוך זמן קצר אפילו תוך כמה שבועות. בין נקודת קיצון אחת לנקודת קיצון אחרת יש הרבה אמצע.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      אזור האמצע – ממוצע זמן להשגת תוצאות עבור עסקים קטנים עד בינוניים בקידום אתרים:

      אזור האמצע הוא כל הביטויים והתחומים שבהם יש תחרות ממוצעת שברוב הזמן מקדם טוב יוכל להביא אתכם לתוצאות הראשונות תוך חצי שנה עד שנה לאותם ביטויים, האם זה מספיק כדי לייצר הכנסה גדולה יותר מההוצאה על הקידום? זה תלוי במקדם שלכם, בביטויים שתבחרו, בכמה ממיר האתר שלכם ואיך הוא בנוי.

      אז מה זה קידום אתרים מהיר ואיך זה אפשרי בצורה חוקית?

      קידום אתרים מהיר הוא לא מיתוס ולא אשליה, ניתן לקדם אתרים בצורה מהירה ולהגיע לתוצאות, אם בוחרים את הביטויים הנכונים לקידום האתר. בעוד העולם מתקדם משנה לשנה ויותר אתרים קמים בכל תחום גם התחרות גדלה בכל תחום ועבור כל ביטוי מחופש. ביטוי זנב ארוך נקרא כך בשל העובדה שהוא מורכב מכמות מילים גדולה יותר בדרך כלל. הוא ביטוי ספציפי יותר שלקוח עשוי לחפש בדרך כלל וכנראה יהיה לו נפח חיפוש נמוך יותר מאשר לביטויים מרכזיים בתחום שלכם – אבל תהיה לו גם תחרות נמוכה יותר. עדיף לקדם הרבה ביטויים כאלה מאשר כמה ביטויים מרכזיים וכלליים. לדוגמה: במקום לקדם את הביטוי "הלוואה" או "הלוואות" תקדמו "הלוואה מהירה ללא ערבים", "הלוואה באישור מיידי", "הלוואה מהיום להיום"… הבנתם את הרעיון 🙂

      איזה ביטויים בוחרים לקידום על מנת שיהיה יותר מהיר?

      הביטויים הכלליים בכל תחום לרוב יהיו בעלי נפח חיפושים גדול יותר מכיוון רוב האנשים מחפשים אותם, העניין הוא שמלבד התחרות הגדולה יותר והזמן הרב יותר הדרוש לקידום בביטויים אלו, הרי שמדובר גם בתנועה פחות בשלה לביצוע רכישה מידית. לרוב מדובר יהיה בגולשים המחפשים מידע נוסף, מחפשים להתרשם מדוגמאות, לברר קצת מידע וכד'. מדוע אם כן בעלי עסקים מתעקשים לקדם את עצמם לביטויים הלו?

      רק חוסר הבנה ברמות תחרות והמחשבה שאף אחד לא מחפש את המילות מפתח הארוכות יותר שאינם ג'נריות. קידום ביטויי זנב ארוך בכמות מספקת, יוכלו להניב לכם מספיק תנועה באתר וזו תהיה בשלה יותר להוציא כרטיס אשראי ולבצע רכישה מידית או להזמין את השירות שלכם ולהשאיר פניה באתר. מכאן שהתחרות היא נמוכה יותר, קידום אתרים מהיר יותר והתנועה אפילו בשלה יותר להפוך ללקוחות שלכם, לפניכם דוגמא ללקוח שנבחרו לו מילות מפתח איזוריות לקידום אתרים מהיר, תוך חודשיים בלבד הוא השתלט על התוצאות הראשונות בגוגל בכל מילות המפתח שרלוונטיות בדיוק עבורו:

      קידום אתרים מהיר באמצעות ביטויים איזוריים

      מה קורה אחרי שקידמתי את האתר לתוצאות הראשונות?

      רגע לפני שאנו מסיימים את המאמר הזה חשוב לנו לתקוע יתד בכל מה שקשור למה קורה לאחר מכן. כבר יצא לנו להיתקל בלקוחות שהשקיעו בקידום האתר שלהם חצי שנה-שנה ואפילו שנה וחצי, הגיעו לתוצאות הראשונות בלא מעט ביטויים והחליטו שזה מספיק טוב להם והפסיקו להשקיע בקידום של האתר. העבודה שבוצעה בתקופת הקידום עזרה להם להחזיק מעמד חודשים ספורים עד שראו לאט לאט את כמות התנועה באתר יורדת, המתחרים עוקפים אותם בתוצאות והם היו צריכים שוב לשכור חברת קידום שתקדם אותם חזרה למיקומים שכבר היה בהם בעבר.

      להביא את האתר לתוצאות הראשונות הוא רק ההתחלה של הפירות שתוכלו ליהנות מהם. עסקים מצליחים, בכל סדר גודל אגב, כדי לשמר את ההצלחה והרווחים לאורך זמן ממשיכים להשקיע בקידום כל הזמן. תמיד יש תחרות וצריך לשמר את המקומות הראשונים ולא רק להגיע אליהם. תוך כדי ניתן להתרחב לביטויים נוספים ולהגדיל את כמות התנועה באתר וכך גם את כמות הלקוחות. חשוב לשים לב בדרך גם לעדכונים של גוגל העשויים להשפיע על מיקום האתר שלכם בתוצאות.

      מה דרוש על מנת לעשות קידום אתרים מהיר?

      קידום אתרים על סטרואידים הוא לעשות את כל מה שצריך לעשות פשוט בתדירות גבוהה יותר, רשמנו לכם סיכום בנקודות הבאות, הדברים העיקריים שצריך לעשות יותר מהר מבדרך כלל:

      • אפיון ואסטרטגיה – לעסק ובעיקר לאתר על מנת לבחור את התחום הנכון ביותר לקידום האורגני של האתר.
      • ביצוע מחקר מתחרים ומחקר מילות מפתח – לגבש רשימת ביטויים לקידום, עדיפות לכמות ביטויים גדולה עם נפח חיפוש נמוך אך גם תחרות נמוכה מאוד שניתן יהיה להגיע לתוצאות הראשונות במהירות.
      • כתיבת תוכן –  מילוי עמודי התוכן המרכזיים באתר עם הנעה לפעולה, העלאת מאמרים לקטגוריית התוכן באתר.
      • ביצוע אופטימיזציה – לכל עמודי האתר, החדשים והקיימים, יחד עם קביעת היררכיית התוכן.
      • קישוריםבניית קישורים פנימיים ובניית מערך קישורים חיצוניים אפקטיבי ואיכותי עם תמהיל נכון של קישורים לצורך קידום הביטויים השונים.
      • מעקב ושיפור ביצועים – הקידום האורגני כולל עוד פרמטרים רבים שחברת הקידום תטפל בהם אשר משפיעים על מיקום האתר בגוגל. חשוב לבצע מעקב ואיסוף מידע לא רק על מיקום הביטויים במנוע החיפוש אלא גם על תנועת הגולשים וכיצד הם מתנהלים באתר, לבצע התאמות ולשפר את ביצועי האתר.

      שימוש בחברה שעושה קידום אתרים מהיר ואיכותי

      חברתנו הנה אחת מחברות הקידום המובילות והגדולות בישראל, החברה מטפלת בו זמנית בקידום של מאות אתרים לבעלי עסקים בתחומים שונים ובכל רחבי הארץ ובעלת ניסיון רב שנים בתחום, אנו מבינים כי אתם כבעלי עסקים רוצים תוצאות מהירות יותר ולא רוצים לחכות שנים עד שתתחילו לראות את פירות ההשקעה שלכם בקידום האורגני ולצורך כך גיבשנו תוכנית עבודה אסטרטגית ומקצועית לקידום אתרים מהיר כמעט בכל תחום .

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך