Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים אורגני וממומן לעמותות

    על מגוון האפשרויות לקידום עמותות באינטרנט

    קידום אתרים לעמותות

    עמותה היא מוסד ללא כוונת רווח, כגוף ללא מטרות רווח אנשים מסירים מעצמם את שכבות ההגנה ומצליחים לראות את הטוב שבכוח לעזור למישהו אחר. לעומת קידום עסקים ברשת, עמותות פועלות לטובת איסוף תרומות ותומכים שישתתפו באירועי העמותה או יתרמו לה כסף לטובת קידום הפעילות שלה. אתר העמותה צריכה להיות בנוי בצורה איכותית ומקצועית, להיות נגיש לבעלי מוגבלויות ולהציג את פעילות העמותה בצורה הטובה, הנקייה והאמינה ביותר. כמו כן טוב שהאתר יכלול גם מערכת סליקה לאיסוף תרומות. התכנים, התמונות והסרטונים באתר ישפיעו על הפיכת המבקרים באתר לתורמים ועל הרצון שלהם לתרום לפעילות העמותה שלכם. כדי שאותם מבקרים יגיעו צריך לפרסם את האתר. קידום אתרים לעמותות תהיה האופציה המתאימה ביותר עבורכם.

    מדוע עמותות משקיעות בבניית אתר איכותי ופרסום העמותה?

    בניית אתר אינטרנט לעמותה עולה כסף וכך גם התחזוקה השוטפת שלו. משום כך רבים נוטים לחשוב כי מדובר בהוצאות נוספות לעמותה שעשויות לפגוע בתקציב העמותה ובכספי התרומות לטובת קידום פעילות העמותה. ובכן כמובן שמדובר בהוצאות חד פעמיות על בניית האתר והוצאות שוטפות על תחזוקת האתר והפרסום שלו, אולם זו הדרך הטובה ביותר כיום להביא תורמים ותומכים לעמותה שלכם. גיוס התורמים יסייע בטווח הארוך לאיסוף כספים בכמויות גדולות יותר מעל ההוצאות החודשיות על פרסום ותחזוקת האתר וכך למעשה העמותה תישאר ברווח מהפעילות שלה באינטרנט ותצמח מחודש לחודש.

    איך לגייס תורמים ותומכים נוספים באמצעות קידום אתרים לעמותות?

    האינטרנט מציע לנו מגוון דרכים להגיע לקהל הרחב. נוכל לפרסם ברשתות החברתיות, לפרסם סרטונים ביוטיוב, לפרסם בצורה ממומנת במנוע החיפוש של גוגל וכן לקדם את אתר העמותה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. קידום אתרים לעמותות יכול להביא לכם קהל רב ומהם יגיעו גם תומכים ותורמים רבים שירצו לתמוך בפעילות שלכם בעמותה. אולם זה לא היתרון היחיד של קידום אתר העמותה. קידום האתר יכלול מגוון פעילויות חשובות הקשורות באתר שיעזרו לו לעמוד בתנאי הסף לתוכנית המענקים של גוגל, גם למוניטין של העמותה וגם לגיוס התורמים.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      פעילות ענפה ברשת שתורמת גם לפרסום העמותה וגם לקידום האורגני:

      כחלק מעבודת הקידום האורגני על האתר חברת הקידום תפעל בכמה מישורים לפרסום אתר העמותה ברחבי הרשת והשגת קישורים נכנסים לאתר. חלק מהפרסומים יהיו ברשתות החברתיות, בכתבות יח"צ באתרים מובילים ובכתבות נוספות באתרי נישה ואתרים רבים אחרים. הפרסום יביא עמו תנועה אורגנית נוספת של גולשים שיכולים להפוך לתומכי העמותה וכך להגדיל את החשיפה לעמותה ואת המוניטין שלה שכן היא מופיעה בפריסה רחבה באינטרנט.

      בתמונה: תעודת הוקרה מיוחדת שקיבלנו ממיזם 100

      תוכנית המענקים של גוגל (GOOGLE GRANTS) וכיצד עבודת הקידום האורגני על האתר תתרום לכם לתנאי הסף של גוגל?

      את הטוב ביותר שמרנו לסוף הכתבה, תוכנית המענקים של גוגל (הנקראת גם google grants) היא תוכנית מענקים שגוגל מספקת לעמותות העומדות בתנאי הסף שלה. עמותות שיקבלו את האישור של גוגל יוכלו להשתמש במערכת הפרסום של גוגל לפרסום ממומן של אתר העמותה בשווי של עד 10,000 דולר בחודש! מדובר בהרבה מאוד כסף שתוכלו לגייס אתו תורמים רבים, תומכים נלהבים ולגבש קהילה גדולה סביב העמותה שלכם תוך הרחבת הפעילות שלה. 

      תוכנית המענקים של גוגל מציגה דרישות בסיסיות לצד דרישות גבוהות יותר כמו נראות האתר ורמת האיכות שלו, הנגישות שלו לבעלי מוגבלויות, עמידה בתנאים שונים למנוע החיפוש ולגולשים, חוויית משתמש ברמה גבוהה ועוד. כמו כן יהיה עליכם להיות עמותה רשומה ומאומתת במדינה שלכם ועוד. 

      אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב נשים דגש על בניה וקידום של אתר העמותה על פי תנאי הסף של גוגל כך שתוכלו גם להיעזר בתוכנית המענקים של גוגל לקידום העמותה שלכם. צרו קשר לפרטים נוספים.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך