Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים בסין באמצעות מנוע החיפוש ביידו

    קידום אתרים בסינית

    קידום אתרים בסין

    קידום אתרים בסין

    עם קרוב ל 1.4 מיליארד תושבים ובערך חצי מהם שגם עושים שימוש יומיומי באינטרנט אין פלא מדוע בעלי עסקים מכל העולם רוצים נתח מהשוק הסיני. הפוטנציאלי הכלכלי הוא עצום ובלתי נגמר כך שגם חברות ישראליות וכמובן חברות רבות מכל מדינות העולם רוצות להתפתח אל השוק הסיני: בין אם על ידי מתן שירותים, מכירת מוצרים, פיתוח מוצרים בסין ושילוח שלהם למדינות יעד ועוד. על מנת לדרוך רגל בשוק הסיני אתם לבטח תרצו להיעזר בעוצמתו של האינטרנט כדי לעשות את זה. תצטרכו להקים אתר אינטרנט, להזין בו תוכן בשפה הסינית, להיות פעילים ברשתות החברתיות הסיניות וכמובן לקדם את האתר שלכם במנוע החיפוש המוביל בסין – ולא זה לא גוגל. מנוע החיפוש המוביל בסין הוא ביידו (או Baidu באנגלית) ולמעלה מ80% מהקהילה הסינית משתמשים בו ולא בגוגל.

    על מנוע החיפוש של ביידו ממש בקצרה:

    ביידו הוא מנוע חיפוש סיני המוביל בסין ונחשב גם לאחד האתרים המובילים בעולם כיום. מנוע חיפוש זה מכיל מיליארדי חיפושים בחודש, כאשר מעל 80% מהקהל הסיני הגולש באינטרנט (מדובר במאות מיליוני אנשים) מעדיף לבצע חיפושים ושימוש במנוע החיפוש של ביידו מאשר במנוע המתוחכם והמתקדם יותר של גוגל. מנוע החיפוש של ביידו הוא רק אחד מיני עשרות מוצרים של חברת הטכנולוגיה הסינית ביידו ונחשב למוצר הדגל שלה. אם אתם רוצים להיות פעילים בשוק הסיני אתם לבטח תרצו לקדם את עצמכם במנוע החיפוש של ביידו.

    קידום אתרים בביידו לעומת קידום אתרים בגוגל:

    אז כפי שאמרנו קודם – מנוע החיפוש הסיני ביידו הוא יותר צנוע ופחות מורכב ומתקדם מזה של גוגל. סביר להניח שיש פרמטרים רבים ושונים המשפיעים על מיקום האתרים במנועי החיפוש, אולם בוודאי לא אותה כמות נתונים כמו בזו של גוגל. למעשה, מומחים לקידום אתרים סבורים שקידום אתרים בביידו הוא סוג של קידום אתרים אורגני בסגנון מיושן עוד לפני העדכונים של העשור האחרון של גוגל ואולי מעבר לכך. מי שמתכוון לקדם אתרים בביידו כדאי לדעת לשחק במגרש המשחקים הסיני, להכיר את ההבדלים ממנוע החיפוש של גוגל, מה יותר חשוב במנוע החיפוש של ביידו וכמובן על הדרך להיות פעיל בקהילות הסיניות השונות כדי לייצר מוניטין נוסף לעסק.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      אז איך עושים קידום אתרים בסינית בדרך הנכונה?

      אחסון מקומי – הדבר הראשון שאתם רוצים לשים לב אליו הוא אחסון האתר וסיומת הדומיין. הסינים מתגאים מאוד במנוע החיפוש שלהם ובעצמאות שלהם לעומת העולם. מנוע החיפוש של ביידו הוא מנוע חיפוש סיני, הפועל בשפה הסינית ולכן גם יעדיף לקדם אתרים בסינית וגם יבצע את הקידום בצורה טובה יותר. מלבד העובדה שהאתר צריך להיות בסינית ועל כך נרחיב מעט בהמשך, הרי שביידו שמים דגש רב על אחסון האתר ועל סיומת הדומיין שלו. אתר היושב על שרת אחסון סיני יפעל בצורה מהירה וחלקה יותר בדרך כלל עבור לקוחות הקצה הסיניים ויספק חוויית משתמש טובה יותר באינטרנט. כמו כן אתר עם סיומת של סין .cn תתרום יותר גם כן לקידום אתרים אלה במנוע החיפוש של ביידו על פני אתרים בינלאומיים.

      תוכן בתוך האתר – אם אתם רוצים להתקדם במנוע החיפוש הסיני טוב שתעשו שימוש בסינית באתר שלכם. כמובן, מילות המפתח שיופיעו באתר יהיו בסינית ובכלל התכנים באתר יהיו בסינית. אין זה אומר שאתם צריכים ללמוד סינית עכשיו. כל שאתם צריכים לעשות הוא למצוא פרילנסר שיודע אנגלית ברמה טובה וסינית כמובן שפת האם שלו ומציע את שירותי הכתיבה שלו. תוכלו להדריך אותו באנגלית לגבי מה אתם צריכים והוא יכין לכם את התכנים בסינית, מוכנים להעתק הדבק לתוך האתר. אולי אפילו יש לו ניסיון בעבודה עם אתרים והוא יוכל להזין את התוכן בעצמו באופן ישיר בתוספת מחיר צנועה. כדאי לדעת שיש 2 סגנונות שפה בסין: סינית פשוטה וסינית יותר מסורתית. בדרך כלל הקידום ייעשה בסינית פשוטה. כמו כן כדאי לדעת שלמשטר הסיני יש חוקים ברורים בנושאים כמו אלימות, סקס, פורנו וביטויים שונים בסגנון ועל כן הימנעו משימוש בביטויים כאלה באתר שלכם.

      אופטימיזציה – האופטימיזציה באתר תהיה בדרך כלל סביב התאמת ביטויי המפתח, אורך התכנים, מאמר נוח ונעים לקריאה וקישורים פנימיים שתכף נרחיב עליהם. למילות המפתח במאמר, בכותרת ולמטא תיאור של העמוד יש השפעה מכרעת על ההבנה של מנוע החיפוש את מה שמדובר עליו בעמוד ולכן חשוב לכלול אותם בצורה נכונה באתר.

      קישורים פנימיים – בדומה לקידום בגוגל גם קידום אתרים בסין במנוע החיפוש של ביידו יש חשיבות לקישורים הפנימיים. אומנם המינון של גוגל הוא יותר אחראי בדרך כלל אך כרגע גוגל לא מעניין אותנו – אלא ביידו. מנוע חיפוש זה שם דגש גדול על האנקור טקסט שממנו אנו מוציאים את הקישור הפנימי לעמוד אחר באתר. הקישורים הפנימיים אף יסייעו להציע לגולשים תכנים מורחבים בנושאים מסוימים בתוך האתר שלכם ויתרמו בהשארת הגולשים באתר.

      קישורים חיצוניים – כמו בכל הליך קידום אורגני בכל מנוע חיפוש, גם בקידום אתרים בביידו לקישורים יש משקל רב (בעיקר קישורים נכנסים כיוון שמדובר בקישורים המגיעים מרחבי הרשת אל האתר שלנו). נאמר לכם אפילו יותר מכך – מכיוון שביידו עדיין לא מתקדמים כמו גוגל בכל הנוגע לניתוח האיכות של הקישורים הנכנסים, הרי שלכל קישור נכנס יש השפעה על הקידום. הקושי הוא כאמור לייצר מספיק קישורים כללי ללא הכרה של הקהילה האינטרנטית הסינית, יצירת שת"פ עם אתרים סיניים, פורומים וקהילות ועוד.

      הישארו מחוברים למדיה – מלבד הנושא של יצירת קישורים ושיתופי פעולה, מעורבות, תגובות, שיתופים של האתר ברשתות חברתיות סיניות, פורומים ואינדקסים סיניים ועוד – יהוו כוח משמעותי בעיני ביידו בנוגע לאיכות האתר שלכם ורמת האמינות שלו. Sina weibo למשל היא רשת חברתית סינית הדומה לטוויטר האמריקאי. Baidu tieba הוא פורום תקשורתי עצום עם קהילה עצומה ושווה להיות מוזכר שם. גם האנציקלופדיה של ביידו – baidu baike הוא מקום שאתם רוצים להיות בו.

      בשנים האחרונות חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ החלה לפעול ולקדם עסקים ישראלים ובינלאומיים גם במנוע החיפוש הסיני. תוך זמן קצר החברה הפכה להיות שם דבר בתחום הקידום האורגני הסיני ופועלת מול עובדים נהדרים המספקים את התכנים ברמה המקצועי הגבוהה ביותר, תוך שימוש בשפה המקומית, פרופילים ותשתיות סיניות לחיזוק לקוחות החברה ועוד.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך