קידום אתרים > מונח > קישור איכותי – Quality Link
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
קישור איכותי – Quality Link
אחד הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתר במנועי החיפוש הוא בניית מערך קישורים המפנה לאתר ולעמודיו הפנימיים לצורך חיזוק המוניטין של האתר לביטויי מפתח מסוימים. בשנים האחרונות גוגל ביצעה שינויים שונים במנוע החיפוש אשר שמים דגש על איכות הקישורים יותר מאשר על הכמות כפי שהיה בעבר. כך למשל קישור איכותי היום יכול להיות שווה יותר מ-100 קישורים לא איכותיים ברמת המוניטין שהוא מקנה לאתר אליו הוא מפנה.
ישנם מס' פרמטרים המשפיעים על איכות הקישור – חלקם ידועים וחלקם משוערים. אחד הפרמטרים הוא רלוונטיות העמוד שממנו מקבלים את הקישור. האם מדובר באתר העוסק בתחום שלנו? האם העמוד שממנו מקשרים יש כותרות, תגיות ומילות מפתח המסמלות על כך שהתוכן באותו עמוד אכן מתייחס לנושא של העמוד שאנו מקדמים ומקשרים אליו?
פרמטרים נוספים מתייחסים בעיקר לאיכות האתר המקשר, לכמות הקישורים היוצאים ממנו, עד כמה הקישור טבעי, כמה חזרות של הקישור עצמו יש מאותו עמוד ועוד.