קידום אתרים > מונח > עלות בעבור אלף – CPM
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
עלות בעבור אלף – CPM
בקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס (וגם במערכות פרסום שונות) ניתן לקבוע את שיטת החיוב בה אנו רוצים שמערכת הפרסום תגבה מאתנו תשלום. ישנן מספר שיטות כאלו שאחת מהן נקראת עלות בעבור אלף (או COST PER MILE באנגלית – בקיצור CPM). שיטת חיוב זו מתייחסת לחיוב הלקוח בעבור אלף הופעות/חשיפות שהמודעה שלו קיבלה. שיטה זו נפוצה בעיקר בפרסומות של באנרים ופרסומים ויזואליים.