Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    גוגל תג מנג'ר – Google Tag Manager

    מה זה גוגל תג מנג'ר?

    גוגל תג מנג'ר היא מערכת לניהול תגים של חברת הענק גוגל המיועדת בעיקר לבעלי אתרים, אפליקציות וחנויות אינטרנטיות. זהו כלי חינמי המאפשר ניהול של תגים המוטמעים בקוד של המוצר הדיגיטלי (אתר או אפליקציה) מבלי להתעסק בשינויים ישירות בקוד עצמו או בהיסמכות על מתכנתים.

    כל אתר או אפליקציה בנויים משכבות של קוד האחראי על כל התפעול שלו. קטעי קוד בודדים כאלו נקראים "תגים" ולכל אחד מהם תפקיד שונה בהרצת האתר. עוד לפני השימוש בניהול תגיות היה מקובל לפנות אל המתכנתים ומפתחי האתר בכל פעם שרצו לבצע שינויים בנראות, בפונקציונליות ובעוד אפשרויות שונות שהאתר מציע. שימוש במערכת תגיות המספקת חברת גוגל מאפשר ביצוע שינויים אלו ורבים אחרים מבלי הצורך לפנות אל מפתחי האתר וללא כל תשלום נוסף.

    למה הכלי GTM הזה משמש?

    גוגל תג מנג'ר תפקידו לסייע לבעלי הנכס האינטרנטי לייעל את צורת הניהול העסקי של האתר ובכך להגדיל את הפקת הרווחים על המוצר שהחברה מספקת. ישנם תגיות רבות ומגוונות כמעט לכל צורך ולכל דבר. למשל, בכל הנוגע לחוויית המשתמש, ישנן תגיות האחראיות להגברת המהירות של הטעינה והכניסה לאתר. ישנן תגיות האחראיות לכריית מידע בנוגע להתנהגות הגולשים הנכנסים לאתר ומבצעים בו פעולות שונות. תגיות אחרות יכולות לבצע ניתוחים סטטיסטיים אודות המידע הרב המוזרם באתר, כמו גם מדידות שונות לגבי נתונים ומדדים הקשורים לאתר, המוצר המשווק או התנהגות הגולשים.

    כמה מן הדוגמאות לתועלת שיש בשימוש בתגיות בדף האינטרנט:

    • ביצוע מעקב בעקבות צפיות הגולשים בדפי האתר ובכך לדעת את
    • ביצוע מעקב של תצוגת דפים באתר דרך הדפדפן או במובייל
    • ביצוע מעקב אחרי כל הקלקה של מבקר באתר ובכך להכיר טוב יותר את אופי הרכישה של הגולשים.
    • ביצוע מעקב אחרי הקלקות באתר על לינקים ששולחים לאתרים אחרים, כמו גם לפלטפורמות של מדיה חברתית.

    כיצד מתחילים להשתמש בגוגל תג מנג'ר?

    כלי זה פרי פיתוחיה של גוגל יועדה במיוחד למנהלי קמפיין ובעלי אתרים שאין להם כל ידע קודם בתכנות או כתיבת קוד. ממשק זה הינו ידידותי, קל ונוח מאוד, והוא ניתן להורדה ושימוש בחינם. בכדי להתחיל להשתמש, תחילה יש להירשם למערכת וליצור חשבון משתמש דרך האתר גוגל.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן