Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    פיקסל פייסבוק – FACEBOOK PIXEL

    הפיקסל של פייסבוק הוא כלי נהדר וחשוב מאוד לכל מי שמפרסם בפייסבוק או מתכוון לעשות פרסום בפייסבוק בעתיד. עוגיה (COOKIE) נשתלת ע"י הפיקסל של פייסבוק בדפדפן של הגולש, במקום שבו התקנתם את הפיקסל (למשל באתר שלכם). לאחר מכן תוכלו לפרסם בצורה ישירה לאותו קהל מבקרים, לעקוב אחר ביצוע פעולות והמרות באתר שלכם ועוד מגוון שימושים אחרים. כמובן שכדי שהפיקסל "יישתל" בדפדפן של הלקוח, צריך להקים ולהטמיע את הפיקסל באופן ידני באתר ו/או דף הנחיתה שלנו. מיותר לציין שאם אתם לא מתכוונים להשתמש בפייסבוק לצרכי פרסום (בין אם בהווה ובין אם בעתיד) הרי שאתם לא צריכים להתקין את הפיקסל הזה באתר שלכם. במידה וכן אז מדובר בכלי שכדאי מאוד להשתמש בו.

    מדוע זה חשוב להתקין פיקסל פייסבוק באתר שלנו?

    הפיקסל של פייסבוק הוא מעין כלי מעקב של פייסבוק המסייע לכם ולפייסבוק לאסוף מידע אודות הגולשים שבאתרכם, למדוד ולמקד פרסומים בקמפיינים לקהל יעד שכבר התעניין כביכול בנושא שלכם. תארו לכם שיש לכם אתר לכלי עבודה ויש אדם שמתעסק בגינון, נכנס לאתר שלכם לקטגוריה של כלי גינון ודפדף בין העמודים להתעניין במוצרים שונים. בין אם אותו אדם רכש מוצר או לא, תוכלו ל"שתול" לו פיקסל בדפדפן שכעת הוא יהיה חלק מהקהל המסומן שלכם כמישהו שמתעניין בכלי גינון וכאשר תקימו קמפיין פייסבוק לשיווק מוצרים מהקטגוריה שלכם של כלי גינון תוכלו לפרסם את המוצרים במיוחד לאותם אנשים שסומנו כמסתכלים על כלי גינון באתר שלכם. הקהל של הקמפיין יהיה ממוקד יותר, המסר יהיה עוצמתי יותר ואחוזי ההמרה גבוהים יותר. מלבד מעקב אחר ההמרות בקמפיינים ויצירת קהל ממוקד לקמפיין מסוים תוכלו גם לבצע אופטימיזציה עבור הוצאות של קמפיין מסוים. לדוגמה קביעת תשלום גבוה יותר עבור אנשים בעלי סיכוי גבוה יותר לבצע רכישה וכו'.

    הטמעת פיקסל: איך מתקינים פיקסל פייסבוק באתר הוורדפרס שלנו?

    ובכן יש 2 דרכים להטמיע את הפיקסל של פייסבוק באתר הוורדפרס שלכם: הראשונה היא בצורה ידנית והשנייה היא באמצעות תוסף חינמי, בשלב הראשון יהיה עליכם ליצור את הפיקסל כמובן.

    ראשית יהיה עליכם להיכנס ל- Facebook Events Manager וללשונית Pixel. כעת לחצו על Set up pixel ויפתח לכם חלון עם 3 אופציות. בחרו באופציה השנייה שאומרת "הוספה ידנית של קוד פיקסל לאתר" והעתיקו את הקוד המופיע לכם.

    את הקוד הזה תצטרכו להדביק באזור ה HEAD באתר שלכם לפני התגית הסוגרת של ה HEAD. ניתן יהיה לעשות זאת ידנית או באמצעות תוסף חינמי. האופציה הידנית הטובה ביותר היא להיכנס לממשק הניהול של האתר שלכם ובתפריט הצדדי להיכנס לעיצוב -> עריכת תבנית. בצד תראו רשימה של קבצי התבנית שלכם, חפשו את הheader.php והדביקו שם את הקוד לפני ה-</head> .

    כמובן שתוכלו לערוך גם את הקובץ הזה באמצעות התחברות ל FTP עם תוכנה מסוימת כמו FileZilla למשל אך זה לא מומלץ אם אין לכם ניסיון והבנה בנושא.

    הדרך הפשוטה ביותר למי שאין ניסיון או ידע בתכנות וכדי לא לגרום נזק בטעות לאתר – יש להיכנס לתוספים, חיפוש תוסף חדש ולחפש את התוסף Insert headers and footers. להוריד, להתקין ולהפעיל אותו. לאחר מכן להיכנס להגדרות שלו ובאזור של הHEAD להדביק את הקוד של הפיקסל פייסבוק שלנו.

    כדי לבדוק אם הפיקסל הותקן כראוי תוכלו להוריד הרחבה לדפדפן של פייסבוק ולהיכנס לאתר או לעמוד בו התקנתם את הפיקסל, ללחוץ על האייקון הרלוונטי של פייסבוק פיקסל ולקבל את העדכון בנושא. אם הפיקסל לא הותקן כראוי חזרו על השלבים בשנית ובדקו מה נעשה לא בסדר.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן