Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    נקודת האפס של הצרכן – ZMOT – Zero moment of truth

    ZMOT – Zero moment of truth זהו המפגש הראשון של בעל העסק עם הלקוח שלו, אשר בשלב הראשוני עדיין לא יודע באיזה שירות הוא מעוניין. המונח נובע משמו של מחקר מפורסם שנערך על ידי גוגל. על פי מחקר זה, הצרכנים נחשפים ל 10-4 תכנים עוד לפני שהם מקבלים את ההחלטה הסופית לרכוש את המוצר. בשלב ה-ZMOT לבעל העסק יש הזדמנות להפגיש את הלקוח עם המוצר או השירות שלו ולשכנע אותו לרכוש אותו. בדרך זו ניתן להתחיל את הקשר הראשוני עם הלקוחות, ולנצל את ההזדמנות כדי ליצור רושם טוב.

    על מנת לשכנע את הלקוח בטיב המוצר שלכם, חשוב לדאוג לכמה עניינים. ראשית, יש צורך להגדיל את הקהל העיקרי שאליו פונים. קהל ממוקד מגדיל את הסיכויים לזכות בלידים טובים יותר, מכיוון שזהו הקהל המתעניין במוצרים. שנית, יש לדאוג לקידום נכון בגוגל ולשלב את מילות החיפוש המתאימות שיובילו את קהל היעד אל העסק. שלישית, על מנת לאפשר לקשר הראשוני בין העסק ללקוח להתקדם ולקרום עור וגידים, חשוב לעודד את הקוראים לבצע כמה פעולות כמו לעקוב אחר העמוד שלכם ברשתות החברתיות, לקרוא תכנים נוספים הקשורים אל בית העסק, להצטרף אל רשימת הדיוור ואף להוסיף משפטי הנעה לפעולה כדי לעודד את הלקוחות הפוטנציאליים להשאיר פרטים או לבצע רכישה.

    ולבסוף, אחד העניינים המשמעותיים ביותר הוא גיוס לידים באמצעות תוכן. התוכן של האתר צריך להיות איכותי ולענות על הצרכים והדרישות של הלקוח. כמו כן, עליו להיות משכנע מספיק כדי שהלקוח יתעניין בו.

    נקודת האפס של הצרכן - ZMOT - Zero moment of truth

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן