Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    גוגל מרצ'נט סנטר – Google Merchant Center

    אין כלי של גוגל שנוצר סתם כך ולכל כלי יש משמעות ומשתמשים רבים שיכולים לזקוף אותו כיתרון לזכותם בעסק שלהם. כך גם הכלי הנהדר גוגל מרצ'נט סנטר. אם אתם מנהלים קמפיינים בגוגל אדווארדס עבור העסק שלכם ותרצו לשווק את המוצרים בדרך מוזלת יותר ולתנועה ממוקדת יותר תוכלו לעשות זאת באמצעות גוגל מרצ'נט סנטר.

    אז מה זה גוגל מרצ'נט סנטר קצת יותר לעומק?

    גוגל מרצ'נט סנטר הנו כלי של גוגל שמטרתו היא לקלוט נתונים מהאתר שלכם ולהפנות את המידע הזה לכלים נוספים של גוגל שתרצו לעשות בהם שימוש. כך למשל תוכלו לאפשר לגוגל לקלוט מוצרים שאתם מוכרים באתר שלכם ולהשתמש במידע שנקלט בקמפיין של גוגל אדווארדס לשיווק מהיר של אותם מוצרים, שיוצגו באופן ישיר בגוגל: תמונת מוצר, שם מוצר, מחיר, רייטינג וכו'.

    מתי נוכל להשתמש במידע שנקלט?

    בקמפיינים בגוגל אדווארדס מסוג קמפיין גוגל קניות או קמפיין רימרקטינג של גוגל.

    כיצד נוכל להשתמש בכלי הנהדר הזה?

    שלבי העבודה מאוד פשוטים. ראשית תצטרכו ליצור פיד של המוצרים שלכם באתר שלכם. לאחר מכן אתם רוצים לבצע התאמות ובדיקה של הקוד. משם המשיכו לגוגל מרצ'נט ופתחו חשבון באתר www.merchants.google.com

    כעת יהיה עליכם להגדיר את הפרטים של הפיד שלכם ואיך הוא יוצג. תצטרכו להיכנס לקטגוריה של המוצרים -> פידים ושם להוסיף פיד חדש. עקבו אחר ההוראות ומלאו את כל הפרטים כולל אפשרויות שילוח של המוצר ומחיר. לבסוף, שתפו את חשבון הגוגל אדווארדס שלכם.

    כעת תוכלו לפתוח קמפיין קניות בגוגל אדווארדס ולחבר אליו של הנתונים הנאפסים על ידי הגוגל מרצ'נט סנטר שלכם.

    מה היתרונות בשימוש גוגל מרצ'נט סנטר?

    היתרונות המרכזיים של שימוש בכלי זה הוא יצירה של תנועה ממוקדת יותר בפחות כסף. בקמפיין מסוג PPC של גוגל אדווארדס בעלי עסקים משלמים בעבור הקלקה על המודעה שלהם. העלות נעה בדרך כלל בין כמה שקלים לכמה עשרות שקלים להקלקה ברוב התחומים וככל שיש יותר תחרות כך המחיר הנו גבוה יותר כדי להופיע בתוצאות הראשונות בקמפיין הממומן. התנועה לא תמיד ממוקדת והיא מקדמת בעיקר את האתר שלכם. כעת תוכלו לפרסם בצורה מדויקת יותר לגולשים שכבר רואים בפיד את המוצרים שלכם, פרטי המשלוח, מחירים וללחוץ על המוצר שהם מתעניינים. גם הסביבה הנה פחות תחרותית וגם התנועה יותר ממוקדת מה שהופך את השימוש בכלי ליתרון משמעותי.

    גוגל מרצ'נט סנטר -  Google Merchant Center

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן