קידום אתרים > מונח > הקידום הממומן – Sponsored Promotion
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
הקידום הממומן – Sponsored Promotion
הקידום הממומן הנה טכניקת פרסום הדוגלת בהשקעה כספית לטובת קבלת תוצאות מהירות (אפילו מהיום הראשון) אך לטכניקה זו, כמו לכל אחת אחרת, ישנם יתרונות וחסרונות. היתרון הגדול ביותר שלה הוא קבלת התוצאות לטווח הקצר ואפשרות ליצור בסיס לקוחות במהירות יחסית ותזרים לעסק. החיסרון הוא עלות יקרה יותר ללקוח. לא תמיד זה נכון ולא בכל תחום, אולם ברוב הקמפיינים שתבצעו העלות ללקוח תהיה יקרה יותר מאשר השקעה בטכניקות פרסום לטווח ארוך כמו למשל הקידום האורגני. באמצעות קידום ממומן תוכלו לשלם לגוגל/פייסבוק או פלטפורמת פרסום אחרת לטובת קידום מהיר של האתר שלכם. את האתר תקדמו באמצעות מודעות שיפורסמו בפלטפורמת הפרסום שאתם משקיעים בה או ברשת (אם זה גוגל למשל).