Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    גוגל לעסק שלי – Google My Business


    גוגל לעסק שלי – Google My Business פלטפורמה אשר נותנת במה לעסקים המקומיים. כל מי שנרשם לפלטפורמה הזו יכול ליהנות מיתרונות משמעותיים: העסק של בעל האתר יופיע במפות של גוגל, העסק יופיע במיקום הגיאוגרפי הקרוב ביותר בעת ביצוע החיפוש (לדוגמה, "צימרים ברמת הגולן"), העסק יכול להופיע גם במהלך חיפוש גנרי, אין צורך באתר אינטרנט פעיל כדי להיות חלק מגוגל מיי ביזנס. כמו כן, גוגל מאפשרת לגולשים להשאיר תגובות והמצלות על העסק כדי לעודד אנשים לפנות אליו.

    כדי להירשם לשירות, כל שיש לעשות הוא להיכנס לקישור של גוגל ולהשאיר פרטים אישיים על בית העסק. חשוב לשים לב לסעיף האחרון בטופס שבו מתבקש בעל העסק לציין אם יש לו מקום עסק פיזי או שהוא מעניק שירות באינטרנט מכל מקום בארץ.

    כדי להגיע לתוצאות חיפוש גבוהות וטובות בגוגל מיי ביזנס, יש צורך לשים לב לשני הכללים הבאים:

    • הוסיפו תוכן לפרופיל שלכם – התייחסו ברצינות למילוי פרטי הפרופיל שלכם, מכיוון שזהו הפרופיל העסקי שידורג על ידי גוגל ובסופו של דבר גם על ידי הגולשים. אם אתם מעוניינים להגיע לתוצאות הראשונות, חשוב לציין פרטים מלאים ואף להוסיף תמונות וסרטונים. אלה ישדרגו את הפרופיל שלכם.
    • כאשר הגולש מחפש שירות מסוים, הוא מעוניין להגיע אליכם במהירות האפשרית. משום כך, חשוב לעבור על 3 נתונים חיוניים: מספר הטלפון של העסק, שם העסק וכתובתו. אם טעיתם באחד מהם, אתם עלולים להפסיד פניות ולפגוע באמינותם של הגולשים.

    בישראל גוגל מיי בזינס הוא פלטפורמה חיונית אשר יכולה להביא גולשים לעסק שלכם בנוסף לאתר הקיים. אם אתם מעוניינים לפתח את העסק ולהביא אותו גם לחו"ל, השימוש בפלטפורמה זו גדל אף יותר, בייחוד במדינות גדולות כמו ארצות הברית. כאשר שטח גדול מחולק לכמה מדינות שביניהן מפרידים מרחקים עצומים, החלוקה לאזורים חשובה ביותר. בעזרת גוגל מיי ביזנס יכול כל גולש לקבל את השירותים בהתאם למקום שבו הוא נמצא. באופן כללי, הפלטפורמה מתאימה לכל סוגי העסקים, בין אם מדובר בעסקים פיזיים כמו טכנאי מחשבים, ספרים או בעלי חנות מתנות, ובין אם מדובר בבעלי עסקים המעניקים שירותים אונליין כמו מורים פרטיים, מדריכים או מקדמי אתרים.

    גוגל לעסק שלי - Google My Business

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן