Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    אופטימיזציית יתר – Over Optimization

    אופטימיזציית יתר / אופטימיזציה יתר – Over Optimization לפני שנבין מהי אופטימיזציה יתר, נראה תחילה מהי אופטימיזציה באופן כללי. כאשר בעלי האתרים בונים אתר ומקדמים את עמודיו, הם משתמשים במעין "מניפולציות" שונות כדי להעלות את האתר שלהם בדירוג. כלומר, המטרה העיקרית היא להפוך את העמודים לאופטימליים יותר מבחינת מנוע החיפוש של גוגל.

    קיימים סוגים שונים של אופטימיזציה שכדאי להכיר:

    • אופטימיזציה מבחינת קוד האתר – פעולות קוד שונות המבוצעות במערכות לניהול תוכן בקוד פתוח (דוגמת ג'ומלה או וורדפרס). המתכנת מבצע התאמות עבור הקידום האורגני.
    • מבנה האתר – מבנה האתר יכול לתרום רבות לאופטימיזציה שלו. אתר נוח ונגיש יקודם ויהיה ידידותי עבור הגולשים. משום כך, חשוב לעבוד על ניווט נכון וחלוקה טובה לקטגוריות.
    • אופטימיזציה מבחינת תוכן – כבר נאמר פעמים רבות שהתוכן הוא המלך, ואכן גם מנוע החיפוש של גוגל מתוכנת לתעדף תוכן איכותי, אותו תוכן אשר מסייע לגולש, נותן לו ערך מוסף. אותו תוכן שאינו עמוס יתר על המידה במילות מפתח שיש לקדם. קיימים תוספים שונים שיכולים לסייע באופטימיזציה לעמוד, דוגמת תוסף יוסט של וורדפרס. תוסף זה מציין למקדם בבירור היכן כדאי להוסיף מילת מפתח או לשפר את האתר לצורך נראות.
    • אופטימיזציה לתמונות – התמונות הן חלק בלתי נפרד מאתר האינטרנט. הן משפרות את הנראות שלו ומושכות את תשומת לבו של הלקוח. מומלץ להעלות לאתר תמונות איכותיות מצד אחד, ו"קלות" מן הצד השני כדי שלא יובילו להעלאה איטית של האתר. קיימים תוספים שונים במערכות לניהול תוכן המסייעים בכיווץ התמונות.

    בוני אתרים עושים כל שביכולתם כדי לשפר את האופטימיזציה באתר, ולעתים אף יותר מכך. קידום יתר (אופטימיזציה יתרה) יכול לפגוע באתר אף יותר מאשר להועיל לו. מצב זה יוצר יותר מדי מניפולציות על האתר – ברצונו של מקדם האתרים לשפר את הנראות באתר ולהוביל אותו למקומות הגבוהים בגוגל, הוא גורם לו להיראות בלתי טבעי, כך שגולש ממוצע עלול לחשוד בכך שיש דבר מה מוזר באתר, וכתוצאה מזה ייטוש אותו ולא יבקר בו עוד. מעבר לכך, מנוע החיפוש של גוגל עלול לזהות את האופטימיזציה היתרה ולהעניש את האתר על ידי הורדה בדירוג שלו. במקרים מסוימים יכולה גוגל אף להסיר את האתר לגמרי מהאינדקס ללא כל התראה מוקדמת.

    אופטימיזציית יתר - Over Optimization

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן