Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

    מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





      לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

      רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




        כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

        קידום בפייסבוק לעסקים קטנים ובינוניים

        קידום עסקים בפייסבוק

        יתרונות קידום בפייסבוק

        השימוש ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט הפך לא מכבר לא רק עבור כיף, הנאה ושיתוף מידע אלא ממש עבור קידום עסקים בפייסבוק ובניית קהל אוהדים גדול ויציב, קידום ושיווק ברשתות חברתיות דורש רמת מקצוענות גבוהה וכן התמצאות, ידע וניסיון בפלטפורמות השונות. כל רשת פרסום הנה שונה מהשנייה ולכן צריך להכיר את החוקים, את אופי הקהל המשתמש בה וכיצד ניתן להגיע באמצעותה לקהל היעד בדרך הטובה ביותר. באמצעות פייסבוק ואינסטגרם ניתן כיום לקדם עסקים קטנים וגדולים באינטרנט בדרכים שונות ומגוונות.

        קידום עמוד עסקי זה בהחלט אפשרי

        אחת הדרכים היותר אפקטיביות לבניית קהל אוהדים גדול ונאמן לעסק היא לבנות איתו יחסים קרובים באמצעות הקמה וקידום של דף עסקי בעל כתובת URL ייחודית שיכולה לשמש כתחליף אפילו למי שאין לו עדיין אתר אינטרנט תדמיתי. דף או עמוד עסקי הוא עמוד המייצג את העסק שלכם בפייסבוק אליו ניתן להביא קהל של משתמשי פייסבוק שיעשו לייק לעמוד ובכך למעשה יעקבו אחריו ויישארו מעודכנים בפרסומים. לאורך הזמן עם עבודת קידום נכונה של העמוד והזנת התכנים בו, תוכלו לצבור קהל אוהדים תומך ונלהב שילווה אתכם לאורך שנים רבות קדימה ברכישת שירותים ומוצרים חדשים, השתתפות באירועים וכנסים, שיתופים של פרסומים חדשים שלכם, השתתפות בפעילויות ועוד.

        כיום ניתן לבצע קידום עמוד פייסבוק עסקי דרך שליחת הזמנה ידנית של החברים הקיימים במשתמש הפרטי בפייסבוק או לעשות זאת בעזרת פרסום בתשלום של קמפיין לייקים ממוקד לעמוד עצמו, ככל שתשקיעו יותר ליום ככה כמות הלייקים בעמוד תעלה, המחיר ללייק בקמפיין ממומן נקבע בהתאם לפילוח של קהל היעד ורמת התחרות. חשוב תמיד לטפח את העוקבים הקיימים מכיוון שהם יכולים לעזוב ולהסיר את הלייק מהעמוד, דוגמא לעמוד עסקי מוצלח ניתן לראות אצלנו בעמוד הפייסבוק של לאוס מדיה ואינטראקטיב:

        קצת על קידום ממומן בפייסבוק

        דרך נפלאה נוספת לפרסום העסק והבאת תוצאות מהירות היא באמצעות הפרסום הממומן (בתשלום) שמאפשר לנו לפלח את הפרסומים שלנו לקהל יעד ספציפי לפי פילטרים שונים כמו גיל, מין, מקום מגורים, ואפילו תחומי עניין מסוימים. שיטה זו נחשבת יותר יקרה לטווח הקצר אולם יכולה לעזור בהשגת תוצאות מהירות יותר על ידי שליחת תנועה ישירות מפייסבוק ליעד חיצוני (מיניסייט ו/או אתר) או פשוט ביצוע הרשמה בעזרת טופס לידים. ישנם לא מעט אפשרויות קיימות לשיווק, פרסום או קידום עסקים בפייסבוק אך אנו כחברה ממליצים על כמה אפשרויות עיקריות לפרסום בפייסבוק עבור בעלי עסקים שמעוניינים להוציא את המקסימום מתקציב הפרסום שלהם.

        אפשרות חדשה יחסית ברשת היא קידום עסקים ופרסום באינסטגרם, קידום כזה מתאפשר גם הוא דרך הפלטפורמה הקיימת של פייסבוק, ניתן להריץ 2 קמפיינים זהים במקביל ולראות את הביצועים והתוצאות ב 2 הפלטפורמות השונות וכך לשפוט היכן משתלם יותר לפרסם. את העמוד באינסטגרם ניתן לשייך לחשבון מודעות בפייסבוק בעזרת שם משתמש וסיסמא בלבד, חשוב לעשות זאת על מנת לצבור לייקים חדשים וחשיפה לעמוד האינסטגרם בזמן הפרסום עצמו.

        קידום עסקים בפייסבוק יתרונות וחסרונות

        היתרון הגדול ביותר של קידום עסק ברשת החברתית כמו פייסבוק (ואינסטגרם) היא רמת הפילוח המדויקת ושטח פרסום בלתי מוגבל (בדסקטופ ובמובייל) בעלויות שהם נמוכות יותר בהשוואה לקמפיין פרסום בגוגל. בעלי עסקים שמחפשים לפרסם לקהל יעד צעיר של ילדים ונערים מתבגרים ימצא את הפייסבוק בתור הפלטפורמה הטובה ביותר בגלל רמת השימוש הגבוה בקרב הגילאים הצעירים. החיסרון הגדול של השנים האחרונות היא הגבלת החשיפה האורגנית של פוסטים בפייסבוק על מנת לגרום למפרסמים להוציא יותר על הפרסום הממומן, גם אם יש לכם עמוד פייסבוק עם עשרות אלפי לייקים שצברתם במהלך השנים סביר להניח שהחשיפה האורגנית של פוסט מהעמוד בפייסבוק תהיה על אחוזים בודדים מהעוקבים של העמוד.

        קידום מוניטין ופרסום בקבוצות:

        כל משתמש יכול להגיש בקשה להצטרפות לקבוצות דיון בפייסבוק, הקבוצה יכולה להיות מסווגת כסודית או פרטית ואז כמובן שתאלצו הרשאות מסוימות כדי להיות חברים בקבוצה או אפילו להגיש בקשת הצטרפות אליה, אולם מרבית הקבוצות הנן פתוחות לקהל הרחב וכל שצריך הוא לאהוב את הנושא שעליו נפתחה הקבוצה. לדוגמה אם אתם אוהבים בעלי חיים תוכלו להצטרף לקבוצות של אוהבי כלבים, אוהבי חתולים, הצלת זנים בסכנת הכחדה ועוד. בקבוצות אלו לרוב אנשים יפרסמו דברים הקשורים לקבוצה ולכן זו יכולה להיות ביצת זהב עבורכם במידה ותרצו לקדם גם את העסק שלכם והמוניטין שלכם. שימו לב כי לא כל קבוצה מאפשרת לחברים בה לפרסם בחופשיות וכי לחלק מהקבוצות יש חוקים בנוגע לפרסומים מסחריים. עם זאת, תוכלו להשתתף בקבוצות הדיון כדי לצבור מוניטין ולקרב אליכם אנשים רבים באמצעות המעורבות שלכם.

        בואו נדבר ת'כלס – איך מתחילים קידום בפייסבוק?!

        קידום עסקים בפייסבוק דורש תחילה בניית תכנית עבודה (או אסטרטגיה) לגבי ערוצי השיווק הפנימיים שנעבוד עמם בתוך פייסבוק ואוליי גם אינסטגרם. עלינו לזכור כי גם כתיבת תכנים ורכישת תמונות (או מציאה של תמונות חינמיות לפוסטים ולפרסומות שלנו) דורשים זמן או כסף ולכן רק לאחר בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה ניתן להתחיל לעבוד על הקמפיין. אצלנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב – חברת קידום אתרים באינטרנט ישנם מנהלי קמפיינים אשר מתמחים בקידום עסקים בפייסבוק ומקדמים כבר מאות לקוחות באחת מפלטפורמות הפרסום החזקות והגדולות בעולם.

        אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

        לעסק שלך מגיע יותר!

        מעוניין בשירותי קידום בפייסבוק?

        השאר פרטים עכשיו ומומחי השיווק שלנו יצרו איתך קשר בהקדם:

          עוד בנושא שיכול לעניין אותך