Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

    מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





      לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

      רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




        כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

        קידום עמוד פייסבוק

        קידום עמוד פייסבוק עסקי

        קידום עמוד פייסבוק הוא לא רק קמפיין פרסומי בתשלום על הדף העסקי של העסק אלה הרבה מעבר לכך מבחינת כמות האפשרויות הקיימות, ישנם הרבה מאוד דרכים לקדם את העמוד עסקי בעזרת תנועה איכותית ממרחבי הרשת ואפילו באמצעות האוף ליין, במאמר הזה נכתוב דווקא על כל הדרכים הפחות מוכרים וידועים לפרסם של העמוד העסקי, דרכים שאת חלקם ניתן להגדיר גם בתור קידום אורגני בפייסבוק מכיוון שברובם מדובר בפעולות המתקיימות ללא תשלום בכלל לחברת פייסבוק.

        רוצים לקדם את העמוד העסקי שלכם בפייסבוק?

        לאחרונה קיבלנו הרבה פניות מלקוחות קיימים וחדשים אשר מעוניינים להעלות על "הגל" של פייסבוק ולשכור את שירותינו לטובת קידום ופרסום העסק שלהם בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם הפכה להיות בשנים האחרונות אחת מאפשרויות הפרסום הנפוצות של כל עסק וכיום כל ארגון שמכבד את עצמו פותח עמוד עסקי בפייסבוק שבעזרתו הוא בונה קהל אוהדים רחב ונאמן סביב המותג במטרה לשדרג ולשפר את היחסים בין הצדדים ובכך למעשה הוא גם יכול לקדם מכירות לאותם אוהדים (לייקים) ולהגדיל את ההכנסה של העסק. מכיוון שאנו אוהבים תמיד לתת ערך ללקוחותינו, נשלח אותם תחילה למאמר זה בו יוכלו ליהנות מ-10 דרכים שבאמצעותם ניתן לבצע קידום עמוד פייסבוק כהלכה, 9 מהדרכים ניתן לביצוע ללא תשלום לפייסבוק ו/או חברת פרסום, רק על בסיס השקעה של מחשבה וזמן עבודה מול מחשב עם אינטרנט.

        10 דרכים שונות לתהליך של קידום עמוד פייסבוק של עסק

        1. הכנסת קישור לעמוד העסקי מתוך החתימה במייל. כיום בכל מייל ניתן להוסיף חתימה קבועה, בין אם מדובר במייל חינמי או מייל של ג'ימייל ניתן לערוך חתימה אשר תופיע לגורם עמו אתם מתכתבים. הוסיפו לשטח פרסום זה את הקישור לעמוד העסקי שלכם דרך משפט שכולל הנעה לפעולה (לדוגמא: "בוא להיות חבר שלנו") ותוכלו ליהנות לאורך הזמן ממשתמשים נוספים שיעקבו אחריכם (בלי שום קשר, חשוב לקשר גם לאתר האינטרנט מהחתימה).
        2. כתבו פוסט לבלוג או לאתר שלכם וקדמו בעזרתו את העמוד העסקי שלכם או חלקים פנימיים ממנו, אפשרו לגולשים שלכם להכיר את העמוד בעזרת חשיפת תוכן מתוך העמוד עצמו, ניתן להציג סרטונים ותכנים מהעמוד בתוך אתר האינטרנט, לצורך דוגמא מצורף סרטון מהעמוד העסקי שלנו:
        3. הוסיפו ווידג'ט קבוע של העמוד העסקי באתר שלכם, זוהי דרך נפלאה לקדם את העמוד העסקי מבלי לעצבן את הגולשים באתר והם מרצון יוכלו לעשות לייק לעמוד במידה וירצו להיות מעודכנים (כמו שקיים באתר שלנו בצד שמאל בתצוגה של דסקטופ, זאת הזדמנות נפלאה לבקש ממכם לעשות לנו לייק ולעקוב אחרינו 😉 ).
        4. הכניסו את כתובת העמוד העסקי לכרטיס הביקור שלכם, היום זה נהוג בכרטיסי ביקור רבים לבצע חיבור לעולם הדיגיטלי, אפשר לעשות זאת גם באמצעות יצירת QR קוד שמקשר לעמוד העסקי שלכם או לחלופין להגדיר דרך ההגדרות של העמוד כתובת קצרה באנגלית על מנת לצרף לפרסום החזותי של הארגון.
        5. הכניסו קישור לעמוד העסקי מתוך הפרופיל של הדף הפרטי והאישי שלכם, תופתעו לגלות כמה חברים שלכם מגלים בכם עניין, קוראים מידע נוסף עליכם, נחשפים לעמוד שלכם ואף עשויים לעשות לו לייק.
        6. בקשו מאוהדים קיימים לשתף את הפוסט/העמוד שלכם. הרבה מאוד אנשים יעשו זאת בשמחה (זה לא עולה כסף), הם רק צריכים דחיפה קלה, הניעו אותם לפעולה. תוכלו גם להעלות פוסט שהם ממש יכולים לאהוב ולרצות לשתף אותו עם החברים שלהם, מה שנקרא "תוכן ויראלי".
        7. הכינו סרטונים ליוטיוב – קדמו ערוץ יוטיוב והביאו תנועה מאתר הווידאו הפופולרי בעולם, הסרטונים הן דרך נפלאה לייצר תנועה לאתר או במקרה שלנו – לעמוד העסקי שלכם. תוכלו לקשר מתיאור הסרטון ומתוך הסרטון עצמו לעמוד ולהגדיל את החשיפה אליו.
        8. שתפו את העמוד העסקי ברשתות חברתיות נוספות – אם יש לכם פרופילים (אפילו אישיים) ברשתות חברתיות אחרות כמו גוגל פלוס, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, אינסטגרם ואחרות – שתפו את העמוד העסקי וקבלו תנועה נוספת ממעגלי החברים והעוקבים שלכם ברשתות אלה.
        9. פרסמו בקבוצות פייסבוק, חפשו קבוצות בעלות תחומי עניין דומים לנושא העמוד העסקי שלכם, שתפו שם את העמוד והזמינו את האנשים להמשיך לעקוב. לדוגמה אם יש לכם חנות חיות, תוכלו לפרסם את העמוד העסקי שלכם לקבוצות של אנשים שאוהבים חיות ובעלי חיים.
        10. קמפיין קידום ממומן – כמובן שתוכלו להשתמש באופציית הקידום הממומן של פייסבוק אם כי עדיף לעשות זאת באמצעות מערכת הפרסום שלהם (ביזנס מנג'ר) לצורך פילוח ממוקד ואיכותי יותר של הקהל ולא באמצעות הקישור המהיר שהם מציעים לכם בתוך העמוד העסקי, ניתן לקרוא בהרחבה האפשרויות השונות והפופולריות של 5 מודעות פרסום בפייסבוק לעסקים, אנו ממליצים לקחת חברה מקצועית עם ניסיון בניהול קמפיינים בפייסבוק שיודעת לקדם במגוון אסטרטגיות על מנת להחזיר את ההשקעה הכספית של הפרסום בצורה הטובה ביותר, לעשות קמפיין מוצלח זה כבר עבודה למומחים.

        מומחים לקידום עמודים עסקיים בפייסבוק!

        לסיכום ניתן לומר שעבודת קידום עמוד פייסבוק היא עבודה סיזיפית המצריכה הן פעולות שיווק ופרסום חיצוניות ובנוסף גם פעולות תחזוקה שוטפת של הפעלת העמוד עצמו ושמירה על יחסים קרובים עם קהל האוהדים שלכם. אצלנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב קיימת סוכנות פרסום המתמחה בניהול וקידום של עמודי פייסבוק עסקיים, נשמח לקדם את העסק שלכם בצורה מקצועית, שקופה וכזו שתניב לכם תוצאות במהירות. צרו עמנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

        אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

        קידום זה לאוס

        אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

        מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

          עוד בנושא שיכול לעניין אותך