Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    פרפורמנס מקס – Performance Max

    מה שצריך לדעת על קמפיין פרפורמנס מקס

    מי שמתמצא בשיווק דיגיטלי, נתקל בשנתיים האחרונות במושג פרפורמנס מקס – Performance Max, שהולך וצובר תאוצה. לחלק מאתנו, בעיקר בעלי עסקים שלא שוחים בתחום זה, זה נשמע כמו צמד מילים מפוצץ, אך מדובר בקמפיין שמוביל להצלחות רבות בתחום השיווק הדיגיטלי. אין ספק שלקמפיין מצליח, יש צורך בקמפיינר מעולה. קמפיין פרפורמנס מקס התחיל את דרכו, בקרב נתח מצומצם של מפרסמים אך עם הזמן כאמור, הוא החל לשמש ככלי שימושי מאוד. פרפורמנס מקס הוא מוצר משלים ל-Google Ads והוא נועד להוציא את המקסימום עבור הקידום הנכון ללקוח. מדובר בפיצ'ר אשר מהווה שובר שוויון להצלחת הקמפיינים, כאשר קמפיין זה הוא בעצם אוטומטי ברובו, ומתנהל כתהליך מכונה, אשר מנתב שטח פרסום מקסימלי למפרסם.

    יתרונות קמפיין העתיד

    כחלק ממדיניות גוגל ליצור פלטפורמה אוטומטית, נוצר הקמפיין שמפעיל את המכרז החכם של גוגל (בידינג) המבוסס על המטרות הנקבעות על ידי המפרסם. שיטה זו מחייבת את מפעילי הקמפיין לספק נתונים מסוימים של מודעות כקריאה לפעולה, העלאות שונות של חומרים כתמונות, קופי רייטינג ועוד. כחלק מתפעול הקמפיין ישנו צורך להגדיר את יעדי ההמרה אשר בהם אנו מעוניינים. בסוג קמפיין זה המפרסם מתבקש להגדיר יעד המרה לדוגמא באם הוא מעוניין ברכישה, ועוד. כך בעצם, כחלק מהתהליך, המערכת מוצאת את נתח השוק שלך – קהל יעד לחשיפה מקסימלית ונכונה. המודעות יופיעו במיקומים שונים בחיפושים כמו דואר, דיספליי ועוד. על מנת למקסם את ההצלחה, יש להכניס לקמפיין אך ורק נתונים קריאיטיביים, ועד כה המערכת מוכיחה את עצמה, ומובילה להצלחות רבות ותוצאות טובות בזמן יחסית מהיר. אחד מהיתרונות החשובים של הקמפיין, הוא שכל מה שבעבר היה נעשה בצורה ידנית, נעשה היום אוטומטית, וכך ניתן להשקיע יותר זמן באסטרטגיה לשיווק ואוטומציה. נשמע קל? תחשבו שוב.

    מומחים מביאים תוצאות טובות יותר

    על מנת לתפעל את הקמפיין החכם, יש לספק כאמור, נתונים ממוקדים, ואת זה יוכל לעשות קמפיינר מנוסה, היודע בדיוק מהם יעדי ההמרות שצריך על מנת להצליח. מנהל PPC מנוסה, יצליח למקסם זאת עבור הלקוח, דבר אשר יוביל להגדלת חשיפות וכנגזר מכך גם העלאת המכירות. על מנת להוציא את המקסימום, אסטרטגית, האופטימיזציה תצבור תאוצה ולכן חשוב שיופיעו כל המוצרים העדכניים, סרטונים שיווקיים שיוכלו לתרום רבות לתהליך ועוד. חשוב מאוד לתת חשיבות לשיפור חווית הלקוח, כך הערך המוסף יועצם ויתרום גם הוא לתהליך. כאשר התהליך נמצא בידיים הנכונות, נוכל להוביל את עסק שלכם, גבוה הרבה מעל למתחרים.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו