Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    סרטוני וידיאו לעסקים

    הפקה וצילום סרטוני תדמית לעסקים

    סרטוני תדמית לעסקים – אחד הכלים החשובים ביותר לכל עסק כיום המעוניין לשווק את עצמו בסביבה הדיגיטלית. אם אין לכם עדיין סרטון תדמית לעסק שלכם אתם מפסידים קהל רב שיכולתם להרוויח בזמן הזה, ישנם סרטוני תדמית מצילום ריאליסטי ואחרים מאיורים או אנימציות, ביחד נוכל לאפיין ביחד את צרכי העסק שלכם וסוג הסרטון המתאים ביותר לייצג את המותג שלכם ולחבר אליכם את הקהל.

    מדוע כדאי להכין סרטון תדמיתי לעסק?

    סרטון תדמיתי לעסק הוא בעל יתרונות רבים, יש לו השפעות רבות ואסור לזלזל בהן. הינה כמה יתרונות שבגינן כדאי לערוך סרטון תדמיתי לעסק:

    • ההשפעה על הצופה – הכנת טקסטים הם הדרך העיקרית שלנו לתקשר עם הגולשים דרך אתר האינטרנט של החברה, ברשתות החברתיות ובמקומות נוספים אולם הווידיאו הוא כלי עוצמתי במיוחד שחשוב לנצל אותו. באמצעות סרטון תדמית טוב תוכלו לחבר אליכם את הקהל, להעביר את הגולש חוויה עוצמתית יותר, לסמוך עליכם יותר ולעתים אפילו לתת לקהל את ההרגשה שהוא נפגש אתכם או ממש נמצא בבית העסק שלכם.
    • השפעות נלוות – צפייה בסרטון מושכת את הגולש לזמן שהייה ממוצע גדול יותר באתר וגם תורמת לשיפור חוויית המשתמש, חיבור למותג, סקרנות והרצון ללמוד עוד אודות המותג, מוצריו ושירותיו. פעולות אלה תורמות בין היתר גם לקידום האורגני של האתר כהשפעה נלוות על אף שלא מדובר במטרה העיקרית של הסרטון.
    • העברת מסר/מידע – באמצעות סרטון ניתן להעביר הרבה יותר מידע ומסרים במהירות ובקלות מאשר בתמונה או בטקסט. בין אם אתם רוצים למכור רכב, ציוד כלשהו או לשווק מספרה או חנות פרחים – באמצעות צילום סרטון תדמית מקצועי תוכלו להשפיע משמעותית על העברת המידע בזמן קצר.
    • תוצאות חיפוש בווידיאו – ברגע שיהיה לכם סרטון תדמית לעסק תוכלו להעלות אותו לערוץ היוטיוב של החברה שלכם ולאפשר גם לקהל ביוטיוב להיחשף למותג שלכם. כמו כן העלאת הסרטון לאתר שלכם תאפשר לגוגל להכניס אתכם לקטגוריות הסרטונים במנוע החיפוש שלה.

    הפקת סרטון תדמית לעסקים – דגשים חשובים:

    • אפיון – כל סרטון טוב מתחיל באפיון מקדים, מקצועי ואיכותי. האפיון יעזור לבעל העסק וגם למפיקי הסרטון להכיר טוב יותר את העסק, קהל היעד ולהעלות רעיונות לנושא הסרטון, להפקה שלו, לסוג הסרטון הרצוי, אורך הסרטון המומלץ ועוד.
    • אופן הצילום – במידה והחלטתם על צילום ריאליסטי ולא סרטון אנימציה או איורים למשל הרי שצריך להחליף על אופן הצילום, מקום הצילום, מה הקונספט ואיך אתם מעבירים את החוויה והמסר בצורה הטובה ביותר. גם אין לכם ציוד צילום מקצועי ניתן יהיה להשכיר צלם או לצלם באמצעות מכשירי סמארטפון מתקדמים וחצובה לצילום יציב ומקצועי.
    • סאונד – סרטון תדמית טוב יכול להיות מצולם גם באמצעות ציוד צנוע יותר ולאו דווקא בציוד שעולה עשרות אלפי שקלים אולם יש להקפיד על כמה דגשים חשובים כמו למשל על סאונד תקין. סאונד שלא נשמע טוב עשוי להיות בעייתי, להפחית מהאיכות ומהמקצועיות של הסרטון ולשגע את הקהל שלכם הצופה בו.
    • לבוש מתאים – הלבוש צריך להתאים לתפקיד שלכם, לצורה שבה אתם רוצים להציג את עצמכם ואת העסק שלכם ועוד. לדוגמה: אם אתם רוצים לעשות סרטון תדמית למפעל דאגו שהמנהלים יהיו בלבוש הולם ומסודר, העובדים יהיו לבושים בווסט או בבגדי העבודה בצורה אחידה ומסודרת ועוד.
    • כתבו תסריט – הכינו מראש תסריט עם רעיון ההפקה של הסרטון, המעבר בין הסצנות, המילים, החוויה שאתם רוצים להעביר ואפילו החיוכים והפרצופים שאתם רוצים שיופיעו בו.
    • תניעו לפעולה – סיום הסרטון צריך להניע את הגולשים לפעולה. בין אם מדובר בלחיצה על קישור, השארת פרטים באתר, רכישת מוצר כלשהו וכו'.
    • שלבו קריינות מקצועית – יש הרבה אנשים עם קול מתאים העובדים מהבית בקריינות לסרטונים מקצועיים שיכולים לדובב דמויות בסרטון התדמית שלכם, לשחק וכמובן גם לקריין את ההנעה לפעולה בסוף הסרטון. זה ישדרג משמעותית את הסרטון שלכם.

    מהו סוג הסרטון שאנו רוצים לצלם?

    יש סוגים שונים של סרטוני תדמית לחברות שאפשר להפיק. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. לדוגמה: סרטון עם אנשים אמיתיים או תמונות אותנטיות מהפעילות היומיומית בעסק תשדרג משמעותית את החיבור של הגולש למותג, תאפשר לו להרגיש כאילו הוא מבקר בעסק שלכם, תעזור לו לסמוך עליכם יותר ועוד. החיסרון הוא שזה ידרוש הפקה וציוד מקצועי יותר, שכירת שחקנים או לחילופין אישור מהעובדים שלכם לצלם אותם ולהשתמש בחומרים לקידום החברה ועוד.

    להלן דוגמה ליתרונות של סרטי תדמית מסוג אנימציה:

    • אין צורך לחשוף את עצמכם או את העובדים שלכם בסרטון התדמית או להשכיר שחקנים חיצוניים.
    • העלות של הפקת הסרטונים לרוב תהיה זולה יותר מהשכרת שחקנים ויום צילום פיזי.
    • אנשים רבים יעדיפו לקבל את המסרים באמצעות אנימציה ודמויות מצוירות ויוכלו להתחבר לכך יותר (זה גם תלוי בסוג העסק ובקהל היעד שלכם).
    • ניתן להעביר מסרים מורכבים יותר בצורה פשוטה יותר…

    לסיכום, הפקת סרטוני וידיאו לעסקים הינה עבודה מקצועית אך חשובה מאין כמוה. בעלי עסקים המשקיעים בסרטון תדמית ירוויחו כלי עוצמתי בו יוכלו לעשות שימוש במגוון פלטפורמות וכמובן גם באתר החברה. הסרטון יסייע בחיבור הקהל אל המותג, בהעברת מסרים בצורה קלילה ונעימה יותר, העברת פרטים שונים בזמן קצר (כמו למשל מידע על שירותי החברה או יתרונות החברה) ויתרום גם למדדים שונים העשויים להשפיע על חוויית המשתמש באתר ובין היתר גם על הקידום האורגני שלו בגוגל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

     

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו