Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

    מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





      לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

      רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




        כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

        טרגוט בפייסבוק ע"י בניית קהלים

        בניית קהלים פייסבוק – המדריך למפרסם המתחיל

        אז החלטת כבר לעשות לעצמך פרסום בפייסבוק לעסק שלך … מזל טוב הגיע הזמן קבלו את המדריך שחשוב שתקראו רגע לפני שאתם משקיעים אפילו שקל אחד בפרסום.

        מסע הפרסום של כל לקוח מורכב מלא מעט מרכיבים שיביאו להצלחה שלו, זה יכול להתחיל בקריאייטיב מוצלח ולעשות את דרכו לויז'ואל מנצח ואפילו אולי סרטון מדהים, אבל כל זה לא יעזור לכם אם הקהל שאתם פונים אליו הוא לא הקהל הנכון.

        בואו נעשה השווה רגע רק כדי שנוכל לסדר לעצמינו את החשיבה. לפני 20 שנה הפרסום היה כמעט ולא מדיד, הייתם שמים מודעה בעיתון או מי שזוכר עדיין בספר הענק של דפי זהב. יכולנו לדעת פחות או יותר מאיפה מגיעים הלקוחות שלנו (אם רק היינו זוכרים לשאול אותם), אבל בינינו מי היה מתייחס לזה בכזו רצינות עד כדי לחקור את הלקוח מאיפה הגיע מזל שהגיע בכלל.

        נריץ את עצמינו חזרה בזמן 20 שנה לתקופה שלנו היום ולעידן פרסום הדיגיטלי ועכשיו אנחנו יכולים לדעת כמעט הכל, כמויות המידע שיש באינטרנט לא נתפסות בכלל  והנה דוגמא לכך, ענקיות הפרסום גוגל ופייסבוק יכולות לזהות דפוסי התנהגות אצל משתמשים לא מאמינים ? תנסו להקיש בגוגל "מלון זול בתאילנד" או לחלופין "טיסה לברזיל" , תקישו את זה כל יום במשך יומיים או שלושה מקסימום ופשוט תשימו לב מה הולך לקרות לפרסומות שלכם כמעט בכל אתר שתגלשו בו. כנסו לפייסבוק ותלחצו אפילו לייק למודעה של לימודי הייטק של מוסד כלשהו לא חייב להיות המוכר ביותר, ואולי אחר כך לקורס מחשבים ותראו איך הפלטפורמה תגיב אחרי שהיא תדע שזה התחום שאתם מתעניינים בו.

        טרגוט נכון בפייסבוק מתבצע על ידי טרגוט קהלים בעלי מאפיינים או דפוסי התנהגות שמתאים לקהל היעד שלנו לדוגמא נרצה לפרסם מבצעי טיסות לחו"ל לאדם שטס הרבה לחו"ל וכדומה.

        אחרי שהבנו את זה נתכנס לנושא שלנו בניית קהלים, עכשיו כשאנחנו יודעים שלפייסבוק יש את כל המידע הזה על כל משתמש שלו ננסה להבין איך אנחנו רותמים את כל המידע הזה לטובתנו.

        מיקוד קהלים בפייסבוק – תהליך עבודה

        מיקוד קהלים בפייסבוק – תהליך עבודה

        • דמוגרפיה – אולי החלק הראשון והפשוט ביותר שאנחנו צריכים – למי מיועדת המודעה לאיזה גילאים , גברים / נשים / שניהם יחד. בהמשך למידע זה אנחנו יכולים לטרגט קבוצות שונות כמו למשל – הורים , הורים לילדים בגילאים 1-5 (או טווחים שונים של גילאים). חתכים דמוגרפיים נפוצים: סטטוס מערכת יחסים , תחום עיסוק מרכזי , תעשייה בה הלקוח עובד , רמת השכלה לדוגמא בוגר יסודי, תואר ראשון , סטודנט ועוד….
        • נוכל גם לפרסם באופן מדויק אנשים שחוגגים ימי הולדת בחודשים שאנחנו רוצים.
        • תחומי עניין אדם שעשה למשל לייק לעמוד עסקי של מוצרי חשמל , או מוצרי בנייה נניח אספקה טכנית, פייסבוק יודע לקשר לנו את תחום העניין שבחרנו לתחום עניין כמו למשל שיפוצים, עשה זאת בעצמך, ויתחיל להציע לנו תחומי עניין דומים שמאפיינים בעצם את קהל הלקוחות שאליו אנחנו מעוניינים להגיע ולפרסם להם.
        • אפיון התנהגות עם כל מה שאנחנו יודעים שפייסבוק וגוגל כבר יודעים עלינו לא מפתיע למשל שנוכל לטרגט אנשים בעלי דפוס התנהגות מסויים כמו למשל אנשים שטסים לחול בתדירות גבוהה יחסית ,אנשים ששהו בחול תקופה ארוכה וחזרו פתאום לארץ , אנשים שעזבו מדינה מסוימת ולא חזרו אליה תקופה מאוד ארוכה וכדומה.
        • מיקוד קהלים בפייסבוק – אם אנחנו רוצים למקד את הקהל שלנו לקהל שמתעניין ברכישה של מוצרי טיפוח לשיער לפייסבוק אין באמת מאגר של אנשים כאלה מה שעלינו לעשות הוא בעצם לבנות פרופיל הכי קרוב לאנשים שהמודעה שלנו תוביל אותם לרכישה של המוצר לדוגמא נוכל לבחור תחום עניין של טיפוח שיער, אנשים שמבקרים בסלון לעיתים קרובות,  אנשים שמתעניינים בהחלקות שיער וכדומה. את תחומי העניין אפשר לפתח ולצמצם ככל שאנחנו רוצים כשכל המטרה היא באמת לתת לפייסבוק את הפרמטרים המדויקים ביותר שמאפיינים את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו.

        ביצוע נכון של אי הכללה

        דבר נוסף ואולי לא פחות חשוב מהטרגוט של הלקוחות עצמם היא בעצם ביצוע האי הכללה לאנשים שאנחנו בטוח יודעים שהמודעה או המוצר שלנו לא רלוונטי אליה לדוגמא אם אנחנו מפרסים מבצע שמזמין סטודנטים להירשם למוסד לימודים אקדמאים נבחר לשלול קהל מסויים כמו למשל סטודנטים לתואר ראשון מכיוון שהקהל הזה כבר לומד במוסד אקדמאי כלשהו .

        במידה ונפרסם לקהל לקוחות מאורסים על אולמות ארועים נרצה לשלול את כל הזוגות הנשואים מכיוון שהם כבר לא רלוונטיים למסע הפרסום שלנו וכדומה.

        קהל שמור - מה זה בדיוק?

        קהל שמור – איך לא לעשות עבודה פעמיים

        אחרי שעשינו ובנינו את הקהל שאנחנו מעוניינים לפרסם לו חשוב שנשמור אותו. הסיבה מאוד פשוטה לא נעשה את זה אם נרצה לפתוח קמפיין פייסבוק חדש לאותו הקהל נצטרך לעשות את אותו טרגוט קהלים שכבר עשינו וכולנו מבינים שזו עבודה כפולה שאפשר לחסוך בלחיצה על כפתור אחד .

        אז על מה עברנו בעצם במאמר הזה :

        • קהלים בפייסבוק
        • איך בונים קהל בפייסבוק
        • טרגוט נכון בפייסבוק

        רוצים לקבל עוד טיפים על קידום עסקים בפייסבוק? אתם מוזמנים לפנות לצוות המומחים שלנו בפייסבוק! בהצלחה לכולם!

        אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

        קידום זה לאוס

        אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

        מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

          עוד בנושא שיכול לעניין אותך