Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    שירותי קידום אתרים לעסקים וחברות באינטרנט

    קידום אתרים

    להיות בראשון בגוגל הוא לא סתם מוטו של חברות קידום אתרים או מטרה של בעלי עסקים המעוניינים להגיע לשם עם האתר שלהם אלא סמל סטטוס שיכול להציב את העסק שלכם כמוביל בתחומו, לשפר משמעותית את האמינות שלכם בפני הלקוחות ולשנות לחלוטין את העסק שלכם ואולי גם את ההווה והעתיד שלכם. הליך קידום אתרים הוא הליך סיזיפי הכוללת פעולות רבות הפועלות על קשת רחבה של נושאים ועבודה על האתר ומחוצה לו. העבודה מתבצעת באופן שוטף על מנת לקדם את האתר בגוגל, בצורה חוקית וטבעית ככל שניתן, ולהגיע עד למקום הראשון בתוצאות האורגניות בגוגל.

    מי צריך שירות קידום אתרים והאם זה מתאים לכל עסק?

    שירות קידום אתרים יכול לעזור לכם להתקדם בגוגל בכמה אופנים לא רק בתוצאות האורגניות. המוצרים שלכם יוכלו להופיע בסרגל המוצרים שגוגל מציג לגולשים בכל פעם שמישהו מחפש מוצר מסוים או מחיר למוצר מסוים. תוכלו להופיע במפות של גוגל ובתוצאות המקוצרות בעזרת קידום לוקאלי. תוכלו גם להשתמש במערכת הפרסום הממומן כדי להגיע לתוצאות הראשונות אם זה יותר משתלם לעסק שלכם. קידום בגוגל הוא שירות מקיף לכל זה אולם בכתבה זו נעסוק בעיקר בקידום אתרים בתוצאות האורגניות בגוגל.

    קידום אתרים זה המומחיות שלנו, תן לנו לעבוד בשבילך:

      האם כדאי להשקיע בקידום אתרים או בטכניקת פרסום אחרת?

      כאמור השיווק הדיגיטלי בורך בכמה וכמה טכניקות פרסום נהדרות שאולי כדאי יהיה לכם להשקיע בהן. קידום אתרים היא רק חלק מהן ותוכלו להשקיע גם בקידום ברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב, פרסום ממומן, פרסום באמצעות תוכן ועוד. אז איך להחליט במה כדאי להשקיע והאם כדאי יהיה להשקיע בקידום אתרים? ובכן קידום אתרים היא טכניקת פרסום הפועלת לטווח הארוך. עם זאת היא ידועה כטכניקת הפרסום המובילה בתחום הפרסום הדיגיטלי כיוון שהיא מספקת את התוצאות הטובות ביותר לטווח הארוך הן מבחינת העלויות והן מבחינת המיתוג והמוניטין של החברה המופיעה ראשונה או בין התוצאות הראשונות בגוגל.

      אם אתם יכולים לאפשר לעצמכם להשקיע תקציב פרסום בקידום אתרים לטווח ארוך והעסק שלכם יכול להתקיים בינתיים אז כמובן שזו האופציה הטובה ביותר עבורכם. אם תקציב הפרסום הוא מספיק גדול ניתן לשקול שילוב של קידום אתרים עם טכניקת פרסום נוספת שתייצר תוצאות לטווח הקצר בזמן שעובדים על קידום האתר לטווח הארוך.

      אילו סוגי אתרים ניתן לקדם בגוגל?

      1

      אתר תדמית

      ככל הנראה סוג האתר הנפוץ ביותר. כל חברה דואגת בראש ובראשונה שיהיה לה אתר תדמית הכולל מידע אודות העסק ושירותיו, מעט תמונות, בלוג מאמרים לחלוקת טיפים וערך ועוד.
      2

      אתרי תוכן

      אתם כמו בלוגים, מגזינים ואתרים נוספים המציעים תוכן רב לגולשים. במידה והתכנים ייחודיים ובעלי ערך גוגל מאוד יאהבו אתרים מסוג זה. כמובן שיש משתנים רבים נוספים אולם תוכן מקצועי ורב יכול בהחלט לעזור גם בפריסה רחבה יותר של ביטויים מפתח מקודמים.
      3

      אתרי WEB 2.0

      אתרים אינטראקטיביים שבהם הגולשים לוקחים חלק פעיל כמו פורומים, משחקים, רשתות חברתיות ועוד. אם עובדים נכון ניתן לקדם גם אתרים מסוג זה.
      4

      אתר חנות וירטואלית

      כיום יש מיליוני אתרים של חנויות וירטואליות בתחומים שונים. אתרים אלה מאופיינים בתמונות רבות של מוצרים ועמודי מוצר רבים שלרוב עומדים ריקים מתוכן או רזים מאוד בתוכן. עם כמה טכניקות קידום טובות ותוכן טוב למלא את האתר ועמודי התוכן הריקים ניתן יהיה לזכות ביתרון על פני המתחרים.

      הכול מתחיל מאפיון העסק, קהל היעד ובניית אסטרטגיית קידום נכונה באינטרנט

      כמה מהפעולות החשובות ביותר בכל הליך קידום אורגני:

      בכל הליך קידום אורגני יש אינספור פעולות המבוצעות לאורך עבודת הקידום ואלה משפיעות על מאות פרמטרים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל. כל עבודת קידום מקצועית חשוב שתכלול את הפרמטרים הללו במסגרת העבודה:

      הזנת תכנים באתר הלקוח

      התוכן הוא חלק בלתי נפרד מכל אתר ובמיוחד מהליך קידום בגוגל. כחלק מעבודת הקידום יש הצורך להטמיע מאמרים חדשים באתר המקודם על מנת לשמור עליו מעודכן בתדירות סבירה וכמובן לחלק ערך רב יותר לגולשים עם כל מאמר שנוסף לאתר או תוכן שנוסף לעמוד מוצר וכו'. את התכנים יכתבו כותבי התוכן של החברה בהתאם לאפיון ודגשים חשובים מהלקוח.

      אופטימיזציה לתכנים באתר הלקוח

      לא די בהזנת תכנים חדשים באתר הלקוח וכי חשוב מאוד לטפל גם בתכנים קיימים באתר הלקוח. במסגרת הליך הקידום המקדם יבצע אופטימיזציה (התאמה) לתכנים בתוך האתר והתאמתם לצרכי הקידום האורגני, זאת לצד שמירה את אותנטיות ושטף קריאה תקין לטובת חוות הגלישה והקריאה של הגולשים. במסגרת האופטימיזציה יבוצעו מהלכים שונים נוספים כמו טיפול בתגיות מטא, אופטימיזציה לתמונות באתר, הוספת קישורים פנימיים ועוד.

      קישורים פנימיים וחיצוניים

      קישורים הם חלק חשוב מאוד בכל הליך קידום אורגני והם מתחלקים לשניים: הקישורים שאנו מקשרים מתוך עמודי האתר שלכם לעמודים אחרים באתר שלנו – אלה נקראים קישורים פנימיים. החלק השני הם קישורים חיצוניים – אותם המקדם יוזם בדרך כלל על ידי פיזור של כתבה באתר אחר באינטרנט ומתוך הכתבה הקישור חוזר אל האתר כמעין המלצה.

      שיפור חוויית המשתמש באתר

      מאז ומתמיד היה חשוב לשפר את חוויית המשתמש באתר אולם בשנים האחרונות גוגל החלו לייחס לכך חשיבות גבוהה יותר. אם כן חשוב מאוד לייצר חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר כיוון שיש לה השפעה מכרעת על הגולשים שלכם, על כמות המכירות וההמרות באתר שלכם וכמובן על הקידום האורגני. ככל שחוויית המשתמש טובה יותר כך הקהל יגלוש יותר זמן באתר, ייהנה לעשות שימוש באתר, ללמוד מהתכנים בו, להירשם אליו, להגיב בו, לשתף את התכנים שבו ועוד. שיפור חוויית המשתמש תכלול בין היתר סעיפים שונים כמו שיפור מהירות האתר, תפריטי ניווט נוחים ויעילים, טפסי הרשמה קצרים ופשוטים, אתר מאובטח לגלוש בו ולרכוש בו מוצרים ועוד.

      שימוש בכלים ותוספים שונים

      עבודת קידום לא יכולה להיות מקצועית אם לא נעשה שימוש בכלים מקצועיים. כלים אלה לא רק מראים לנו את דירוג האתר בגוגל לביטויים שאנו מקדמים עבור הלקוחות שלנו אלא גם מסייעים במחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח, מציאת קישורים שבורים שקשורים לאתר המקודם או מקורות נוספים לקישורים פוטנציאליים. כלים רבים משמשים למעקב אחר ביצועי הגולשים, אחר אופטימיזציה ועוד.

      התאמת האתר למובייל

      דבר נוסף וחשוב מאוד הוא להתאים את האתר לגלישה רספונסיבית. כלומר לגלישה במסכים בגדלים שונים. מרבית הגולשים עושים זאת באמצעות המובייל כיום כך שללא התאמה למובייל סביר להניח שהאתר שלכם יישאר מאחור.

      קידום אתרים באינטרנט ללא פשרות

      למה אתם מחכים? תשאירו פרטים ואנחנו מיד חוזרים

      הגיע הזמן להתחיל קדם את האתר של העסק

        צפו במגוון סרטונים מאירוע החברה האחרונים שלנו במהלך השנים האחרונות

        שיווק עסקים באינטרנט עושים עם לאוס מדיה ואינטראקטיב:

        חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ הינה מחברות הפרסום המובילות בישראל וחברת הפרסום הדיגיטלי המתקדמת ביותר. החברה מפתחת כלים טכנולוגיים מתקדמים ועושה בהם שימוש מקצועי לקידום לקוחותיה והשגת יתרונות על פני המתחרים. החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום הפרסום הדיגיטלי, מלווה עסקים בכל סדר גודל ומספקת מעטפת כוללת לשיווק, מיתוג ופרסום העסק בזירה הדיגיטלית הישראלית והבינלאומית. כל מה שאתם צריכים במקום אחד כדי לקדם את העסק שלכם, צפו בסרטונים ותבינו עם מי יש לכם עסק:

        אירוע חברה 2018

        אירוע חברה 2019

        אירוע חברה 2020

        קידום אתרים ופרסום באינטרנט

        הסכם קידום אתרים – משהו שאתם לא יכולים לוותר עליו:

        הסכם קידום אתרים הוא מסמך חובה לכל חברת קידום ולכל בעל עסק. חשוב מאוד לדאוג להסכם כזה כבר עם תחילת העבודה כדי למנוע חילוקי דעות בהמשך. כמו כן הסכם הקידום צריך לעגן סעיפים לשני הצדדים ולהיות הוגן כלפי שני הצדדים. מצד אחד חברת הקידום שתבצע את עבודתה בצורה שקופה וברורה מול הלקוח, תקבל את שכרה בזמן ובמלואו ומצד שני הלקוחה יקבל את התמורה שסוכמה מול חברת הקידום ובהסכם זה, יהיה זכאי לדוחות מפורטים וידיעה מה מצבו ומהי אסטרטגיית הקידום עבורו ועוד.

        מפרט עבודה – סעיף זה חשוב שיופיע בהסכם קידום אתרים אולם הוא אינו יכול להכיל את כל הפרמטרים הרבים והשונים שהחברה תבצע. למרות זאת, חשוב שיופיעו פירוטי כמויות לכמה מן השירותים המובטחים ללקוח במסגרת חבילת הקידום שרכש. לדוגמה: 4 מאמרים בחודש לתוך אתר החברה, X קישורים בחודש מרחבי הרשת ועוד.

        התחייבות – בגדול חברת הפרסום לא יכולה להתחייב לכם לתוצאה הראשונה בגוגל תוך X זמן אבל היא בהחלט יכולה להתחייב לכם, מהניסיון שלה, על הגעת הביטויים המקודמים או חלק מהם לתוצאות הראשונות בתוך זמן סביר. לדוגמה: האתר של הלקוח יופיע ב3 התוצאות הראשונות בגוגל בלפחות 5 ביטויים רלוונטיים עם נפח חיפושים X בחודש בתוך חצי שנה מתחילת העבודה.

        קישורים – הקישורים הם חלק בלתי נפרד מנושא הקידום וגם נושא רגיש במיוחד. אחת הסיבות שבגינן צריך חוזה קידום אתרים ואחת הבעיות שהיו לאורך השנים היא חברות קידום שמורידות מהאוויר קישורים שעשתה עבור הלקוח בתור "נקמה" על זה שהוא הפסיק לעבוד עם החברה. היא מראה לו שללא הקישורים שהיא יצרה הוא יאבד מיקומים בגוגל ודוגלת בשיטה של "אם אתה לא עובד איתנו אז שמישהו אחר יעשה את העבודה הקשה עבורך. לא תהנה מהיתרונות שלנו". ובכן חשוב להבין כי הלקוח המשלם על השירות, כל זמן שהוא משלם ועובד עם החברה הוא זכאי לכל ההטבות שבגינן הוא משלם. אם החברה מקבלת כסף ומייצרת קישורים בחלק מהכסף הזה היא צריכה להשאיר את הקישורים הללו באוויר כיוון שהלקוח שילם על זה. לכן ודאו שהקישורים שלכם עבור הקידום רשומים בהסכם כקנויים ולא מושכרים.

        זמני התקשרות – קידום אתרים פועלת לטווח הארוך ולוקח זמן להגיע לתוצאות. אי אפשר לעבוד חודש-חודשיים ולצפות להגיע למקום הראשון בגוגל בכמה ביטויים מרכזיים בתחום שלכם. לכן צריך לתת לחברת הקידום קצת זמן לעבוד. בדרך כלל ההסכם יכלול התחייבות לחצי שנה עד שנה לכל הפחות בין הלקוח לחברת הקידום.

        הסדרי תשלום – כמובן שסעיפים שונים בנוגע לתשלום גם כן צריכים להיות בהסכם כמו סך התשלום החודשי לחברה לפני מע"מ, אופן התשלום (שיק, מזומן, העברה בנקאית וכו') ומועד התשלום.

        עוד מידע על קידום אתרים

        קידום אתרים לעסקים באינטרנט הוא תחום נרחב מאוד עם המון מידע, כמה שלא נרשום תוכן על מגוון הנושאים יש עוד המון אפשרויות ופלטפורמות לעשות בהם קידום, מצרפים לכם מספר פוסטים נוספים שתוכלו לקבל מהם מידע על היכולות שלנו לעשות עבורכם קידום אתרים באינטרנט.

        כמה זמן ייקח עד שנתחיל לראות פירות?

        קידום אתרים היא טכניקת פרסום הפועלת לטווח הארוך. כמובן שאם היינו אומרים לכם שבעוד שנתיים מהיום תוכלו לזכות ב1000 לקוחות פוטנציאליים חדשים או אם אתם מעדיפים 200 לקוחות פוטנציאליים חדשים באותו סכום השקעה אבל לקבל אותם כבר מהימים הראשונים של הקמפיין בטפטופים – סביר להניח שאם העסק עובד ולא לחוץ לכם כלכלית תעדיפו להשקיע שנתיים ולקבל 1000 לקוחות ולא 200. כמובן שלא אצל כולם המקרה כזה ויש בעלי עסקים רבים שרוצים לקבל תוצאות באופן מידי או כמעט מידי בתמורה להשקעה שלהם וחשוב להם להתחיל ל"הריץ עניינים" מה שנקרא ולהזרים לקוחות לעסק. משום כך הם יעדיפו פחות לקוחות אבל לקבל אותם בהקדם כדי להתחיל לבסס את העסק. ההשקעה בקידום אתרים תניב פירות טובים יותר לטווח הארוך אולם זה עשוי לקחת בין חצי שנה-לשנה וחצי בממוצע כדי להתחיל ליהנות מפירות הקידום שלכם.

        טכניקות כובע לבן מול טכניקות כובע שחור:

        בתחום הקידום האורגני חשוב להכיר שיש טכניקות פרסום טובות וטכניקות פרסום שמנסות לנצל פרצות במנוע החיפוש של גוגל, אלה מצידם אינם אוהבים את זה ועשויים להעניש את האתרים. מי שמבצע את הפעולות הללו אלו חברות קידום שמחפשות לגבות כסף מהלקוח לטווח קצר ולהיעלם, מקדמי אתרים חסרי ניסיון ו/או חברות שנמצאות במצוקה ומנסות לרצות לקוחות על ידי שיטות אלה כדי לשמור על הלקוחות מרוצים כיוון שבדרכים המקובלות והחוקיות הם אינם מצליחים לבצע את העבודה כמו שצריך. חשוב להבין שעבודה מול גורמים כאלה עשויה לגרום לענישת האתר שלכם בצורה כזו שיהיה קשה מאוד לשחזר את האמון של גוגל באתר ולכן ההשקעה הכספית שלכם והזמן שיעבור ירדו לטמיון. אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ עושים שימוש בטכניקות פרסום כובע לבן, טכניקות מתקדמות וחוקיות ועושים שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים (חלקם פרי פיתוח החברה) ובניסיון הרב שצברנו בתחום לאורך השנים על מנת להעניק את השירות המקצועי והטוב ביותר בתחום.

        מהו קידום אתרים לוקאלי ומדוע כדאי לנו להשקיע בו?

        קידום אתרים לוקאלי זו אחת מטכניקות הקידום במנוע החיפוש של גוגל. בעבר האתרים הגדולים של החברות הגדולות שיכולות להשקיע הון בקידום אתרים – היו אלה שלרוב תפסו את המקומות הראשונות בכל תחום והיה קשה מאוד להזיז אותן משם – הרי שעבור עסקים קטנים עד בינוניים המעוניינים לקבל נתח מהגולשים של גוגל היה קשה מאוד להגיע לזה. כעת באמצעות קידום אתרים בעל אופי לוקאלי (מקומי) ניתן בהחלט לעשות את זה. בוחרים ביטויים רלוונטיים בתחום שלנו עם תוספת אפיון לוקאלי כלשהו. לדוגמה אם לוקחים את אותה דוגמה של חברת הדברות שדיברנו עליה קודם ונניח שהיא עובדת רק באזור המרכז אז נחפש לקדם את החברה בביטויים כמו "הדברת נמלים במרכז, שירותי הדברות במרכז, הדברה בתל אביב, שירותי הדברה ברמת גן, מדביר בחולון" וכו'. זאת מאשר לבחור בביטויים כלליים יותר ללא התוספת של הביטוי המקומי.

        ללא כלים מקצועיים – לא ניתן יהיה לקדם את האתר שלכם:

        כאמור כל מקדם אתרים מקצועי יסכים שללא כלים מסוימים אי אפשר לבצע עבודת קידום בצורה הטובה ביותר. אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ פיתחנו כמה כלים החיוניים לעבודת הקידום ולחלק מהם יש גישה לכל לקוח שלנו שיוכל לעקוב אחר ביצועי העבודה שלנו בכל זמן נתון. להלן כמה מהכלים הנפוצים והשימושיים ביותר בהליך קידום אורגני ובכלל בניהול ופרסום אתר:

        גוגל אנליטיקס – כלי נהדר וחינמי של גוגל המאפשר לעקוב אחר כמות הביקורים באתר, מקורות התנועה שמהם מגיעים הגולשים, ביטויים שמהם מגיעים הגולשים ועוד.
        גוגל סירץ' קונסול – כלי נוסף וחשוב של גוגל המציג מידע רב אודות האתר, הגולשים, מיקומי ביטויים מובילים ועוד.
        HOTJAR – כלי נהדר המאפשר הצגה של התנהגות הגולשים באתר שלנו באמצעות מפות חום ונתונים נוספים וחשובים, הקלטות מסך ועוד.
        GOOGLE PAGE SPEED – כלי מצוין לבדיקת מהירות הגלישה והטעינה של האתר ומכיוון שמדובר בכלי של גוגל ככל הנראה באמצעות אותו אלגוריתם היא עורכת את האבחנה לצרכי הקידום של האתר שלנו במנוע החיפוש שלה. גוגל גם תציג לנו כמה עצות לשיפור.
        כלי מילות המפתח של גוגל וכלי נוסף כמו UBERSUGGEST – יכולים להיות כלים טובים לעריכת מחקר מילות מפתח.
        AHREFS – כלי נהדר למחקר קישורים, ניתוח מתחרים, מהיכן הקישורים נכנסים לאתר שלנו ועוד.
        COPYSCAPE – כלי נהדר לבדיקת תוכן משוכפל באתר שלנו ושהתוכן החדש שאנו מעלים לאתר אינו משוכפל ממקור אחר.

        קידום אתרים בגוגל עם לאוס מדיה ואינטראקטיב:

        אם כן קידום אתרים בגוגל הוא הליך סיזיפי הכולל עבודה רבה ומסועפת. עבודה המתבצעת בצורה לא נכונה או באמצעות טכניקות כובע שחור עשויות להזיק לאתר שלכם ולא לקדם אותו. לכן אתם רוצים לעבוד עם חברת קידום טובה ומנוסה הפועלת בצורה מקצועית ונכונה לטובת קידום האתר שלכם. חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ בעלת ניסיון רב שנים בתחום הפרסום הדיגיטלי בכלל ובתחום קידום האתרים בגוגל בפרט. החברה נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום זה בארץ ולאחד ממשרדי הפרסום הגדולים והמובילים בישראל. החברה עובדת בצורה שקופה ומקצועית מול לקוחותיה החל משלב האפיון הראשוני וכן באופן שוטף. באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים פרי פיתוח החברה יוכל הלקוח לעקוב אחר ביצועי האתר שלו בגוגל, כמות הגולשים באתר ונתונים נוספים והכול בזמן חי ובכל עת.
        לפרטים נוספים והצטרפות למשפחה צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ואנו נדאג לכם בצורה המקצועית והטובה ביותר.

        מהו שירות קידום אתרים?

        קידום אתרים הוא הליך שבו מקדם האתרים מבצע פעולות שונות לטובת קידום האתר במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. העבודה מתפרסת על פני עשרות פעולות שונות שיש לבצע באופן שוטף על האתר ומחוצה לו ויש מאות פרמטרים המשפיעים על דירוג האתר במנוע החיפוש של גוגל.

        למי מיועד קידום אתרים?

        קידום אתרים בגוגל יכול לעזור כמעט לכל בעל עסק ובכל תחום למעשה. כל עוד יש אנשים המחפשים ביטויים/מוצרים/שירותים בתחום בו עוסק העסק הרי שכדאי יהיה להשקיע בקידום האתר למקום הראשון בגוגל.

        כמה עולה לקדם אתר בגוגל?

        העלות עשויה להשתנות כמובן בהתאם לתחום ומידת התחרות בו, היקף השירות המבוקש, גודל העסק, המתחרים ועוד. בדרך כלל עלות ממוצעת של בין 3,000 ל-5,000 ₪ בחודש תהיה מספיקה לקידום אתר ועבודה חודשית מכובדת לטובת הקידום.

        איך לבחור את ביטויי המפתח לקידום האתר שלנו בגוגל?

        מקדם האתר שלכם יבצע מחקר מילות מפתח בכלי מילות המפתח של גוגל וכן בכלים נוספים עמם עובד המקדם. בתחילה יכין רשימה ארוכה של ביטויים פוטנציאליים בתחום שלכם ולאחר מכן יסנן את הרשימה בהתאם לגובה תקציב העבודה אתכם ובחירת הביטויים הנכונים לקידום תוך התחשבות באפיון העסק, המתחרים וכו'.

        קידום אתרים היא טכניקה לטווח ארוך – כמה זמן עד שנראה תוצאות?

        אין תשובה בטוחה בכל הקשור לקידום אתרים כיוון שגוגל יכולה לפתע לבצע שינוי גדול שיטרוף את הקלפים, אולם כל עוד זה לא המקרה הערכה גסה של בין שנה לשנה וחצי עד שתתחילו לראות פירות מהשקעתכם. כמובן שבתחומים פחות תחרותיים ייתכן ותוך כמה חודשים כבר תמצאו את עצמכם במקום הראשון.

        איך לבנות אסטרטגיה נכונה לקידום אתר בגוגל?

        בניית אסטרטגיה לקידום אתר תלוי באני מאמין של החברה המקדמת, בניסיון שצברה לאורך השנים ובשיטות הקידום שהיא מאמינה שעובדות עבורה ועבור לקוחותיה. על כל פנים, האסטרטגיה תיבנה בהתאם ללקוח, לתקציב שלו, לתחום שבו הוא עוסק, למידת התחרות בתחום ועוד משתנים נוספים.

        אילו מחקרים יש לבצע לפני ובמהלך עבודת קידום אתרים?

        לפני ובמהלך עבודת הקידום כדאי יהיה לבצע מספר מחקרים חשובים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. בין היתר יבוצעו מחקר מתחרים, מחקר שוק, מחקר על קהל היעד ומחקר מילות מפתח לבחירת הביטויים המקודמים.

        אילו כלים מומלצים לקידום אתרים?

        הליך קידום אתרים מקצועי כולל שימוש בכלים החיוניים לעבודה סיזיפית ומוצלחת. בין היתר המקדמים יעשו שימוש בכלים כמו גוגל אנליטיקס, גוגל סירץ' קונסול, AHREFS, SEMRUSH, תוסף יוסט SEO לוורדפרס, סקרימינג פרוג ועוד. אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ עושים שימוש גם בכלים פרי פיתוח החברה המאפשרים לנו לבצע את העבודה בצורה מקצועית ומתקדמת יותר ומאפשרת גם ללקוחות שלנו לעקוב אחר העבודה בצורה שקופה, נעימה ונגישה.

        כמה עולה לנו קידום אתרים?

        עלות ממוצעת של קידום אתרים מקצועי תנוע בין 3,000 ל-5,000 ₪ בממוצע. עבור עסקים קטנים יותר וקידום בחבילת התנסות בסיסית יותר ניתן להתחיל לבצע עבודת קידום גם ב1,500-2,000 ₪ בחודש. המחירים הינם לפני מע"מ כמובן. חשוב להבין כי ככל שהתקציב גבוה יותר כך הגמישות של חברת הקידום בעבודה על האתר שלכם היא גדולה יותר: ניתן לדאוג לתכנים איכותיים וטובים יותר, לתכנים רבים יותר, להכניס יותר קישורים לאתר מרחבי הרשת, לדאוג לקישורים איכותיים יותר, להשקיע זמן רב יותר בשיפור חוויית המשתמש באתר ובאופטימיזציה של התוכן בו, להשקיע בלקוח שימוש בכלים מתקדמים החיוניים לעבודה מקצועית בתחום ועוד. להלן כמה מהפרמטרים שאנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ מתחשבים בהם על מנת לתמחר עבודת קידום ללקוח: