Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    הזנת תוכן לאתרי אינטרנט

    כל מה שצריך לדעת על הזנת תוכן לאתרי אינטרנט

    הזנת תוכן לאתר אינטרנט

    אתרי אינטרנט הם הבסיס של כל עסק בעולם השיווק הדיגיטלי. באתר האינטרנט שלכם תוכלו להציג את המידע על העסק שלכם, את האפשרויות השונות ליצור עמכם קשר וכמובן לשתף תכנים הקשורים בתחום שלכם. באתרי חנות אלקטרונית צריך לשתף תמונות ומידע על המוצרים שאתם מוכרים, באתר תדמית רגיל לעסק לרוב תצטרכו לפרט אודות שירותי החברה ובכל אתר כיום יש גם בלוג מאמרים שכדאי להזין אליו תוכן על מנת שגולשים ימשיכו לחזור אליכם ויקבלו תשובות וערך מכם בנוגע לשאלות בתחום שלכם. התכנים באתר שלכם עובדים עבורכם 24/7 ולולא התכנים שלכם לא תוכלו להביא לקוחות נוספים דרך האתר שלכם.

    החשיבות של תוכן באתר שלכם:

    לתוכן באתר שלכם יש חשיבות גדולה מאוד בכמה מישורים. ראשית הוא חשוב מאוד לצורך אינטראקציה עם הגולשים שלכם. אנשים נכנסים לאתר שלכם במטרה לקבל מענה מסוים. זה יכול להיות לשאלה שלהם, מדריך שהם צריכים בתחום שלכם או לקרוא מידע אודות מוצר או שירות שאתם מספקים. התוכן באתר שלכם הוא התשובה שהם מחפשים וזו גם הדרך שלכם לתת להם ערך ומענה לצרכים שלהם. הם יעריכו את זה, יחזיקו מכם כמומחים בתחום שלכם וכאשר הם יצטרכו את המוצר/השירות שלכם הם ידעו לאן לפנות.

    המישור הנוסף הוא הקידום האורגני בגוגל. קידום אורגני במנועי החיפוש ובראשם בגוגל מבוסס על מאות פרמטרים שונים. רוב הפרמטרים הללו מושפעים מהתוכן הקיים באתר שלכם, ביטויי המפתח שהשתמשתם בתכנים שלכם ועוד. לכן חשוב לעדכן את האתר באופן תדיר בתכנים, גם כדי להראות למנועי החיפוש שמדובר באתר פעיל, עדכני ובעל רצון לעדכן את הלקוחות בתכנים הרלוונטיים ביותר לאותו הזמן וגם כיוון שככל שתרחיבו את התוכן באתר שלכם תכסו יותר ביטויי מפתח שאנשים עשויים לחפש ולהגיע אליכם לאורך הזמן.

    כיצד מגיע התוכן לאתר ומי מכין אותו?

    האינטרנט מלא בתכנים של אנשים אחרים ועסקים אחרים אולם איננו יכולים להשתמש באותם תכנים וגם לא להעתיק חלקים מהם. מדובר בקניין רוחני וזכויות יוצרים. לכן אנו צריכים לייצר את התוכן בעצמנו. לעתים בעל העסק יכתוב את התכנים עבור עצמו ולעתים הוא ישכור חברה תוכן שיכינו את התכנים עבורו. מלבד תוכן טקסט יש סוגי תכנים נוספים שכדאי להכיר.

    אילו סוגי תכנים קיימים?

    ישנם כמה סוגים של תכנים: טקסט, תמונה, ווידיאו, אודיו ועוד. לכל אחד מהם יכולים להיות גם סוגי תכנים נוספים אך אלה הנפוצים ביותר. מרבית האתרים באינטרנט מבוססים בעיקרם על טקסט. הסיבה לכך היא שמנועי החיפוש ובראשם גוגל קוראים טקסט, האנשים קוראים טקסט ובעזרת הטקסט ניתן להגיע לאנשים, להניע אותם לפעולה, להציג מפרט על מוצרים ועוד. במרבית האתרים תוכלו לראות גם תמונות המתלוות לפוסטים באתר או תמונות של מוצרים, תיק עבודות ועוד. לבסוף הווידיאו הופך יותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות. הכנתם סרטון לערוץ היוטיוב שלכם? העלו אותו גם לאתר שלכם. צריכים עזרה עם הכנת סרטונים מקצועיים לאתר שלכם? פנו אלינו לחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב ונשמח לסייע לכם. את התכנים הללו יש לעדכן באתר באופן תדיר.

    הזנת תוכן לאתרי אינטרנט מסוגים שונים:

    • בלוג – בלוג הוא אתר פרטי שמדבר בדרך כלל על נושא ספציפי או מגוון נושאים השייכים לאותה קשת של תחומים. לדוגמה: בלוג בנושא כסף, בלוג בנושא בישולים, בלוג בנושא פנסיה וכך הלאה. בלוג מבוסס על מאמרי תוכן. חשוב לעדכן את הבלוג באופן תדיר וככל שהתחום הוא רווי בתחרות ובתוכן חשוב לעדכן אותו לעיתים קרובות יותר וביותר תכנים.
    • אתרי חנות – התוכן העיקרי בחנות יהיו המוצרים בו. כדאי להוסיף לכל עמוד מוצר את המפרט על המוצר, תיאור קצר, מק"ט, מחיר ועוד. כמו כן גם באתר חנות מומלץ להזין מאמרים באתר לצרכי קידום אורגני והענקת ערך לגולשים.
    • פורטלים ואתרי חדשות – מבוססים על תכנים עדכניים שעולים לאתר, עדכוני חדשות ועדכונים שוטפים ולעתים אפילו תכנים העולים על בסיס יומי או כמה פעמים ביום לאתר.
    • אתר סרטונים/תמונות – אתרים המבוססים סרטונים או תמונות כסוג התוכן העיקרי שלהם וזקוקים להעלאת תוכן באופן שוטף לאתר.

    תתרווחו בכיסא ותנו לנו לעשות הכול עבורכם:

    אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב נדאג להזנת התוכן באתר שלכם, בין אם מדובר באתר קיים ובין אם מדובר באתר חדש שדורש גם ביצוע של הפניות 301. אנו מספקים הזנה של כל סוגי התוכן בכל סוגי האתרים, על בסיס יומיומי, ונוכל לספק לכם את כל הדרוש לכם לעדכון השוטף של האתר שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר בטופס למטה או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות הזנת תוכן!

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו