Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    מידע על חברות בניית אתרים

    להנות ממבחר מידע על עולם שלם לקדם את העסק שלך

    לאוס מדיה ואינטראקטיב פועלים בפרוייקטים המביאים את העסק למקום חדש וממתקדם יותר מבחינה עיסקית. אנו נבנה אסטרטגייה שיווקית אשר תמנף את העסק ויגדיל את הכנסותיו. בתהליך בניית האתר אנו נעבוד על ערך מוסף שיש לחברה להציע אשר יותאם לאופי החברה, למטרות וליעדים אשר יקבעו מראש.

    תהליך בניית ועיצוב האתר הוא תהליך אשר קורה בשלבים שעוברים מאוד מהר ומבלי שתשימו לב אנשינו המקצועיים והמיומנים יקימו עבורכם אתר ממוקד מטרה אשר יהיה מעבר לכל צפייה עבורכם.

    לכל אחד מאנשי החברה שלנו תפקיד המיועד להשגיות ולהצלחת העסק שלך וכולם רתומים יחדיו להשגת היעדים והמטרות של החברה, עם שיתוף פעולה, ביחד איתכם נוכל להגיע לנוסחא מנצחת אשר תגרום לעסק שלכם להמריא בזמן קצר.

    עולם הדיגיטל

    עולם הדיגיטל הינו תחום רחב שהתמצאות בו יכולה לתת מענה רב לקידום העסק שלך. ע"י שימוש באמצעים טכנולוגיים, שליטה בעולם הניו מדיה ועולם הדיגיטל, אנו נצליח לעקוף את היעדים העיסקיים שלך ונגיע ביחד לשיאים חדשים.

    לאחר שנגדיר את המטרות של האתר נתחיל ביצירת סקיצות במסכים העיקריים וכך נגלה כיצד האתר ייראה בכל המימדים כגון: האינטרנט, טאבלטים ובסמארטפונים.

    כיוון שכיום השימוש במסך המחשב אינו היחיד והנגישות לאינטרנט נעשית ע"י מכשירים רבים יש לבדוק מיהו קהל היעד על מנת להתאים את עיצוב ובניית האתר במידת הצורך למסכים קטנים יותר.

    ייעוץ והתאמה

    בתהליך בניית ועיצוב האתר יהיו קונפליקטים אשר יסתרו את מטרות העסק שלך ולכן אנו נבצע התאמות על מנת לפתור את הקונפליקטים. אנו נייעץ לחברה על דרכים חדשות של פעולות על מנת שהעסק יפעל טוב יותר כמו הכנסת שירות לקוחות, שיווק, מכירות, שרשרת אספקה וכו'.

    בסוף התהליך אנו נציב בפניכם את האסטרטגיה השיווקית שלנו, תקבלו פירוט מלא וברור על דרך הפעולה שאנו מתכננים לנקוט. לאחר קבלת האישור ממכם על הדרך החדשה  אנו נמשיך לשלב הבא אשר מתמקד בחוויית משתמש (UX) וממשק משתמש (UI).

    הצוות שלנו ידע לתכנן במיומנות רבה ובצורה מאוד ברורה את הUI – וה- UX אשר יגרמו למבקרי האתר לחוות חוויית גלישה איכותית וברורה ובעקבות כך ייווצר בקרב המבקרים אמון ואהדה לעסק שלך.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו