קידום אתרים לעורכי דין

אחד התחומים הקשים והתחרותיים ביותר בתחום קידום האתרים בישראל הוא קידום אתרים לעורכי דין, התחרות נמצאת בעיקר בתהליך של קידום...
קידום אתרים לעורכי דין

אחד התחומים הקשים והתחרותיים ביותר בתחום קידום האתרים בישראל הוא קידום אתרים לעורכי דין, התחרות נמצאת בעיקר בתהליך של קידום אורגני של אתרים בגוגל אך גם בכל הקשור לקמפיין קידום ממומן ופרסום אתרים באינטרנט.

זה לא סוד שאחד המקצועות הנפוצים ביותר בישראל הוא עריכת דין, כאשר 1 מתוך 150 אנשים בישראל הוא עורך דין, בתל אביב היחס עומד על 1 מתוך 30 אנשים והמספרים רק הולכים וגדלים עם השנים, אין ספק שתחום המשפט שולט במדינת ישראל הרבה מעבר לכל מדינה אחרת בעולם, לכן אפשר להבין את התחרות המטורפת שמתקיימת בזירה הדיגיטלית, האינטרנט מהווה היום את עיקר שטחי פרסום עורכי הדין, כמעט היחידי אם לא מתחשבים במקומונים (עיתונים מקומיים) שאת התפוקה שלהם גם ככה בלתי ניתן להעריך.

הקושי הקיים בקידום אתרים אורגני של עורך דין במנוע החיפוש של גוגל

בקידום אורגני הבעיה המרכזית נעה דווקא סביב התוכן, אחד הפרמטרים המרכזיים כיום בקידום אורגני הוא חלק מרכזי בתפקידו של עורך הדין – כתיבת תכנים או למעשה כתיבת מסמכים, זאת בדיוק הסיבה לתחרות הקיימת ברמת התוכן ובאיכות התוכן שמגיעה לגבהים חדשים כאשר מדובר על התחום המשפטי.
עורכי דין רבים אשר מעוניינים לתרום לתהליך הקידום האורגני שלהם במנוע החיפוש של גוגל משקיעים מזמנם וכותבים כמויות גדולות של תכנים, מעלים פסקי דין והמון כתבות שמועילות מאוד לתהליך הקידום של האתר שלהם, למעשה עורך דין שלא ישקיע מזמנו בכתיבת תכנים והעשרת האתר שלו ימצא את עצמו מחוץ לתחרות האגרסיבית שקיימת בתחום.

מעבר לתוכן עצמו, אם נוציא מהמשוואה את החשיבות של בניית קישורים איכותיים לאתרים, הדגש המרכזי יהיה הוותק של הדומיין הקיים אשר נדרש לקדם בגוגל. בדיוק כמו במציאות, כפי שעורך דין טוב נמדד בניסיון שהוא צבר במשך השנים בעבודתו כך וותק הדומיין חשוב באמינות שצבר במשך השנים במנוע החיפוש של גוגל, לכן תנאי חשוב מאוד להצלחה הוא כתובת דומיין שקיימת לפחות 5 שנים מבחינת גוגל.

לכל הפרמטרים המרכזיים שביניהם נמצאים התוכן, וותק הדומיין והקישורים, תוסיפו את חוקי האתיקה של פרסום עורכי דין בישראל אשר מגבילים את עורכי הדין ואוסרים עליהם לפרסם בדרכים מסוימות ובאמצעים מסוימים שחלים גם על הפרסום באינטרנט בין היתר.

אז איך בכל זאת מבצעים בהצלחה קידום אתרים לעורכי דין?

קידום אתרים - עורך דיןביצוע נכון של מחקר מילות מפתח בשביל לבחור ביטויי זנב אורך או ביטויים אזוריים יעזרו להצליח בתהליך הקידום האורגני, איפה שהתחרות נמוכה יותר וניתן להתחרות על המיקומים הגבוהים ביותר, כמובן שאפשרי לאחר זמן ממושך ללכת על ביטויים תחרותיים יותר, במיוחד כאשר יש ברשותנו דומיין וותיק, אתר חדשני ותקין שמוזן בתוכן לעתים תכופות.

בקידום הממומן, התקציב יהיה שם המשחק, תקציב חודשי שנמוך מ 5000 ש"ח בחודש יהיה לא רלוונטי בזירה של עורכי הדין, חשוב להבין שכאשר הביקוש עולה כך גם המחיר לקליק או להמרה עולה גם הוא, ההשקעה החודשית הגיונית ולגיטימית למדי בהתחשב בכך ששכר הטרחה שעורך דין מקבל בתחומים מסוימים יכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים.

 

לאוס מדיה ואינטראקטיב – מקדמים עורכי דין לעמוד הראשון!

ניסיון של שנים בגיוס לקוחות חדשים ובעיקר קידום אתרים לעורכי דין ממבחר תחומים בכל סודי הדינים הקיימים, בעזרת פיתוח אתרי אינטרנט מרשימים בעיצוב אישי ובאמצעות קידום אורגני וממומן בגוגל אנחנו יכולים לקחת כל עורך דין ולהעמיד אותו בשורה אחת עם כל עורכי הדין הכי טובים בישראל. הקושי הקיים בתחום הוא בדיוק הסיבה לבחור בחברה מובילה עם ניסיון שיכולה לתרגם את הכסף שלך להצלחה באינטרנט. 

עורך דין? צור איתנו קשר בהקדם האפשרי! השירותים שלנו כוללים עבורך בניית אתר בעיצוב אישי עם דגש על יחסי המרה אשר מיועד לקמפיין ממומן בגוגל ומותאם לקידום אורגני בצורה הטובה ביותר, מומלץ לצפות בתיק העבודות שלנו הכולל מבחר אתרים שביצענו לעורכי דין אשר קודמו למקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל.

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!