Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים לעורכי דין?

    תשאירו את זה לנו!

    מומחים בקידום משרדי עורכי דין עם ניסיון של שנים

    לחץ כאן להצעה כבר עכשיו

    בעמוד זה נציג לכם את ההצלחות שלנו והתוצאות שלנו בתחום של קידום עורכי דין בגוגל, אחת מהזירות התחרותיות ביותר, אחרי שנים של ניסיון יצרנו חבילת קידום מנצחת לכל עורך דין, החבילה כוללת אתר אינטרנט, קידום אורגני לתחום הרלוונטי ופרסום במגוון אתרים מתחום המשפטים, ניתן לקרוא על התהליך עצמו בהמשך, בינתיים  ניתן לצפות בסרטון הראשי שלפניכם, שמרכז את כל הסרטונים של הלקוחות שלנו אשר ממליצים על השירותים שסיפקנו עבורם:

    עורכי דין שכבר נהנים וממליצים על השירות שלנו:

    לפני הכל…

    גם אתם יכולים להצטרף

    מבחר שלם של עורכי דין שכבר בחרו בנו:

    עו"ד דוד גולן

    עו"ד אוהד שוהם

    עו"ד אלון שליכטר

    עו"ד אתי חסיד

    עו"ד ניסים שופן

    עו"ד אלינור ליבוביץ

    עו"ד דוד גולן

    בניית אתר אינטרנט וקידום עורך משרדי עורכי דין בתחום התעבורה למקום הראשון בביטוי המרכזי ביותר

    מילות מפתח עמוד בגוגל
    שלילת רישיון 1
    דיני תעבורה 1
    עורכי דין תעבורה 1
    עורך דין תעבורה 1

    הצטרפו אלינו עכשיו! והתקדמו לעמוד הראשון בגוגל

    עורכי דין? הגעתם למקום הנכון!

      הופעה בנכסים ייחודיים לעורכי דין כחלק מחבילת הקידום שלנו:

      התהליך שלנו לקידום אתרים לעורכי דין!

      1

      כתיבת תכנים לאתרי עורכי דין

      כתיבת תכנים בצורה ייעודית למשרדי עורכי דין, בהתאם לדרישות והפרמטרים של גוגל ובהתאם לאתיקה הנדרשת בתחום עצמו.

      2

      אופטימיזציה לעורכי דין

      אופטימיזציה לתוכן משפטי ותוכן שיווקי של אתרי עורכי דין, כתיבת כותרת בהתאם לדרישות של גוגל, קידום עורכי דין באינטרנט על ידי המומחים בתחום המשפט.

      3

      בניית קישורים מנכסים של עורכי דין

      קישורים ייחודיים וסמכותיים מאתרים בתחום של עורכי דין, באמצעות מאגר הנכסים האיכותיים שלנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב.

      4

      בניית אתר אינטרנט מותאם לקידום בגוגל

      קידום אורגני מוצלח עם תוצאות ומיקומים בעמוד הראשון של גוגל מתחיל בבניית אתר אינטרנט תקין עם חווית משתמש וזמני טעינה מהירים.

      5

      פרסום ממומן ופרסום כתבות תוכן שיווקיות

      360 מעלות של שיווק באינטרנט כולל גם קידום אתרים ממומן ברשת המדיה ורשת החיפוש של גוגל, יחד עם כתבות שיווקיות באתרי אינטרנט מובילים ובפרט באתרים מתחום המשפטים.

      אסור לכם לפספס את הממליצים שלנו!

      תשמעו את הלקוחות שלנו מספרים על חווית השירות ותחליטו בעצמכם

      הצלחות בתהליכי קידום אורגני לעורכי דין במגוון תחומים שונים

      ההצלחה שלנו עם עורכי דין היא לא רק ב 2 תחומים בלבד, יש לנו עוד מגוון רחב של ביטויים באתרים שונים שנמצאים בעמוד הראשון ובחמישייה ראשונה, בין היתר תוכלו למצוא על הלקוחות שלנו בחיפוש מילות המפתח הבאות בגוגל: "עורך דין פלילי",  "עורך דין פטנטים" , "עורך דין פשיטת רגל", "עורך דין צוואה", "עורך דין מעצרים", "עורך דין הטרדה מינית".

      למה שווה לעשות אצלנו שיווק דיגיטלי לעורכי דין? כי אצלנו מקבלים בנוסף לשירות הופעה בנכסים ייחודיים לעורכי דין כחלק מחבילת הקידום האורגני שביניהם יש פורטל עורכי דין, שימושון משפטי, מגזין משפטי, אינדקס עורכי דין, אינדקס עורכי דין מובילים בישראל ועוד הרבה מאוד אתרים נוספים שייעודיים רק לעורכי דין.

      עוד על קידום עורכי דין בגוגל

      גיוס לקוחות למשרד עורכי דין על ידי קידום אתרים לעורכי דין אפשרי כיום בעיקר דרך האינטרנט ובפרט דרך מנוע החיפוש המתקדם של גוגל, בו מבצעים את רוב החיפושים כאשר מחפשים נותן שירות או בעל מקצוע, במיוחד כאשר מחפשים משרדי עורכי דין. זה יכול להתחיל בחיפוש סטנדרטי של עורך דין ל"תחום מסוים" (כמו בתמונה למטה לדוגמא) או להתבצע בתור חיפוש של עורך דין ב"מקום מסוים", ישנם כאלה שרושמים שאלות ומבקשים תשובות, במה שמוכר בתור "שאל עורך דין" בפורומים או בקבוצת פייסבוק ייעודיות.

      קידום אורגני של עורכי דין בגוגל

      קידום אתרי עורכי דין באינטרנט

      אין ספק שאחד מהתחומים הקשים והתחרותיים ביותר בתחום קידום האתרים בישראל הוא קידום אתרים לעורכי דין, התחרות נמצאת בעיקר בתהליך של קידום אורגני של אתרים בגוגל אך גם בכל הקשור לקמפיין קידום ממומן ופרסום אתרים באינטרנט. זה לא סוד שאחד המקצועות הנפוצים ביותר בישראל הוא עריכת דין, כאשר 1 מתוך 150 אנשים בישראל הוא עורך דין, בתל אביב היחס עומד על 1 מתוך 30 אנשים והמספרים רק הולכים וגדלים עם השנים, אין ספק שתחום המשפט שולט במדינת ישראל הרבה מעבר לכל מדינה אחרת בעולם, לכן אפשר להבין את התחרות המטורפת שמתקיימת בזירה הדיגיטלית, האינטרנט מהווה היום את עיקר שטחי פרסום עורכי הדין, כמעט היחידי אם לא מתחשבים במקומונים (עיתונים מקומיים) שאת התפוקה שלהם גם ככה בלתי ניתן להעריך.

      הקושי הקיים בקידום אתרים אורגני של עורך דין במנוע החיפוש של גוגל

      בקידום אורגני הבעיה המרכזית נעה דווקא סביב התוכן, אחד הפרמטרים המרכזיים כיום בקידום אורגני הוא חלק מרכזי בתפקידו של עורך הדין – כתיבת תכנים או למעשה כתיבת מסמכים, זאת בדיוק הסיבה לתחרות הקיימת ברמת התוכן ובאיכות התוכן שמגיעה לגבהים חדשים כאשר מדובר על התחום המשפטי. עורכי דין רבים אשר מעוניינים לתרום לתהליך הקידום האורגני שלהם במנוע החיפוש של גוגל משקיעים מזמנם וכותבים כמויות גדולות של תכנים, מעלים פסקי דין והמון כתבות שמועילות מאוד לתהליך הקידום של האתר שלהם, למעשה עורך דין שלא ישקיע מזמנו בכתיבת תכנים והעשרת האתר שלו ימצא את עצמו מחוץ לתחרות האגרסיבית שקיימת בתחום.

      מעבר לתוכן עצמו, אם נוציא מהמשוואה את החשיבות של בניית קישורים איכותיים לאתרים, הדגש המרכזי יהיה הוותק של הדומיין הקיים אשר נדרש לקדם בגוגל. בדיוק כמו במציאות, כפי שעורך דין טוב נמדד בניסיון שהוא צבר במשך השנים בעבודתו כך וותק הדומיין חשוב באמינות שצבר במשך השנים במנוע החיפוש של גוגל, לכן תנאי חשוב מאוד להצלחה הוא כתובת דומיין שקיימת לפחות 5 שנים מבחינת גוגל, רצוי אפילו יותר מכך.

      לכל הפרמטרים המרכזיים שביניהם נמצאים התוכן, וותק הדומיין והקישורים, תוסיפו את חוקי האתיקה של פרסום עורכי דין בישראל אשר מגבילים את עורכי הדין ואוסרים עליהם לפרסם בדרכים מסוימות ובאמצעים מסוימים שחלים גם על הפרסום באינטרנט בין היתר.

      יש לכם שאלות? הכל כאן!

      נותנים לכם תשובות לכל השאלות הנפוצות

      למה לעשות קידום אתרים דווקא בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב?

      לנו יש ניסיון של מעל לעשור עם משרדי עורכי דין עבורם פיתחנו מתודולוגיית עבודה ייחודית שמאפשרת להם להגיע לעמוד הראשון בהקדם האפשרי, באמצעות צוות ייעודי לכתיבת תכנים עבור עורכי דין ומגוון רחב של נכסים אך ורק בתחום המשפטים, אין ספק שעורך דין שרוצה ללכת על בטוח צריך לבחור בנו.

      מה התקציב המומלץ לפרסום ממומן בגוגל?

      בכל הקשור לפרסום או קידום אתרים ממומן, התקציב יהיה שם המשחק, תקציב חודשי שנמוך מ 5000 ש"ח בחודש יהיה לא רלוונטי בזירה של עורכי הדין, חשוב להבין שכאשר הביקוש עולה כך גם המחיר לקליק או להמרה עולה גם הוא, ההשקעה החודשית הגיונית ולגיטימית למדי בהתחשב בכך ששכר הטרחה שעורך דין מקבל בתחומים מסוימים יכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים.

      איך מבצעים בהצלחה קידום אתרים לעורכי דין?

      ביצוע נכון של מחקר מילות מפתח בשביל לבחור ביטויי זנב ארוך או ביטויים אזוריים יעזרו להצליח בתהליך הקידום האורגני, איפה שהתחרות נמוכה יותר וניתן להתחרות על המיקומים הגבוהים ביותר, כמובן שאפשרי לאחר זמן ממושך ללכת על ביטויים תחרותיים יותר, במיוחד כאשר יש ברשותנו דומיין וותיק, אתר חדשני ותקין שמוזן בתוכן לעתים תכופות.

      כמה זמן לוקח לקדם אתר של עורך דין לעמוד הראשון בגוגל?

      כמות הזמן משתנה בהתאם לרמת התחרות, קידום של תחום תחרותי במיוחד יהיה ארוך הרבה יותר מקידום של תחום לא תחרותי, כמובן שיש הבדל בין קידום של ביטוי אזורי (עורך דין ב…) לבין ביטוי ג'נרי. כמובן שיש משקל גם לכמות העמודים והתוכן באתר יחד עם הוותק של הדומיין והקישורים שכבר נבנו עליו, ניתן להגיד שלוקח בין חצי שנה לשנה עד שמתחילים לראות תוצאות מהקידום האורגני.

      קידום משרדי עורכי דין בדרך הטבעית

      קידום אורגני לעורכי דין יכול להתבצע רק באמצעות תשתית קידום חזקה ואיכותית במיוחד, אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר עבור אתר האינטרנט של משרדכם, מכיוון שיש לנו את פלטפורמת קידום מתקדמת שמהווה תשתית איכותית לבניית הקישורים הטובים ביותר לעורכי הדין, בעזרת פורטלים ומגזינים מתחומי המשפט שאנו מתחזקים ומנהלים, הקישורים שלנו הם 100% רלוונטיים לתחומי המשפט ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שגוגל יראה את הקידום בתור כובע לבן (ולא, כובע שחור חלילה) ויראה את האתר שלכם כרלוונטי ולהרוויח במקביל גם ניהול מוניטין עבור משרדכם.

      טיפים חשובים למי שרוצה לדעת איך לשווק משרד עורכי דין

      כל מי שרוצה לשווק משרד עורכי דין באינטרנט על מנת לגייס לקוחות חדשים צריך לבדוק שהוא עושה מציג את הדברים הבאים באתר האינטרנט:

      1. תוכן מקצועי ולא תוכן שיווקי – אצל עורכי דין חשוב מאוד לשמור על תוכן ייחודי ברמה גבוהה, להבדיל מתחומים אחרים.
      2. הצלחות המשרד – לקוחות רוצה לראות הצלחות ולכן חשוב להעלות פסיקות שהושגו באמצעות המשרד.
      3. ביקורות של לקוחות – הצגת ביקורות של לקוחות, מגוגל או מפייסבוק או ממכתב תודה שהוענקו למשרד.
      4. אודות הפירמה – עמוד אודות מושקע עם עורכי הדין שעובדים במשרד, הוותק של כל אחד מהם ותחום עיסוקו.
      5. קריאה לפעולה – בדר"כ מחפשים עורך דין במצב של מצוקה, לכן צריך להיות אפשרות לפנייה באופן מיידי מתוך האתר

      לאוס מדיה ואינטראקטיב – מקדמים עורכי דין לעמוד הראשון!

      ניסיון של שנים בגיוס לקוחות חדשים ובעיקר קידום אתרים לעורכי דין ממבחר תחומים בכל סוגי הדינים הקיימים, בעזרת פיתוח אתרי אינטרנט מרשימים בעיצוב אישי ובאמצעות קידום אורגני וממומן בגוגל אנחנו יכולים לקחת כל עורך דין ולהעמיד אותו בשורה אחת עם כל עורכי הדין הכי טובים בישראל. הקושי הקיים בתחום הוא בדיוק הסיבה לבחור בחברה מובילה עם ניסיון שיכולה לתרגם את הכסף שלך להצלחה באינטרנט.

      עורך דין? צור איתנו קשר בהקדם האפשרי! השירותים שלנו כוללים עבורך בניית אתר בעיצוב אישי עם דגש על יחסי המרה אשר מיועד לקמפיין ממומן בגוגל ומותאם לקידום אורגני בצורה הטובה ביותר, מומלץ לצפות בתיק העבודות שלנו הכולל מבחר אתרים שביצענו לעורכי דין אשר קודמו למקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל, כל אחת בתחומו עיסוקו ובאזורי השירות שלו.

      הצטרפו גם אתם וקחו חלק מההצלחה שלנו

      גם אתם רוצים להופיע בתוצאות הראשונות? לקבל חשיפה? למה אתם מחכים? השאירו פרטים עכשיו!