Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים כובע לבן

    ישנם שתי שיטות ידועות לקידום אתרים אורגני בגוגל שכל מומחה חייב להכיר, הראשונה נקראת קידום אתרים כובע לבן (White hat SEO) שהיא הטקטיקה (והטכניקה) הנכונה לקידום במנועי חיפוש שנועדה לגרום לאתר לטפס בדף התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) בצורה לגיטימית, המקבילה השנייה לכובע הלבן הוא הכובע השחור אשר ידועה בדרך פעולה אגרסיבית שעלולה לסכן את האתר ואף לגרום לו בסופו של התהליך לקבל עונש מגוגל והסרה ממנוע החיפוש בעקבות דרך פעולה שאינה חוקית.

    בקצרה, ההבדלים בין 2 השיטות הקיימות:

    1. כובע לבן – אסטרטגיה חוקית בה מקדמים את האתר לפי דרכים מקובלות באמצעות תוכן איכותי ואופטימיזציה נכונה לאתר עצמו, ללא התערבות מכוונת ובולטת על ידי גורם אנושי.
    2. כובע שחור – אסטרטגיה אסורה שמתקיימים בה פעולות שסותרות את המדיניות של גוגל במטרה לבלבל את האלגוריתם, הדרכים הידועות לשמצה הם בעיקר תוכן ספאם שמוחבא (נסתר) בתוך האתר ו/או כמות קישורים לא פרופורציונלית לתקופת זמן קצרה, זה רק חלק קצר מהשיטות האסורות והמניפולטיביות.כובע לבן או שחור?

    במנוע החיפוש מופיעות התוצאות הרלוונטיות ביותר כתוצאה משיטת קידום אתרים בכובע הלבן, תוצאות שאינם נקנו בתשלום או בתחבולות. החלק של תוצאות החיפוש האורגניות הוא מוגבל בעמוד הראשון ולכן רק התוצאות שיזכו לקבל מדד אמינות גבוהה מצד גוגל יגיע לשם, רצוי מאוד להיות זהירים ולהימנע מפעולות שיתפרשו כמניפולציה שחורה על מנת להגיע למקום העליון בתוצאות החיפוש.

    טקטיקות לשיפור מיקומי האתר בעזרת הכובע הלבן:

    • כותרת וכתובת האתר כוללים את מילות המפתח החשובות בצורה טבעית.
    • הוספת מילות מפתח רלוונטיות לטקסט בעמוד, אבל לא באילוץ והגזמה.
    • הוספת קישורים פנימיים לעמודים שונים כך שהגולשים ימשיכו לטייל באתר.
    • כפתורי קישור לרשתות חברתיות ואינטראקציה עם משתמשים פוטנציאלים.
    • נוכחות בכל האמצעים של גוגל (יוטיוב, גוגל+ ומפות), בטוב טעם כמובן.
    • במידה ומתבצע (חלילה וחס) פעולת בניית קישורים נכנסים, יש לדאוג שיהיו בקצב איטי ובעיקר איכותי.

    ישנם שיטות נוספות לביצוע White hat SEO שבניגוד ל Black hat SEO אינו כולל שיטות נצלניות ו/או מטעות בניסיון לשפר את תוצאות האתר בדירוגו הכללי, חלק משיטות מהקישורים המוגזמים באמצעות הכובע השחור הגיעו מחוץ לגבולות המדינה והתאפיינו בעיקר על ידי אתרים של שזוהו עם מדינות רוסיה והודו.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      מכשולי קידום אתרים כובע לבן:

      האתגר הגדול ביותר בגישות השונות של הקידום האורגני (SEO) בגוגל הוא מציאת איזון בתוכן כך שייתן מענה לשני הצדדים, גם עבור הגולשים באינטרנט שנמצאים בדף האתר וגם עבור מנועי חיפוש עצמם. דף אתר שמושך גולשים לעיתים לא מופיע על הרדאר של מנוע חיפוש ומדורג נמוך לאומת עמוד באתר שעבר אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש ועשוי לפעמים להתפרש לגולש כבעל תוכן יבש ומשעמם אך עם זאת להיות מדורג גבוה. אפשר לחשוב על רעיון טוב בהתחלה כדי ליצור חוויה מעניינת ומושכת עבור המבקרים, ואז לאחר מכן להתאים את הדף עצמו בצורה יותר מועדפת למנוע החיפוש, כך שמנועי החיפוש יוכלו למצוא אותו בקלות ולדרג אותו גבוה.

      ישנה בעיה נוספת עם מנועי חיפוש והיא דרך הזחילה (crawl) באתרים עם קבצי מדיה (תמונות, וידאו). רוב האנשים שגולשים באינטרנט אינם רוצים להסתכל על עמוד אחרי עמוד של טקסט, הם רוצים עמודים שכוללים בתוכם תמונות, וידאו או צורות אחרות של מדיה על מנת לשפר את חווית הגלישה שלהם.

      למרבה הצער, רוב מנועי החיפוש מדלגים על תמונות ותכני וידאו כאשר הם סורקים את האתר, לאתרים שמשתמשים בהרבה קבצי מדיה להעברת מידע, מדובר בבעיה גדולה שקיימת היום בעידן של קידום אתרים כובע לבן. בדפי אינטרנט אינטראקטיביים מסוימים לא מופיע הרבה טקסט, ולכן נותן מעט מאוד סיבות למנועי להוסיף את העמוד לאינדקס שלהם.

      קידום אתרים כובע לבן

      קידום אתרים כחול לבן

      אצלנו, חברה לקידום האתרים – לאוס מדיה ואינטראקטיב משתמשים רק בדרכים חוקיות ומקובלות בעולם הקידום האורגני יחד עם כוח אדם איכותי המתגאה בכך שהתהליך מתבצע במדינת ישראל בלבד, לקוחותינו נהנים מקידום אתרים בטוח ללא סיכון האתר על ידי ענישה מצד גוגל, קידום אורגני שמתבצע רק בדרכים "כשרות" אשר מספקות את התוצאות בטווח הרחוק אך על מסלול ההצלחה הבטוחה.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך