Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

    מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





      לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

      רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




        כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

        לוח בקרת קידום ממומן – מהפכה בתחום הפרסום

        לפני שנה בדיוק השקנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב את לוח בקרת קידום אורגני אשר חוללה מהפכה בתחום הקידום האורגני בישראל, שנה אחרי אנו נרגשים להציג מהפכה בתחום הפרסום ולהשיק ביחד עם סוכנות הפרסום שלנו את לוח הבקרה המתקדם לקידום ממומן אשר מנתר נתונים אונליין על פעילות הקמפיינים ברשת החיפוש וברשת המדיה של גוגל!

        מה היכולות של לוח בקרת קידום ממומן?

        לוח בקרת קידום ממומן או בשמו המסחרי – פאנל הפרסום של לאוס מדיה ואינטראקטיב נועד עבור לקוחות החברה אשר משתמשים בשירותי ניהול הקמפיינים ומסעות הפרסום הממומנים בגוגל, הפאנל מציג מכל סוגי המכשירים את ביצועי הקמפיינים (הופעות, קליקים, המרות) ומיצוי התקציב בכל רגע נתון ביום בצורה ידידותית ומהנה לקריאה, המערכת החדשנית מציגה ניתוח של מילות המפתח ופירוט על כל נתוני השיחות המתקבלות, המתקבלות והמוחמצות.

        מהם יתרונות המערכת עבור הפרסום הממומן?

        מכיוון שיש המון פרמטרים ומשתנים שפלטפורמת הפרסום של גוגל מספקת לנו באופן יום יומי, קשה מאוד לעקוב באופן קבוע ולהבין באמת את התוצאות שמסע הפרסום מבצע בעזרת התקציב שאנו מוציאים, עד היום רק מנהל קמפיין מוסמך ובעל וותק הצליח לקרוא את הנתונים ולהבינם, היום בזכות המערכת החדשה ניתן לקבל את הנתונים בצורה קלה והידידותית ביותר, להתעדכן באופן שוטף אודות תוצאותיו של הקמפיין, מהמחשב וגם מהנייד.

        מהפכה בתחום הפרסום

        למי חשובה מערכת הבקרה לפרסום ממומן?

        בעיקרון לכל צרכני המדיה הדיגיטלית בגוגל שהם רוב בעלי החברות בישראל, בעיקר עבור אותם האנשים שרוצים להיות בבקרה ולקבל מידע מקיף עבור התוצאות של הקמפיינים הממומנים ומסעות הפרסום במנוע החיפוש של גוגל, המערכת מיועדת גם עבור לקוחות שאינם מקבלים ומטפלים בפניות שמתקבלות מהאינטרנט באופן עצמאי, לקוחות שמעסיקים עובדים בארגון אשר מטפלים בפניות הנכנסות מגוגל ואין באפשרותם לקבל דיווח על הפעולות השוטפות. המערכת מתאימה גם עבור אותם האנשים שרוצים לוודא את את הנתונים המדויקים ממסע הפרסום בגוגל, ברשת המדיה וברשת החיפוש יחדיו.

        את מה המערכת הבקרה מחליפה?

        המערכת מחליפה את הדוחות חודשיים שנשלחים בסיכום כל חודש ממנהלי הקמפיינים, קשה להמתין חודש שלם על מנת לקבל את הנתונים ולהבינם כאשר הם מרוכזים מאוד ללא אפשרות למעקב, פירוט או בדיקה באופן יום יומי.

        המערכת החדשה מחברת את הלקוח לביצועיו של מנהל הקמפיין, מאפשרת לו לחוות את המסע הפרסום בצורה קרובה ושקופה, ללא צורך בבזבוז זמן מיותר בהמתנה טלפונית או משלוח מייל לקבל פרטים/נתונים חדשים.

        האם המערכת בקרה היא בלעדית?

        בשנה האחרונה היינו עדים לעלייה משמעותית בשביעות הרצון של לקוחות החברה אשר השתמשו במערכת הבקרה לקידום אורגני, זה מה שגרם לנו להשקיע בפיתוח המערכת החדשנית עבור תהליכי קידום ממומן בגוגל, המערכת פותחה על ידי חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בעזרת התממשקות למערכות הפרסום הקיימות גוגל, המערכת היא בלעדית לחלוטין ואינה קיימת בקרב נותני שירותים וסוכנויות מוסמכות של גוגל כאשר היא מבוססת web וניתנת לשימוש מהמחשב והנייד, המערכת עושה שימוש בנתונים המתקבלים מגוגל וממידע שנאסף בעזרת תוסף ייחודי שפותח גם הוא על ידי לאוס מדיה ואינטראקטיב, המאפשר מעקב אחרי נתוני השיחות וההמרות.

        לאוס מהפכה בתחום קידום אתרים בישראל

        מערכת בלעדית לקידום ממומן

        לסיכום: עשינו מהפכה בתחום הפרסום הממומן בגוגל!

        שילבנו את יכולת העיצוב והפיתוח של החברה עם הניסיון והיכולת שצברנו במשך השנים בהכרה ולמידה של הצרכים של הלקוחות שלנו והגענו למסקנה שהדבר הטוב ביותר הוא פיתוח מערכות קידום אתרים מתקדמות שלמעשה מספקות את כל הבקרה והאינפורמציה הנדרשת באופן קל ויעיל.

        אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבור ללקוחותינו הוא שהמערכת ניתנת ללא עלות נוספת לכולם, כחלק מתשלום דמי הניהול של ניהול הקמפיינים.

        הצטרפו עכשיו לשירותי הקידום הממומן של חברתנו ותהנו גם אתם ממערכת הבקרה המתקדמת ביותר בעולם, הצטרפו לשירות ותהיו חלק ממהפכה בתחום הפרסום!

        אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

        קידום זה לאוס

        אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

        מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

          עוד בנושא שיכול לעניין אותך