אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום ממומן באינטרנט עושים בלאוס מדיה ואינטראקטיב

    קידום ממומן בגוגל חשיפה מהירה ורחבה לאתרך

    עד לפני קצת יותר מעשור, ערוצי הפרסום המובילים שהיו זמינים לבעלי עסקים נמנו בעיקר בטלוויזיה, ברדיו ובעיתון – המדיה הישנה.

    במשך השנים, התפתחות טכנולוגית הובילה אותנו, הצרכנים, לחיבור כמעט אינסופי לאינטרנט ושימוש בלתי פוסק בעולם הדיגיטל.

    פרסום במדיה הישנה נדד עם השנים יותר ויותר לעולם השיווק הדיגיטלי ובעצם שינה את חוקי המשחק.

    הפרסום באינטרנט מאפשר למפרסמים לעקוב אחר נתונים שמעולם לא היו קיימים במדיות הישנות נתוני צפיות, הקלקות, מעורבות, הרשמה וכו'..

    תוך ניתוח התנהגות הצרכן החדש, פותחו מספר רב של אסטרטגיות חדשות לפרסום שלא היו יכולות להיות זמינות בגלל פערים טכנולוגיים בעיקר אל מול המדיות הקלסיות.

    קידום ממומן מאפשר לך, כבעל עסק, לחשוף את שירותיך ולהגיע לקהל יעד פוטנציאלי בעלות נמוכה יחסית תוך כדי מדידה רציפה של התוצאות וניתוח הנתונים לשיפור.

    קידום ממומן זה לאוס, רוצה שנתחיל לקדם את העסק שלך?

      פלטפורמת הפרסום Google Ads

      גוגל, החברה שאחראית על מהפכת החיפוש וזמינות המידע באינטרנט, רואה בפרסום באינטרנט כערך עליון בשיווק עסקים.
      לאחר שנים של פיתוח הענף, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת הבנת התנהגויות חדשות - קידום ממומן בגוגל נחשב היום לזירה עיקרית בתחום.
      הפלטפורמה זמינה לכל סוגי המשתמשים: החל מהמפרסם הפרטי הקטן ועד לסוכנויות פרסום גדולות.
      מערך ההדרכה של גוגל מאפשר לכל משתמש ללמוד את עקרונות הפלטפורמה ושיטות מומלצות לניהול קמפיינים פרסומיים באינטרנט.
      גוגל מציעה לכל מפרסם להתנסות בכלי הפרסום שלה בצורה עצמאית או הפנייה לסוכנות מפרסמת מטעמה שתנהל את הקמפיין בצורה מקצועית עם המון ניסיון בניהול של קידום ממומן.

      קידום ממומן בגוגל אדס נחשב לאחת השיטות היעילות ביותר להגעה ללקוחות חדשים ברחבי האינטרנט. יעילות הפלטפורמה נובעת ממספר סיבות עיקריות:

      1

      מנוע החיפוש הגדול בעולם

      גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול והמצליח ביותר. בגלל הצלחתו וכמות הגולשים שעוברים מדי יום, ניתן לבצע ניתוח נתונים מאוד רחב וללמוד בקלות יחסית על התנהגויות הגולש הממוצע.
      2

      מדידת תוצאות

      מערכות הפרסום של גוגל (Google Ads) בנויות על דיווח מספרי, שקיפות ואמינות. כל זאת על מנת שאנחנו נוכל להעזר בנתונים כדי לשפר את יעילות הפרסום והניצול תקציבי. מדידה מדויקת של תוצאות הפרסום מאפשרות לנו להעריך את התרומה של כל קמפיין לכל מטרה עסקית.
      3

      תקציב מתאים לכל עסק

      השליטה בעלויות הפרסום נמצאת אצלכם ואין תקציב מינימלי. התשלום מתבסס על שיטת ה-PPC (תשלום עבור קליק) המאפשר שליטה מקסימלית בהוצאות הפרסום.
      4

      משלמים רק על קליקים

      התשלום קורה רק לאחר שגולש מקליק על מודעה או מבצע פעולה אחרת שהגדרנו.
      5

      הנכסים של גוגל

      לא מדובר בפרסום מודעות בעמודי החיפוש של גוגל בלבד, לגוגל יש מספר גדול של שותפי פרסום ונכסים נוספים (YOUTUBE, GMAIL, PLAY STORE, אפליקציות ועוד).
      6

      פרסום חוצה מכשירים

      בין אם מדובר במחשב במשרד, בטלוויזיה בסלון הבית או במכשיר הסמרטפון של הגולש - בעידן של היום חשיבות הזמינות של פרסום בכל מכשיר, מסך ודפדפן - חשובה מכל! כעת למפרסמים יש את הכלים להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלהם, בכל מקום.

      פרסום בגוגל עם לאוס מדיה ואינטראקטיב

      קידום ממומן בגוגל תכנית פרסום וסוגי קמפיינים

      השגת יעדים עסקיים באמצעות בניית אסטרטגיה פירסומית בגוגל המורכבת מיצירת קמפיינים המותאמים לכל מטרה עסקית. ברשותינו ניסיון עשיר בבניית תוכניות פרסום לכל סוגי העסקים והתקציבים, התכנית נבנית ביחד איתך ובהתאם למטרות העסק - מיתוג, החדרת מוצר, הגדלת כמות לידים/טלפונים/ביקורים/רכישות וכל סוג מטרה אחר - אנו מומחים בייעול תקציבי ובהטווית אסטרטגיות פרסומיות מורכבות ואינטגרליות, בשביל לייצר את המקסימום מקידום ממומן בגוגל.

      קמפיין חיפוש - SEARCH

      כאשר גולשים יחפשו את מה השירות שלכם, אתם תהיו שם. בין אם המטרה היא יצירת לידים כתובים, התקשרות לבית העסק, הגעה פיזית או כל מטרה עסקית אחרת - רשת החיפוש של גוגל נחשבת למקום הכי טוב למצוא אתכם כאשר מחפשים את השירות שלכם.

      קמפיין שיווק מחדש - REMARKETING

      פרסום לגולשים שכבר ביקרו באתרכם בעבר ורדיפה באמצעות מודעות באתרי האינטרנט, באפליקציות ובסרטוני יוטיוב במטרה אחת - להחזיר את הגולש לאתרכם ולבצע פעולה שתגדירו.

      קמפיין קניות - SHOPPING

      הגדלת נפח המכירות באינטרנט באמצעות פרסום מוצרים המבוסס מילות מפתח, תחומי עניין והרגלי גלישה של הגולש. השפעה על מסע הקנייה של הגולש ברחבי האינטרנט.

      קמפיין באנרים - MEDIA

      פרסום באתרים הכי גדולים בארץ ובעולם עם באנרים מעוצבים בעלי מסר ייחודי. מתבסס על מנוע הקהלים של גוגל ועל מיקוד לפי נושא ו/או מילות מפתח בדפי האתרים. מתאים לכל מטרה - החל ממיתוג בית העסק ועד ליצירת לידים ומכירות אונליין.

      קמפיין וידאו - YOUTUBE

      פרסום ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מודעות וידאו, בזמן שהם צופים בסרטונים ב-Youtube או מחפשים סרטונים ב-Youtube - תשלום רק כאשר מתבצעת צפייה במודעה.

      קמפיין מיילים - GMAIL

      פרסום ללקוחות פוטנציאליים בתוך תיבת ה-Gmail שלהם באמצעות מודעות מסוג מייל פרסומי המאפשרות חשיפה של השירותים שלכם בצורה אישית.

      קמפיין לוקאלי - MAPS

      שימוש במפות של גוגל, מיקום גיאוגרפי ומיקום בית העסק לצורך יצירת ניווטים והתקשרות לבית העסק.

      קמפיין תוכן ממומן - CONTENT

      שימוש באלגוריתם השפה המהפכני של גוגל. פרסום בתוך כתבות תוכן קשורות לגולש או לנושאי הכתבה.

      קמפיין לאפליקציות - APP'S

      לפרסם אפליקציה ל-iOS או ל-Android בחיפוש בגוגל, ב-Youtube וב-Google Play. להגיע לגולשים שמתעניינים באפליקציות כמו שלכם.

      חברת קידום ממומן בגוגל שתעשה עבורכם את העבודה, אבל כמו שצריך!

      תנו לנו לנהל לכם את תקציבי הפרסום באינטרנט

      השאירו פרטים ומנהלי הקמפיינים שלנו כבר מתחילים לחשוב על אסטרטגיה בשבילכם

        בוא לקחת חלק ממהפכה בעולם הפרסום הממומן

        פאנל פרסום חדשני שמעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר!

        מוזמנים לצפות בסרטוני הפרסומת שלנו, שמציגים את המערכת החדשנית שלנו שמאפשרת לנו להעניק לכם שירותי ניהול קמפיין ממומן בצורה ייחודית ומתקדמת

        מהפכה בתחום הפרסום הממומן

        רוצה באמת לדעת מה קורה בקמפיין הפרסום שלך?

        תוצאות הקמפיין שלכם

        קידום ממומן במובייל

        קידום אתרים ממומן במובייל באמצעות פלטפורמת הפרסום המתקדמת של גוגל

        המאה ה -21 הביאה איתה פתרונות פרסום ושיווק מתקדמות, כאשר קידום ממומן במובייל הוא דוגמא בולטת ומוצלחת. כיום, כ-70% מהגלישה באינטרנט מתבצעת במכשירי המובייל – הסמארטפון והטאבלט. למעשה, ממכשירי המובייל אנו מבצעים את עיקר התקשורת שלנו – דרכם אנו מתקשרים, מנווטים, בודקים שנייה לפני קנייה, לצד פונקציות רבות נוספות שפשוט לא קיימות על הדסקטופ.

        אין ספק, מדובר בנתח שוק עצום שאסור לוותר עליו! בהתאם, גוגל משקיעה מאמצים רבים על מנת לקדם את עולם הפרסום במובייל – כאשר המומחים של לאוס מבצעים בפועל את מחקר המילים, עיצוב האתר והפיתוח שלו כמו גם את המעקב הסטטיסטי. על ידי שימוש בכלים חזקים אלו ואחרים, יכול בעל העסק להגיע בקלות ללקוחות חדשים – ולהגדיל את החשיפה שלו.

        חלק מרכזי ממסע הפרסום במובייל כולל את עבודת המיקוד על פי מיקום הגולש ביחס למיקום בית העסק. בנוסף, ניתן להציע תכניות נוספות בהתאם לרדיוסים שונים. אין לזלזל בפרסום במובייל, והוא תופס נתח משמעותי בשוק הפרסום של ימינו.

        מה זה קידום ממומן?

        קידום ממומן מאפשר לעסקים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם בפלטפורמות השונות באינטרנט כמו גוגל ופייסבוק בתמורה לתשלום עבור קליקים או חשיפה.

        איך עושים קידום ממומן בגוגל?

        קידום ממומן חשוב לעשות עם חברה בעלת ניסיון רב במגוון תחומי פרסום בשביל לקבל את התוצאות הטובות ביותר לעסק שלך. תמיד חשוב לבדוק שמדובר בסוכנות מוסמכת של גוגל פרטנרס (תכנית השותפים של גוגל) שעברה את כל תנאי הסף לקבלת התג.

        מה היתרונות של קידום ממומן?

        לקידום ממומן בגוגל יש מספר יתרונות מובהקים כמו: מהירות תגובה, יכולת שליטה תקציבית, שליטה במסרים ובקהל היעד והגעה לגולש במנוע החיפוש של גוגל בזמן הנכון.

        כמה עולה קידום ממומן בגוגל?

        קידום ממומן בגוגל עובד בשיטה של תשלום לפי קליק. העלות לקליק נקבעת לפי מספר מאפיינים שונים כמו נפחי חיפוש, תחרות, נתונים היסטוריים. ההוצאה המקסימלית מוגבלת על ידי תקציב יומי.

        קידום ממומן זה עולם ומלאו

        יש אינסוף תוכן על התחום המורכב הזה ואנחנו לא הצלחנו להכניס את כל המידע על PPC בעמוד אחד לכן, אתם מוזמנים להעשיר את הידע שלכם על עולם הקידום הממומן ע"י צוות המומחים שלנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב שכתבו תכנים נוספים במיוחד בשבילכם.

        מה זה קידום ממומן וכיצד הוא יכול לעזור?

        כולם כבר יודעים כי על מנת להבטיח את החשיפה הגבוהה והיעילה ביותר של העסק שלכם, עליכם יהיה לוודא כי האתר מופיע בגוגל. הדרך היעילה ביותר לוודא כי הדבר אכן מתרחש וכי הלקוחות הרלוונטיים לכם ייחשפו למודעה המתאימה להם תהיה בעזרתו של קידום אתרים ממומן.
        במידה וגם אתם תוהים מה זה קידום ממומן, הר שהתשובה לשאלה זו לא מורכבת במיוחד. בתהליך זה אתם למעשה משקיעים סכום כסף מסוים ומבטיחים את הופעתו של האתר שלכם בעמוד הראשון של גוגל בקטגוריית "מודעות", זאת עד למיצוי התקציב. התקציב מאפשר לכם לשלם סכום מוגדר עבור הכניסה לאתר של גולשים המחפשים את שירותיכם. נקודה זו מבטיחה פניות רלוונטיות ומגדילה את אחוז המכירות של העסק שלכם.

        קידום ממומן ppc – שיווק מדויק בתקציב מוגדר

        השלמת בנייתו של קמפיין קידום ממומן בצורה הנכונה תהיה זו שתעניק לכם את האפשרות ליהנות מתנועה ענפה באתר שלכם וחשיפת הגולשים לשירותים המתקדמים אותם אתם מציעים. קידום ממומן ppc זו למעשה הדרך המהירה ביותר שלכם להיחשף בפני הגולשים ולהגביר את התנועה הנכנסת לאתר שלכם ממנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם – GOOGLE. PPC משמעותו Per Click, והדבר למעשה אומר כי המפרסם של הקמפיין ישלם רק על המודעות עליהן הגולש הקליק. כלומר, במידה והגולש נכנס לאתר שלכם – אתם משלמים, במידה ולא, לא. קידום אתרכם בדרך זו הופך את שיווק אתרכם ליעיל הרבה יותר ומוודא כי התקציב שהגדרתם למשימה זו ינוצל בצורה הנכונה אשר מעודדת את פניתם של לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים לעסק שלכם.

        קידום אתרים ממומן שמקפיץ לכם את כמות הלידים

        כל עסק שהוא כיום יכול להיעזר בשירותי קידום אתרים ממומן. שירות זה יאפשר לאתר שלכם להופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש החזק והגדול ביותר בעולם. כך, ללא מאמץ או עבודה קשה, ורק הודות לבנייתו של קמפיין נכון והשקעה מוגדרת של משאבים גם אתם יכולים להעניק לאתר שלכם את החשיפה המרבית והיעילה ביותר בפניהם של לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים. הופעה בעמוד הראשון מעניקה לגולשים המחפשים את השירות או המוצר שלכם את האפשרות למצוא בדיוק את מבוקשם, ובכך מגדילה את המכירות בעסק. זכרו כי על מנת להבטיח את היעילות המרבית של הקמפיין, חשוב יהיה להיעזר באנשי המקצוע המיומנים שמכירים את התחום לעומק ויוכלו ליצור את הקמפיין שעונה בצורה מושלמת על כל צורך שלכם.

        גוגל אדוורדס - האפיק הנפוץ והמוכר יותר בפרסום

        גוגל אדווראדס, מתבסס על עמודי החיפוש של גוגל בלבד בהתאם למילת המפתח שמחפשים.
        רוב הגולשים בגוגל מכירים את המודעות בצבע צהוב דהוי, זוהי הדרך הראשונה שבה הוצע פרסום בגוגל – משם הכל התפתח.

        השיטה מבוססת על שיטת המכירה הפומבית, לכל מונח חיפוש (בהתאם לתחום ותנועת החיפוש באותה תקופה) יש מספר מקומות מוגבל לפרסום.
        בכל פעם שמשתמש מחפש בגוגל, נוצר מכרז וירטואלי על המודעות. הצגת המודעה ומיקומה מתבסס על תקציב יומי, כמות שהמפרסם מוכן לשלם עבור הקלקה, ציון איכות המודעה ופרמטרים נוספים שאינם נחשפים ושמורים בסוד אצל גוגל.
        מודעות שממוקמות במיקומים הגבוהים (1-4) נחשבות למבוקשות יותר מהמודעות בתחתית, בגלל ההקשר החזק שנוצר אצל הגולש לגבי תוצאה במיקום גבוה.
        התשלום מתבצע רק בעת הקלקה (PPC – Pay Per Click) על המודעה והמחיר משתנה בהתאם לתוצאות המכרז, המחיר נע בגבולות מסוימים בהתאם למגמות בתחום.

        קמפיין ברשת החיפוש מונע בעיקר על ידי אופטימיזציה יום-יומית של הקמפיין – בין אם זה הוספת מילות מפתח רלוונטיות או פסילת מילות מפתח לא רלוונטיות לבין שינוי מיקומים בארץ ועוד שלל שיטות בשביל לשפר ולמקד את מסע הפרסום עבור הלקוח הרלוונטי ביותר עבורך.

        יעילות הקמפיין נוצרת מהגעה ללקוחות רלוונטיים יותר ויותר, זה נעשה באמצעות מיקוד מילות מפתח,התאמת המחיר לאתר מובייל, מיקוד לאזורים בארץ ומיקוד לזמני פעילות שונים.
        במובייל ניתן להתקשר/לנווט ישירות לבית העסק מהמודעה – כלי המאפשר לעסק מקומי להגיע מהר יותר ובצורה אמיתית יותר ללקוחות הפוטנציאלים שמסביבו.

        קידום ממומן ברשת המדיה

        האפיק הוויזואלי של קידום ממומן, רוב הגולשים נתקלים בו על בסיסי שעתי אך אינם יודעים זאת.
        רשת המדיה של גוגל מורכבת מנכסים נוספים שיש לגוגל כמו יוטיוב, ג'ימייל, מפות, אפליקציות ומפרסמים משתפי פעולה מרחבי האינטרנט.
        רשת המדיה מאופיינת במודעות (משלל סוגים) בתוך אתרים, אפליקציות, מפות וכל מקום שנחשב לחלק מגבולות הגזרה של רשת המדיה.

        השיטה מבוססת על מיקוד שונה מרשת החיפוש, המיקוד פה מותאם בהתאם לתוכן האתר/האפליקציה/המיקום בו הגולש נמצא.
        ברשת המדיה ישנם כלים מתקדמים למיקוד ולפילוח קהלים, הכל על מנת למקד יותר ויותר את מסע הפרסום עבור הלקוח הפוטנציאלי.
        גם כאן מדובר במרכז (שונה במהותו אך זהה בעקרונותיו) אך ללא מיקומים מוגדרים (משתנה מאתר לאתר ומאפליקציה לאפליקציה).

        רשת המדיה מאופיינת במספרים גדולים יותר מבחינת יחסי הגעה ללקוח וכמות החשיפות למותג עצומה.
        המחירים ברשת המדיה זולים משמעותית מרשת החיפוש מפאת כמות הקהל המעורב אך עם זאת, הרלוונטיות תושפע בהתאם.

        פרסום ממומן ב-YOUTUBE

        יוטיוב, כנראה המחליף הבלתי מעורער של המדיה הויזואלית כמו הטלוויזיה.
        האתר ה-3 בעולם מבחינת כמות כניסות לאחר גוגל ופייסבוק. 600 מיליון צפיות של סרטונים ביום!
        בעזרת נתונים אלה, אנחנו למדים שזוהי זירת הפרסום החמה ביותר כיום והתוצאות מדברות.

        ביוטיוב יש 2 אפשרויות פרסום עיקריות:

        "דחיפת" פרסומת לפני סרטון המחייבת צפייה של 5 שניות לפחות.
        הצגת מודעת הסרטון בדפי החיפוש של יוטיוב ובסרטונים רלוונטיים.
        שיטת התשלום ביוטיוב שונה באפשרות "דחיפה", פה המפרסם משלם רק לאחר צפייה של הסרטון כולו או 30 שניות ממנו (הקצר מביניהם).
        כחלק מרשת המדיה, המחיר זול מאוד ביחס לחשיפה המושגת.
        ניתן להוסיף בסרטונים קריאות לפעולה ותכנים שיווקיים על מנת להזמין את הצופה להגיע אלייך.

        הגדרת יעדים

        אז אחרי שדנו בחומר העיוני, הגיע הזמן לתכלס,
        בקידום ממומן, הכסף מדבר - ROI - החזר השקעה. בכל קמפיין שהוא, בדרך כלל היעדים מתורגמים לרווח.
        בשלבי הבנת צרכי הקמפיין, החלק החשוב הוא הבנת ההכנסה הכספית של כל פעולה ואת ההוצאה של הקמפיין מנגד.
        בדרך כלל, גודל ההכנסה נמצא בפרופורציה לגודל ההוצאה. לדוגמא, בתחום מסוים פנייה טלפונית יכולה להניב המון כסף לבעל העסק. בהתאם, ההשקעה בפרסום תהיה יקרה.

        השאלות שצריכות לעלות בשלב הגדרת יעדי הקמפיין:

        מי קהל היעד המבוקש - איך הוא מתנהג, מה חשוב עבורו?
        מטרת הקמפיין - רכישה ישירה? בניית מודעות תדמיתית למותג? החדרת מותג? עידוד כניסה לאתר?
        תקופת הקמפיין - האם מדובר בקמפיין לטווח ארוך או לתקופה מוגדרת וספציפית לאירוע בתחום.
        התוצאה הסופית - כיצד נמדוד את ההצלחה. לדוגמא מדידת הכנסות מאפיק ספציפי או מדידת שיחות טלפון.
        הגדרת יעדי הקמפיין הוא אחד השלבים המכריעים בכל קמפיין פרסומי - אם לא המשמעותי ביותר.

        מדידת ביצועים - Google Analytics

        גוגל אנליטיקס הינו כלי מבית גוגל המספק נתונים אנליטיים על אתר. אנליטיקס נחשב לאחד מבין הכלים המתקדמים ביותר והוא מספק מידע מודולרי מקיף.
        הבנת הנתונים בכלי כרוכה בדרך כלל בהרבה ניסיון והבנה של ראש הגולש ואת הסיבות להתנהגותו באתר.

        הכלי מאפשר למנהל הקמפיין לחבר את נתוני הקמפיין לנתוני האתר, ומספק רזולוציה גבוהה יותר של נתוני הקמפיין.
        בעזרת נתונים אלו, יכול המפרסם ללמוד המון אודות ביצועי הקמפיין ולבצע בו שינויים על מנת לחזק ערוצי תנועה שמספקים יותר תפוקה לקמפיין.

        קידום ממומן ללא גוגל אנליטיקס שווה ערך לצאת לקרב ללא נשק.

        השגת תוצאות בקמפיין ממומן אפקטיבי

        כפי שכבר נאמר, תוצאות נמדדות בנתונים כמותיים בלבד.

        בין אם מדובר בכמות חשיפות או ביחס הקלקה, תמיד מודדים הצלחה בנתונים.
        לכל קמפיין ואופי התוצאות שלו בהתאם להגדרתו, אך המשותף לכולם הוא חשיבות הדיווח והמדידה. ללא זה, לא ניתן בשום דרך לייעל קמפיין.

        יש לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מנהל הקמפיין. אין סיבה להתבייש לשאול שאלות, להציע רעיונות ולתת משוב - שקיפות ואמינות הם מפתח לקידום ממומן מוצלח.
        אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב, מאמינים שקידום ממומן הוא כלי מרכזי לשיווק העסק באינטרנט.

        קהל לקוחותינו נהנה משקיפות, הקשבה, הבנה, ייעוץ ועבודה משותפת להצלחה משותפת.
        אנו מזמינים אותך, להתרשם מהפרופיל שלנו כסוכנות פרסום מטעם גוגל ולצפות בתחומי ההסמכה שלנו.

        אם גם ברצונך להגדיל את ההכנסות שלך מהאינטרנט, השאר פרטים ואנו נחזור אליך עם הצעה לתכנית פרסומית מלאה שתציב אותך בלב עולם הפרסום באינטרנט.

        אז מהו קידום ממומן ואיך הוא עובד?

        קידום ממומן או פרסום ממומן אם תרצו היא שיטת פרסום שבה אתם יכולים לפרסם את האתר/דף הנחיתה שלכם, סרטון, באנר או אפליקציה שלכם ולשלם בעבור חשיפות או הקלקות בפועל על המודעה שלכם. האופציה הבסיסית והנפוצה ביותר היא פרסום מודעות טקסט הכוללת כותרת, משפט או שניים קצרים המניעים את הגולש לפעולה וכתובת URL המוצגת לגולשים. המודעה תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, באתרי שותפים של גוגל, בפרסומות של סרטונים ביוטיוב ובמקומות נוספים בהתאם להגדרות הקמפיין שלכם. למעשה אתם משלמים רק כאשר מישהו מבצע הקלקה על המודעה שלכם ונכנס לאתר שלכם. התשלום לקליק משתנה בהתאם לכמה פרמטרים עיקריים: איכות המודעה שלכם, ציון הרלוונטיות שלה, אחוזי הקלקה על המודעה ומידת התחרות על ביטויי המפתח שאתם הולכים עליהן במודעה ביחס למפרסמים מתחרים. ככל שהתחרות גבוהה יותר כך סביר להניח שהעלות לקליק תהיה גבוהה יותר. ציון הרלוונטיות של המודעה ואחוז ההקלקה עליה למשל יוכלו מעט להפחית מעלויות ולהפוך את הקמפיין לרווחי יותר.

        אילו אפשרויות קמפיינים יש לנו בפרסום הממומן בגוגל?

        • קמפיין חיפוש – מה שפרטנו בפסקה הקודמת – מודעת טקסט הכוללת כותרת, משפט או שניים, כתובת URL וזו תופיע לרוב במנוע החיפוש של גוגל ו/או באתרי שותפים של גוגל בהתאם להגדרות הפרסום שלכם.
        • קמפיין רימרקטינג – קמפיין שהמופנה רק לקהל היעד ששתלתם לו פיקסל בדפדפן. הפיקסל הוא חלקת קוד שאתם מקבלים מגוגל, שותלים אותו באתר שלכם ומי שמבקר באתר הפיקסל מושתל אצלו בדפדפן לתקופה מסוימת וניתן בזמן זה לפרסם לאותו קהל יעד ממוקד.
        • קמפיין קניות – קמפיין המיועד לקידום מכירות של חנויות אינטרנט לרוב שבהן המוצרים מבוססי מילות מפתח שיהיו לרוב שם המוצר.
        • קמפיין ווידיאו – קידום סרטונים באמצעות יוטיוב. הפרסומות מופיעות לאנשים כפרסומת ווידיאו בזמן הצפייה והמעבר שלהם בין הסרטונים ביוטיוב.
        • קמפיין באנרים – קמפיין שבו אתם מפרסמים באנרים ולא מודעות טקסט ומשלמים לפי הקלקה או לפי כמות חשיפות.

        מהם היתרונות הבולטים של הקידום הממומן בגוגל?

        • תוצאות מהירות – ככל הנראה היתרון הגדול ביותר של הפרסום הממומן הוא העובדה שהוא מספק תוצאות מהירות. כלומר, תוכלו להעלות בבוקר קמפיין וכבר במהלך היום לקבל טלפונים מלקוחות פוטנציאליים, הזמנות בחנות שלכם או לידים המשאירים פרטים באתר, בהנחה שהקמפיין מוצלח כמובן.
        • אין צורך באתר שלם – ניתן לשלוח אנשים לערוץ היוטיוב שלכם, לדף הפייסבוק שלכם, לדף נחיתה שלכם, למיניסייט שלכם וכו'. אין זה חובה שהקמפיין יהיה מוצלח אם בהכרח תשלחו את הקהל לאתר מלא ורשמי שלכם.
        • ניתן ליהנות מתוצאות גם בתקציבים נמוכים יותר – קידום אורגני בגוגל למשל היא טכניקת פרסום הדורש עבודה סיזיפית וטיפול בקשת רחבה של פרמטרים ודברים ולכן עלויות הפרסום עשויות להתחיל מכמה אלפי שקלים בחודש. בקידום הממומן תוכלו להתחיל גם מסכומים קטנים יותר.
        • גוגל מחלקת שוברים לחשבונות חדשים – אם מעולם לא פרסמתם בגוגל ניתן יהיה להשיג לכם שובר ראשוני בסכום מכובד לפרסום בגוגל לצורך התנסות המערכת. כמובן שמניסיון שלנו זה לא סכום שמספיק כדי למדוד תוצאות של קמפיין או אפילו לקבל תוצאות מיטיבות אולם זה תמיד נחמד לקבל תוספת במתנה לתקציב הקמפיין שלנו.
        • ניתן למדוד את תחרותיות השוק שלכם, לקבל מושג אודות ביטויי המפתח בתחום שלכם ואודות המתחרים שלכם – לפני שאתם משקיעים בקידום אורגני למשל.

        המדדים הבסיסיים לבדיקת הקמפיין שלכם:

        כדי שהקמפיין יהיה מוצלח ואפקטיבי חשוב לעקוב מדי יום ולעתים פעמיים ביום אודות ביצועי הקמפיין. מנהל קמפיין טוב יבדוק את הקמפיין שלכם מדי יום, יבצע את השינויים הנדרשים מתי שצריך ואיך שצריך כדי לשפר את הביצועים השונים. ישנם כמה מדדים בסיסיים שכדאי להכיר המציגים את ביצועי הקמפיין:
        • עלות לקליק – מהי העלות הממוצעת לכל הקלקה על המודעה שלכם?
        • אחוז לחיצה – CTR או Click Through Rate אם תרצו הוא מדד אחוזי הלחיצה המציג כמה אחוזים של אנשים לחצו על המודעה ביחס לכמות החשיפות שלה.
        • המרות – אם החלטתם לעקוב גם אחר כמות ההמרות בקמפיין שלכם נתון זה יוצג לכם גם כן.
        • עלות להמרה – בדומה לעלות ממוצעת לקליק רק עלות ממוצעת להמרה.
        • אחוז המרות – בדומה לCTR רק במקום כמות הקלקות על המודעה אלא אחוז המרות מתוך סך האנשים שביצעו אינטראקציה עם המודעה.

        5 טיפים לניהול קמפיין מוצלח בגוגל:

        1 – ללא תשתית מקצועית איכות הקמפיין לא משמעותית:
        אם דף הנחיתה או האתר אליו אתם שולחים את הקהל לא בנוי בצורה מקצועית, איכותית, מותאמת רספונסיבית גם לקהל הגולש במובייל ובאופן כללי לא בנויה בצורה נכונה ומניעה לפעולה הרי שלא משנה כמה הקמפיין יהיה יעיל ואיכותי – לא יהיו המרות או שאלה יהיו נמוכות מאוד.
        2 – הקדישו זמן למחקר מילות מפתח:
        לפני כל קמפיין פרסום בגוגל חשוב להשקיע זמן וסבלנות במחקר מילות מפתח אפקטיבי ואיכותי. מחקר זה כולל גם ביטויי מפתח שעשויים להיות רלוונטיים עבורכם וגם ביטויים שליליים שאתם רוצים שבעת החיפוש שלהם אנשים לא ייחשפו למודעה שלכם.
        3 – בצעו שיפורים תוך כדי תנועה:
        אף קמפיין לא יכול להציג את התוצאות הטובות ביותר שלו מהיום הראשון. ייתכן והקמפיין יהיה רווחי ויעיל מהיום הראשון אבל כדי להגיע למצב שבו הקמפיין יהיה בשיא היעילות שלו מבחינת עלויות לקליק ואחוזי המרות יש לבצע שיפורים למודעות, לאתר/דף הנחיתה אליו שולחים את הגולשים וכו'.
        4 – השתמשו בתוספות למודעות:
        בסוגי קמפיינים מסוימים ניתן להוסיף למודעה תוספות שונות כמו עמודים באתר, טלפון ליצירת קשר מהירה ועוד. כל תוספת שתוכלו לכלול במודעה שלכם היא שטח נד"לני חשוב שאתם רוצים לנצל.
        5 - היו סבלניים:
        אומנם פרסום בגוגל ממומן היא טכניקת פרסום הפועלת החל מהטווח הקצר ויכולה להניב תוצאות כבר מהיום הראשון אולם במידה ובתחום שלכם או בקמפיין הספציפי שלכם התוצאות לא מגיעות ביום הראשון או אפילו בשבוע הראשון, היו סבלניים, בחנו את אפשרויות שיפור הקמפיין, את השלבים הנוספים במסנן ובצעו שיפורים.