Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    שיווק מבוסס חשבון – account based marketing

    אם אתם אוהבים מושגים בשיווק אז הינה לכם עוד מושג שכדאי להכיר. בקיצור הוא נקרא ABM ואילו שמו המלא הוא Account Based Marketing או בעברית: שיווק מבוסס חשבון (אפשר גם שיווק מבוסס לקוח). טכניקת שיווק זו מתקדמת בטירגוט ופרסונליזציה של הלקוח ודוגלת בפיתוח קמפיינים שונים ממוקדים יותר עבור אותם פרסונות, מאשר קמפיינים רחבי היקף לקהל יעד גדול יותר. בדומה לשיטת הרימרקטינג שבה אנו שותלים פיקסל בדפדפן הלקוח ויכולים "לרדוף" אחריו עם פרסומים שכן הוא נמצא ברשימת לקוחות ממוקדת ובשלה יותר, הרי ששיטת הABM הנה מסועפת יותר ומשמשת כגרסה משכוללת יותר. שיטה זו נהדרת לשימוש בשוק ה B2B.

    כיצד זה עובד?

    בואו ניקח לרגע שיטת פרסום אחרת כדי להבין את ההבדלים. חברות גדולות משקיעות בקמפיינים רבים, בפלטפורמות שיווק שונות ובמדיות השונות. אלה משקיעים תקציבי עתק בפרסום ומעוניינים להרחיב את הפרסום ככל האפשר לקהל היעד הרב ביותר. המטרה היא להגיע לכמה שיותר אנשים וללכוד כמה שיותר מהם ברשת כלקוחות. בישראל השוק קטן יותר מאשר בעולם ולכן גם כדי שעסקים יתקיימו ויתקדמו הם פונים לקהל יעד קטן וממוקד יותר. כל אחד בוחר מה שנקרא את סוג הקהל המועדף עליו וממקד את הפרסומים עבורו. אולי בהמשך כאשר העסק יצמח ויגדל יוכל העסק להתרחב לקהל יעד נוסף אם ירצה בכך ולאחר מחשבה אם זה יהיה נכון שיווקית עבורו.

    שיטת הABM מראש ממקדת את הקמפיינים, המסרים השיווקיים והפרסומות לקהל יעד ממוקד יותר, מאוד ממוקד, זאת מאשר בקהל נרחב יותר. אנו מדברים על טירגוט שיכול להיות ברמת הגיל, מגדל, תפקיד, תחביבים, אזור מגורים, מקצוע, דרגה ועוד ועוד.

    היתרונות של ABM:

    • פילוח ממוקד ומפורט ברמות הגבוהות ביותר.
    • מתקדמים בקהל יעד פרסונלי ומסרים נקודתיים ולא בשווקים שלמים.
    • מתאים גם לתפיסת לקוחות חדשים וגם להרחבת פעילות עם לקוח קיים.
    • שת"פ בין מחלקת השיווק והמכירות בחשב לשפה אחידה.
    • חווית לקוח ברמה הגבוהה ביותר ומתוך תשומת לב לפרטים הקטנים ולדקויות, החל משלב העיצוב, התוכן, הפלטפורמה שבה הלקוח נחשף לפרסום ועוד.
    • החזר השקעה גבוה יותר משיטות שיווק ופרסום אחרות.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן