Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    פוש נוטיפיקיישן (הודעות דחיפה) – Push Notifications

    הודעות דחיפה

    אנשים רבים קוראים לה "הודעות קופצות" או "הודעות מעצבנות" ולעתים רבות הם צודקים. ישנם לא מעט אנשים חסרי ניסיון או הבנה בשיווק שפשוט משתמשים בפוש נוטיפיקיישן בצורה גרועה הגורמת לאנשים חוויית שימוש לא נעימה באפליקציה שלהם ובשל כך גורמים גם נזק רב למודל העסקי של חברות רבות אחרות המפעילות פוש נוטיפיקיישן. מכיוון שכל בעלי האפליקציה ערבים זה לזה במובל הודעות הדחיפה הללו הרי שחשוב לאחד כוחות ולבצע זאת בצורה נכונה ומקצועית כדי שכולם יוכלו ליהנות מהאופציה הזו.

    מהן פוש נוטיפיקיישנס?

    פוש נוטיפיקיישן הן הודעות דחיפה שאתם רואים בטלפון שלכם גם כאשר אתם לא מחוברים לאפליקציה מסוימת. לדוגמה: אם יש לכם אפליקציית חדשות מסוימת ואישרתם לה הפעלה של PUSH NOTIFICATIONS סביר להניח שתקבלו לטלפון חדשות ועדכונים מספר פעמים במהלך היום או לפחות פעם ביום. רוב האפליקציות שואלות את המשתמש עם הכניסה הראשונה לאפליקציה אם הוא מאשר הודעות דחיפה אך לא כולן.

    מדוע שימוש לא נכון יכול לגרום נזק לכם ולבעלי עסקים אחרים בשימוש בפוש נוטיפיקיישן?

    חשבו לרגע על אותה אפליקציה של חדשות (זה יכול להיות גם כל אפליקציה אחרת לצורך העניין). אישרתם לקבל פוש נוטיפיקיישן לטלפון שלכם וידעתם שהולכות להגיע הודעות כי אמרתם לעצמכם "אין בעיה, חדשות מעניינות טוב שאקבל על כך עדכון מהיר דרך האפליקציה ואם זה יעניין אותי אקרא יותר…" אך היכן הבעיה מתחילה? ייתכן ותקבלו יותר מדי הודעות בצורה מוגזמת, שתקבלו הודעות בשבת, אולי בשעות הלילה כשאתם ישנים ולעתים רבות גם תקבלו הודעות על חדשות שלא מעניינות אתכם. במקרה הטוב – אתם תכירו באפשרות לשנות דרך הגדרות האפליקציה את הפוש נוטיפיקיישן ולעצור אותן. במקרה הגרוע אתם תמחקו את האפליקציה ובשל חוויית השימוש הגרועה שהייתה לכם אתם תחשבו כמה פעמים לפני שתאשרו לאפליקציות אחרות להפעיל פוש נוטיפיקיישן בטלפון שלכם.

    כמה טיפים בעלי ערך שיעזרו לכם לעשות שימוש נכון יותר בהודעות דחיפה:

    • שמרו מידע – היעזרו בקוקיז למיניהם כדי לאסוף מידע על התנהגות הגולשים שלכם ועל ידי כך תוכלו לשלוח פוש נוטיפיקיישנס יותר רלוונטיים לגולשים שלכם. אם לדוגמה האפליקציה שלכם היא אפליקציית מסחר אלקטרוני והמשתמש נכנס רק לקטגוריה של בגדי גברים פעם אחרי פעם – הרי שסביר להניח שלא יעניין אותו לקבל הודעות דחיפה בנושא בגדי נשים או ילדים.
    • שעות ההודעות – יש לחשוב על מי קהל היעד של האפליקציה שלכם ולהתאים את זמן ההודעות למשתמש הקצה. לדוגמה אם האפליקציה היא בינלאומית הרי שלא כולם נמצאים באותו אזור זמן ואדם אחד יכול לקבל הודעה ב7 בערב בעוד מישהו אחר במקום אחר בעולם יקבל את ההודעה שלכם ב4 לפנות בוקר. גם אם כל הקהל שלכם מאותה מדינה, השתדלו לשלוח את ההודעות בשעות סבירות ובימים מתאימים. לדוגמה בישראל השתדלו לא לשלוח הודעות בשבת.
    • שאלו את המשתמש אם הוא מעוניין להפעיל פוש נוטיפיקיישן עם הכניסה הראשונה שלו לאפליקציה ואל תחפו את זה עליו. כמו כן אפשרו בהגדרות של האפליקציה לכבות את האפשרות הזו זה עדיף מאשר שימחק את האפליקציה לגמרי.
    • נצלו ימים ואירועים מיוחדים – אם אתם מקדמים מכירות של עסק מסוים למשל חברה המספקת משלוחי סנדוויץ' בר למיניהם – אתם לא צריכים לשלוח הודעות למשתמשים בכל יום אולם לפני משחקי כדורגל/כדורסל גדולים או אירועים מיוחדים תוכלו לשלוח הודעה למשתמשים לקדם משלוחים לצפייה ביתית בחוויה מושלמת הכוללת אוכל ושתייה.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן