Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    נכסיות המותג – Brand Equity

    מדד המתאר את ערך המותג המתבטא במעמדו השיווקי ביחס לעצמו ולמותגים מתחרים. במאה העשרים ואחת, עולם המותגים והעסקים הינו תחרותי במיוחד בשל כך שלצרכנים ישנה גישה למותגים שונים ורבים מכל רחבי העולם ועל כן נוצר הצורך להעריך את נכסיות המותג בסביבה רווית התחרותיות. ישנם מספר היבטים כמותיים המאפשרים למדוד את נכסיות המותג ועוצמותיו – עמדות חברתיות ביחס למותג, הערכת שווי כלכלית, עוצמות המודעות למותג וכן הלאה. למשל, עוצמת המודעות למותג תנסה לכמת את רמת שביעות הרצון של הצרכנים מהמותג וכן את רמת הנאמנות עליו ביחס למותגים מתחרים. למשל, צרכני קוקה קולה שיעדיפו לצרוך את המשקה הבלעדי על פני התחליפים השונים (דוגמת פפסי).

    נכסיות המותג - Brand Equity

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן