Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    מיתוג מעסיק

    מיתוג מעסיק הוא למעשה תהליך שבו הארגון פועל לטובת קידום המוניטין שלו אל מול הכלל על מנת להציג את הארגון כמקום נחשק וטוב לעבוד בו. המיתוג פועל בכמה מישורים וצריך להשפיע על 3 סוגי אנשים: העובדים שכבר נמצאים בארגון, עובדים פוטנציאליים הנבחנים לקבלת עבודה בארגון ואנשים אחרים באופן כללי שיוכלו לפזר את הבשורה ואולי פעם גם הם ירצו להתקבל לעבודה בארגון.

    מדוע מיתוג מעסיק הוא חשוב מאוד לחברות היום?

    מיתוג מעסיק נחשב לאחד הדברים החמים ביותר כיום בעולם השיווק והמיתוג ולא בכדי. במציאה שבה האנשים המוכרים ביותר נחטפים על ידי החברות הגדולות המציעות להם תנאי עבודה נהדרים, הרי שמיתוג מעסיק שנעשה בצורה נכונה יכול לסייע לארגון לקלוט עובדים טובים ואיכותיים ולהקנות יתרון מיתוגי על פני המתחרים.

    האם יש הבדל בין מיתוג מעסיק לRM?

    RM או בהרחבה RECRUITMENT MARKETING מתייחס למעשה לדרך שבה אנו משווקים את הארגון/המעסיק אל מול קהל הנבחנים הפוטנציאליים לעבודה בארגון. בשלב זה ייעשה שימוש בכל ערוצי ההפצה השונים והתאימים לטובת קידום מיתוג המעסיק, החל מרשתות חברתיות, ווידיאו, בלוגים, פרסומות, פורטלים ועוד. מיתוג המעסיק לעומת זאת הוא המהות של כל התהליך למעשה. הוא החזון של מה שאנו רוצים ליצור אל מול הקהלים השונים.

    כיצד מקדמים את מיתוג המעסיק?

    בדומה לשיווק של עסק והבאת לקוחות אליו, המטרה במיתוג המעסיק היא פשוט לעשות יחסי ציבור ולהרחיב את החשיפה הטובה על העסק כדי לגרום לאנשים להבין עד כמה טוב לעבוד בעסק, כמה האנשים בו והסביבה בו טובה לכל עובד ולא רק שתנאי השכר מעולים אלא הרבה מעבר לכך. מיתוג המעסיק יטופל באמצעות תכנים והרבה מהם. זה יכול להיות טקסטים, תמונות וכמובן סרטונים ולהפיץ אותם בערוצי המדיה השונים.

    כיצד ניתן למדוד תוצאות?

    כדי למדוד את תוצאות העבודה שלכם אתם צריכים לשמוע מה הקהל חושב עליכם. דרך נפלאה לדעת זאת היא באמצעות תגובות ופידבקים שונים ברשת, בגוגל, ברשתות חברתיות, באינדקסים שונים ועוד. תוכלו גם לערוך סקרים בתשלום ו/או לערוך סקרים בקרב מכללות וסטודנטים כדי ללמוד מידע נוסף. במידה ויש עליה באחוזי הגיוס לעסק שלכם – הרי שהמיתוג עובד.

    מיתוג מעסיק בגיוס עובדים | אסטרטגיית מיתוג מעסיק

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן