Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אתר חנות וירטואלית

    להנות ממבחר מידע על עולם שלם לקדם את העסק שלך

    אתר חנות ווירטואלית הינו חנות אינטרנטית המתפקדת כחנות ממשית אך להבדיל מחנות בעלת מיקום פיזי, החנות האינטרנטית פתוחה מסביב לשעון 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה. הזמינות המיידית מגדילה את היקף המכירות מכיוון שאין שום הגבלה, של זמן או של מרחב. הנגישות אל החנות נוחה מאוד ואין צורך לבזבז זמן או דלק – משאבים יקרים ונחוצים.

    יתרונות החנות

    יתרונות רבים לחנות – הזמנת המוצר לא עולה על 30 שניות, דבר הנותן נוחות מקסימלית ללקוח וחוסך בזמן. אין צורך בהעסקת כוח אדם רב בהשוואה לחנות בעלת מיקום פיזי והזמינות ללקוח נתונה בכל זמן שנוח לו.

    אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב "ניצור עבורך חנות מסחר הכוללת – קטלוג פריטים מפורט על פי קטגוריות ראשיות וקטגוריות משנה ושיאפשר הצגת פירוט עבור כל מוצר ומוצר. הפירוט יכלול תמונות, הצגת המחיר ועגלת קניות וירטואלית המסייעת לגולשים לקנות בבטחה באתרכם בטכנולוגיית אבטחה מתקדמת לשם שמירת הנתונים והגנה על הלקוח לאורך כל תהליך הרכישה.

    בנוסף ניתן דגש בהצגת המלל והתוכן של המוצר אשר ייכתב באופן שיווקי וישים דגש על מיתוג המוצר. אנו ניצור מיקומים אסטרטגיים של המוצרים: מיקום המוצרים המובילים יוצגו במרכז ויהיו בולטים לעין המבקר באתר. מוצרים משניים אחרים יופיעו גם הם באתר ויהיו נגישים לכל המתעניין.

    המתכנתים המקצועיים והמיומנים שלנו יידעו להביא את כל הקריאטיביות לידי מימוש ומלאכתם הטכנולוגית תהפוך את השימוש של המבקר באתר לנוח וקל לגלישה. הצוות המקצועי שלנו יירתם ליצירת חנות שיווקית ומכירתית באופן הטוב ביותר ובשילוב מנצח.

    האתר בנוי ממערכת בעלת כלי ניהול נוחה לתפעול כך שבעל החנות יוכל לשנות בכל רגע נתון את תוכן המוצרים באופן עצמאי ללא צורך בידע טכני.

    המערכת בנויה בצורה המתאימה למנועי החיפוש כשבראשם עומד גוגל, זאת על מנת לאפשר את קידום האתר וחשיפתו לכמה שיותר גולשים בכדי שייכנסו לאתר ויבצעו רכישה בסופו של התהליך.

    אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב ניצור עבורך את החנות בעזרת הצוות המיומן שלנו שייעצב את החזות הייצוגית של החנות וישים דגש על פרטים כגון צורת הצגת המוצר למכירה, מחירו, תהליך רכישה, מערכת סליקה מאובטחת לרכישה וכד'. תהליך זה ייעשה באסתטיות רבה ובקווים נקיים הנעימים למראית העין והמזמינים לרכישה.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו