קידום אתרים > מונח > קניית לידים
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
קניית לידים
קניית לידים היא בעצם הפעולה שבעל העסק עושה מול חברת הפרסום. הוא קונה למעשה את הלידים מחברת הפרסום, כל עוד הם "חמים" ומתעניינים בשירות, מקבל את הפרטים מחברת הפרסום זמן קצר לאחר שאלה השאירו פרטים וכך למעשה הוא יכול לחזור אליהם במטרה לסגור עסקה. טכניקה זו נפלאה עבור בעלי עסקים המעוניינים לחסוך עלויות עבור ניסוי וטעיה ולרכוש את הלידים ישירות מחברת הפרסום. היתרון הוא חיסכון בעלויות לניסוי ועטיה וקבלת לידים באופן כמעט מידי והחיסרון הוא שלידים אלו יהיו מעט יקרים יותר ממה שיכלו להשיג באמצעות טכניקות אחרות. כל בעל עסק והעדפה שלו.