קידום אתרים > מונח > קייס סטאדי – case study
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
קייס סטאדי – case study
קייס סטאדי הוא בעצם מחקר המבוצע בנושא מסוים, לפרק זמן מסוים, אשר אמור להניב תוצאות שמטרתן לצורך שיפור ביצועים או מעקב אחר תובנה מסוימת. למעשה, כיום בעולם השיווק המודרני הקייס סטאדי נחשב לסוג תוכן איכותי ביותר, כיוון שהוא לא רק מדבר אל הלקוחות שלכם ומערב אותם, אלא גם שתוצאות המחקר נחקרים לאורך פרק זמן מסוים (לרוב מספר שבועות או חודשים לפחות) דבר אשר מעניק ערך רב לגולשים ולכן בתי עסק רבים וחברות שיווק דוגלות בהכנת קייס סטאדי אחת לכמה זמן.
מבנה מומלץ לקייס סטאדי:
המבנה משתנה אומנם בין קייס סטאדי אחד לאחר, אולם אתם יכולים לאמץ כתבנית את המבנה הבא:
- שלב ראשון – אפיון החברה
- שלב שני – תיאור המוצר ו/או הבעיה שגורמת לעיכוב במכירות (אם מדובר במוצר חדש אז רק תיאור המוצר)
- שלב שלישי – כיצד אתם הולכים לשווק את המותג/מוצר/חברה/שירות
- שלב רביעי – תוצאות לאחר פרק זמן מסוים, מסקנות וכיצד ניתן לשפר ביצועים
לאחר שתכתבו את כל המידע הנדרש תוכלו להתחיל בקייס סטאדי שלכם ולבחון את התוצאות לאורך זמן. תוכלו לרשום תוצאות ומסקנות בפרקי זמן מסוים במהלך המחקר וכן את התוצאות הסופיות. קייס סטאדי איכותי יכול להועיל לכם לא רק כתוכן בעל ערך עבור הלקוחות שלכם אלא גם כמחקר שהתוצאות שלו יכולים להועיל לכם לשיפור הביצועים והמכירות בעסק.